תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK משרה זמנית וחלקית- מתאים לסטודנטים/ות משרה חלקית בהיקף 30% מתן מענה טכני וטיפול בתקלות בגוף ממשלתי עבודה באזור תעשייה מעלה אדומים גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית / HELP DESK נכונות לממשרה זמנית וחלקית בהיקף 30%
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
RR 24405
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת לצוות ההלפדסק שלנו! מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה טכנולוגית מתקדמת ולעשות שינוי אמיתי בחוויית המשתמש? הצטרפו אלינו! מיקום העבודה: משרדי החברה באזור הבורסה, רמת גן (צמוד לרכבת). יום עבודה אחד בשבוע מהבית. תיאור המשרה: אנחנו מגייסים חבר/ת צוות לצוות ההלפדסק, שאחראי על תמיכה טכנית בעובדי השטח שלנו – רופאים וטכנאים המשתמשים בטאבלטים ובטלפונים חכמים בעבודתם היומיומית. תפקיד זה משלב מענה טכני, ניהול מלאי, והטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. מה תעשו ביום-יום? תמיכה טכנית בזמן אמת: מתן מענה מקצועי ומהיר לתקלות ושאלות של עובדי השטח בנוגע לטאבלטים, טלפונים ואפליקציות. ניהול מלאי טכנולוגי: אחריות על ציוד טכני – טאבלטים, טלפונים, כבלים, מטענים ואביזרים נלווים, כולל תחזוקה שוטפת וניהול תקינות. הכנת ציוד והדרכה: התקנה והכנה של ציוד טכנולוגי לעובדים חדשים, הדרכת משתמשים ושיפור תהליכי עבודה. שיפור חוויית המשתמש: זיהוי יוזמות טכנולוגיות חדשות לשיפור יעילות ותפקוד עובדי השטח, כולל שיתוף פעולה עם צוותי IT.
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית, במיוחד עם טאבלטים וטלפונים ניידים. הכרות עם מערכות ניהול מלאי. שירותיות, תקשורת מעולה, ויכולת הדרכה טכנולוגית. כישורי ארגון וניהול משימות מרובות.
מעוניינים? שלחו קורות חיים עכשיו והפכו לחלק מהצוות הטכנולוגי שלנו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16561
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה לתשתיות הנדסהבמסגרת התפקיד: ניהול ואדמיניסטרציה של מערכות לצורך התאמת צרכיי הלקוחות. עדכונים והתאמות של מערכות להטמעת מתודולוגיה הנדרשת. כתיבת סקריפטים בשפות תכנות כגון GROOVY, PYTHON ו-JAVA SCRIPT (יתרון). בניית תיעוד לידע לטובת משתמשים ואדמיניסטרטורים אחרים. מתן הדרכות, תמיכה מתמשכת וסיוע למשתמשים.
דרישות:
השכלה הנדסית רלוונטית בתחומי; מדעי המחשב, מערכות מידע, תעשייה וניהול וכיו' ניסיון באדמיניסטרציה של כלים הנדסיים בארגונים גדולים. ידע או ניסיון במידול תוכנה או מערכת (יתרון). ניסיון בפיתוח סקריפטים. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15636
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בניתוב שיחות במרכז שליטה ובקרה של הארגון: • מענה טלפוני לגורמי פנים וחוץ המקבלים מענה מחשובי מאגף הטכולוגיות של הארגון • ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר מגוון בקשות / קריאות המגיעות ממשתמשי הארגון אל אגף הטכנולוגיות • ביצוע אסקלציה מול מנהלת שירות לקוחות בתקלות רוחביות • הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות מנהלת שירות לקוחות • תיאום מול גורמי פנים וחוץ בנושאים הנוגעים לפעילות החטיבה וניהול יומן הממונה. • ביצוע בקרה לעמידה ביעדי השירות ותוכניות העבודה של החטיבה. • סיוע למשתמשים בתקלות תפעול פשוטות וכאלו שמתקיימות בתדירות גבוהה. • ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
• ניסיון בתפעול בתקלות ובבקרה של מערכות מול לקוחות. • ניסיון בעבודה מול מנהלים וצוותים של מערכות מחשוב. • יכולת עבודה עם לקוחות ובצוות תוך יחסי אנוש מעולים. • ידע בעבודה במוקד שירות/ עבודה עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 24288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טכנית במערכות המחשוב, לעובדי החברה-פנים ארגונית.
דרישות:
ניסיון של עד שנתיים בתמיכה טכנית- חובה איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בסיסיות בסביבת Windows הכרות טובה של סביבת Office יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טכנאי.ת מחשבים לצוות הטכנולוגי. העבודה מתבצעת פיזית בקמפוס המכללה, בקרית טבעון- פתרון תקלות בזמן אמת ותחזוקת מערכות מחשוב ורשתות בארגון.
- עבודה בסביבה דינמית ומתן שירות מקצועי למשתמשי קצה
- · מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות חומרה ותוכנה.
- · מתן מענה לתקלות בזמן אמת ושמירה על זמינות גבוהה למשתמשים.
- תמיכה ושירות בכל הנוגע לשימוש בתוכנות מחשב ובמחשבים ניידים.
- · הכנה ותמיכה בחדרי כיתות, מעבדות, וסדנאות (כגון FabLab, Makerspaces) לשימוש בציוד מחשוב.
- · התקנה והטמעה של יישומי Office 365. תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ותוכנות.
- · ניהול משתמשים ושירותים ב-Active Directory (AD).
- · התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות במגוון ציוד טכנולוגי ומערכות רשת.
דרישות:
· הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב (כגון CompTIA A+, MCSA/E, MCITP). · 1-3 שנות ניסיון מוכח בארגון בינוני לפחות. · ניסיון קודם בסביבה ארגונית אקדמית (מכללה או אוניברסיטה) של לפחות 3 שנים – יתרון.· ניסיון בתמיכה במשתמשים מרחוק ובמקום העבודה. · ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת (Active Directory). · ניסיון בטיפול בתקלות בתחנות קצה ובהתקנים היקפיים שונים, כולל בעיות רשת. · היכרות מעמיקה עם Office 365 – יתרון משמעותי. · היכרות עם Azure או Amazon Web Services – יתרון. · היכרות עם מערכות טלפוניה IP – יתרון. · תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שירות גבוהה. · יכולת למידה עצמית והנעה עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת איש.ת סיוע ותמיכה לארגון רפואי באזור המרכז! -הפעלת מערכות מחשוב אשר נמצאות בשימוש של המשרד וכן מערכות סיוע ותמיכה. -קבלת קריאות סיוע. -טיפול בתקלות ומנתב לטיפול בעליהמקצוע במידת הצורך. -אחריות לטיפול בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. - טיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי. - עבודה בסביבת דומיין ועם אופיס 2016 ו2021. - עבודה עם AD, CITRIX, SCCM, VMWARE וטלפוניה של Avaya - עבודה כחלק מצוות. - מדובר בחברה גלובלית מוכרת - משרה מלאה במשמרת בוקר
דרישות:
- לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk - חובה - ידע וניסיון בתקלות חומרה , תוכנה וציוד היקפי - חובה - ניסיון בעבודה בסביבת דומיין - חובה - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות אופיס בדגש על 2016 ו-2021 - חובה - ידע וניסיון בתמיכה במערכות הפעלה בדגש על Win10 - חובה - ניסיון בAD , Citirx , Sccm - יתרון - הכרת טלפוניה של Avaya - יתרון - ניסיון בעבודה עם שרתים ו-Vmware - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2832
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה Help Desk תיאור תפקיד: מתן מענה טלפוני כחלק מצוות תמיכה טכנית בארגון. התמיכה בעבור משתמשי פנים. העבודה כוללת תמיכה פרונטלית/טלפונית במערכות הפעלה, Office, מערכות דואר וכו'. נכונות לעבודה במשמרות
דרישות:
ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה. ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoct ותוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
30945
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה - TIER 1 הסבר והדרכות ממוקדות על המוצר אחריות על שביעות רצון הלקוחות משרה מלאה ממשרדי החברה בפ"ת (יום אחד היברידי) שעות: 09:00-18:00 שכר 10,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בשירות ותמיכה טכנית ללקוחות – חובה תודעת שירות מאוד גבוהה אוריינטציה טכנית טובה יכולת טובה לזיהוי וטיפול בהתנגדויות תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה הכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון ניסיון מחברות Sass - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
678736
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית). מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים. מה תעשה/י? מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה תפעול, ניטור ובקרה של המערכות עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים תחזוקה שוטפת של מערכות החברה
דרישות:
ידע באקסל אנגלית ברמה טובה ניסיון במתן שירות לקוחות ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: תמיכה שוטפת לכלל משתמשי הרשת הן מצד התוכנה והן מצד החומרה. תחומי אחריות וסמכות: מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב עבודת ממשקים ומתן מענה למחלקות הארגון השונות שליטה ביישום מערכות המידע בארגון
דרישות:
ניסיון במתן שירות למשתמשים בארגון ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה ידע והיכרות במערכת הפעלה windows ויישומי office תעודת הסמכה MCSA/MCSE-יתרון יכולת למידה עצמאית של תהליכים חדשים ומערכות חדשות שירותיות, אחריות, גמישות משימתית ומחשבתית, ראיה מערכתית יוזמה, ראש גדול, תקשורת בינאישית טובה, יכולת הקשבה והבנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז השירות הטכנולוגי בחברה מובילה לאזור המרכז דרושים עובדים בעלי רקע טכני מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים הכולל ליווי ומתן מענה מקצועי ,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה ורצון להתקדם ולהתפתח. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה טכנולוגית, ורצון להתקדם ולהתפתח.
דרישות:
ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- חובה (ניסיון בתמיכה טכנית (צבאי/ אזרחי)) היכרות בסיסית עם תוכנות אופיס / זיקה טכנית תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת Help Desk למשרה התחלתית בתחום המחשוב לארגון ממשלתי בירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות בסביבתDOMAIN , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, ניהול משתמשים ב – Active Directory, Exchange, בתקלות חומרה, בציוד קצה ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א' – ה' , ללא עבודה בימי שישי !
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, ניהול רשתות, סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- ידע בניהול משתמשים עם Active Directory, בשרתי Exchange, במערכות הפעלה של Windows, בחבילת office365, ברשתות.
- ניסיון של כחצי שנה ומעלה בתפקיד דומה של תמיכה טכנית/ שירות לקוחות (אפשר ניסיון צבאי) – יתרון משמעותי
- נכונות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531070
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|