תיאור תפקיד:
- במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. - טיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי. - עבודה בסביבת דומיין ועם אופיס 2016 ו2021. - עבודה עם AD, CITRIX, SCCM, VMWARE וטלפוניה של Avaya - עבודה כחלק מצוות. - מדובר בחברה גלובלית מוכרת - משרה מלאה במשמרת בוקר
דרישות:
- לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk - חובה - ידע וניסיון בתקלות חומרה , תוכנה וציוד היקפי - חובה - ניסיון בעבודה בסביבת דומיין - חובה - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות אופיס בדגש על 2016 ו-2021 - חובה - ידע וניסיון בתמיכה במערכות הפעלה בדגש על Win10 - חובה - ניסיון בAD , Citirx , Sccm - יתרון - הכרת טלפוניה של Avaya - יתרון - ניסיון בעבודה עם שרתים ו-Vmware - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2832
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|