תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה - TIER 1 הסבר והדרכות ממוקדות על המוצר אחריות על שביעות רצון הלקוחות משרה מלאה ממשרדי החברה בפ"ת (יום אחד היברידי) שעות: 09:00-18:00 שכר 10,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בשירות ותמיכה טכנית ללקוחות – חובה תודעת שירות מאוד גבוהה אוריינטציה טכנית טובה יכולת טובה לזיהוי וטיפול בהתנגדויות תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה הכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון ניסיון מחברות Sass - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
678736
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|