תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית). מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים. מה תעשה/י? מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה תפעול, ניטור ובקרה של המערכות עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים תחזוקה שוטפת של מערכות החברה
דרישות:
ידע באקסל אנגלית ברמה טובה ניסיון במתן שירות לקוחות ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|