תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הייבוא ושיווק באזור השרון דרוש.ה נציג.ת שירות עבור עובדים פנימיים של הארגון! תנאים מעולים והמון פינוקים!! איך יראה היום שלכם? מתן מענה לסוכני שטח כלקוחות קצה. טיפול בהזמנות מרגע הגעתן עד שלב הוצאת החשבונית. טיפול בהחזרות , הפקת דוחות ומעקב שוטף על כל מערך ההזמנה.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני/פרונטאלי –חובה תואר ראשון רלוונטי- חובה. נדרש ניסיון קודם בעבודה עם אקסל. שירותיות, אחריות ואסרטיביות זמינות לעבודה במשמרות 08:00-17:00 / 10:00-19:00 (עבודה היברידית) מיקום-עבודה בהוד השרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
888259
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים לוועדות השונות ועוד. משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס השכלה אקדמית - יתרון מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1205
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע - משרה מעניינת בתחום הרפואה : ליווי מטופלים.ות בתהליך זכאות למכשיר שיקום וניידות החל מקבלת אישור זכאות למכשיר/ציוד ולאורך כל מסע חיי המטופל. - בדיקת מסמכים, עדכון זכאויות, מתן מענה לספקים ועוד משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:00 סיבוס, קרן השתלמות (אחרי שנה), ביגוד, מחלה מהיום ה1 ועוד תנאים מעולים!!
דרישות:
ניסיון במתן שירות - חובה ניסיון במוקדי שירות - יתרון ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00126
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות. היקף המשרה: משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
- ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
- ידע באקסל ובהפקת דוחות
- שירותיות, אחריות וראש גדול
- יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2685
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.30 - 16.30 + ימי שישי וש"נ לפי צורך 39 שח עבודה מול מחשב,עבודה מול נהגים ארוחות מסובסדות
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00073
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת תפעול. במסגרת התפקיד: * מתן תמיכה ושירות לעורכי הדין במח' תביעות. * מענה טלפוני ללקוחות החברה לעדכון פרטים. * עמידה ביעדים מקצועיים יומיים/שבועיים/חודשיים.
דרישות:
* ניסיון שירותי - חובה * ניסיון עבודה במערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL. העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה עם לקוחות כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב יכולת עבודה בצוות שליטה מלאה ביישומי OFFICE שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-17219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה במרכז דרוש/ה מיישב/ת תביעות נח"ל. במסגרת התפקיד: * טיפול בתביעות בתחום נסיעות לחו"ל/עזרה רפואית/חילוץ * ניהול מו"מ במקרים שתביעה לא מאושרת. * מתן מענה טלפוני קצר במידת הצורך. משרה מלאה
דרישות:
* תואר ראשון במשפטים - יתרון * אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה וכתיבת מסמכים) - חובה * בגרות מלאה- חובה * ניסיון בסילוק/יישוב תביעות- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול כל תהליכי העבודה כחלק מצוות משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד אספקת הסחורה, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך. אחריות על הזמנות מלקוחות, תמחורים, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה. מיקום- קרית אונו
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אקסל, חשבשבת , Outlook. עברית ואנגלית ברמה טובה. יכולת עבודה בצוות, בריבוי משימות, ראש גדול, תקתקנות, דייקנות, וורבליות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65633
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי של רשת רמי לוי שיווק השקמה דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבע- מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
- עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל
- שליטה ביישומי מחשב
- עמידה בלחצים
- ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
- נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
- רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
- משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB038
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון דרוש/ה פקידה בקרית מלאכי
תיאור התפקיד: אחראי/ת על מערך אנשי האחזקה - קריאות ,לוודא שנעשים התיקונים ,שליחת מיילים ,ניירת .
א'- ה' שעות 8:00 - 16:30
38 שעתית + ש"נ + נסיעות
קיים מערך הסעות: אשקלון, קרית גת
דרישות:
- *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-395486
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. במסגרת התפקיד: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה. משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס * יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3990
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|