תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת רכש והתקשרויות לארגון ממשלתי גדול בתל אביב תיאור התפקיד: - ליווי אסטרטגי לשיפור יכולות ניהול, בקרה, התייעלות בתהליכי עבודה ותוכניות רב שנתיות בתחומי הדיגיטציה והטרנפורמציה הדיגיטאלית.
- אחריות על תהליכי ניהול הרכש וההתקשרויות הטכנולוגיות ביחידת מערכות מידע.
- אחריות על בחינת כדאיות שימוש בתשתיות מסוגים שונים , בדגש על תשתיות ופתרונות ענן כחלופה ל ON PREM כולל עבודה הדוקה מול גורמי FINOPS .
- אחריות על איתור פתרונות טכנולוגיים לדרישות רכש ומתן המלצה לגורמים המקצועיים בהלימה לדרישותיהם.
- אחריות על ניתוח עלויות הרכש ואיתור פערים/הוצאות מיותרות כחלק מתהליך התייעלות מתמשך ,כולל הצגה רבעונית של עלות רכש מצטברת על פי קטגוריות כגון תחום ענן, תחום רישוי תוכנה ,תחום חומרה.
- השתתפות בוועדות היגוי , ניהול פרויקטים , פגישות עם ספקים , הצגת נושאים להנהלת חטיבת הטכנולוגיה והנהלת החברה ככל שידרשו.
- המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
- ניסיון של 8 שנים לפחות כאיש/ת ניהול רכש טכנולוגי בארגון עם 1,000 משתמשים לפחות.
- ניסיון של לפחות 15 שנים בגיבוש אסטרטגיה ובניית מודל עיסקי וליווי אסטרטגי של ארגונים.
- הכשרה פורמלית של ספקית ענן אחת לפחות AWS ,MICROSOFT,AWS בנושא FINOPS שהסתיימה בין השנים 2020-2024.
- ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול רכש תשתיות ושירותים בתחום הענן, כולל בפלטפורמת הענן הממשלתי " נימבוס" מול ספקיות הענן השונות בדגש על שירותי Iaas/Paas.
- ניסיון מוכח והכרות טובה עם עולם רכש הרישוי בהיבט של שירותי Saas כולל רישוי ,MICROSOFT SAP וכדומה.
- ניסיון מוכח בכתיבת מסמכי רכש עבור הליכים שונים.
- הכרות מוכחת עם רגולציות כגון חוק חובת המכרזים והיבטים משפטיים בתהליכי רכש מרכזיים.
- הכרות עם מבנה הוראות שעה ויכולת תרגומן למפרטי רכש (כולל הרבדים השונים בפלטפורמת נימבוס).
- ניסיון מוכח בניהול משא ומתן , כתיבת מענים לשאלות הבהרה וטבלאות השוואה בין מציעים ופתרונות.
- יכולת ניתוח נתוני רכש והפקת דוחות והמלצות להתייעלות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22874
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול הזמנות רכש ומעקב אחר אספקות איתור ספקים והשוואת מחירים עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים סיוע בניהול משא ומתן וביצוע רכש בהתאם לצורכי הארגון עדכון נתונים במערכות הרכש והפקת דוחות
דרישות:
השכלה רלוונטית (לוגיסטיקה / רכש / תעשייה וניהול) – יתרון ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/רכש – יתרון שליטה טובה באקסל ובמערכות ERP – יתרון משמעותי יכולת עבודה בסביבה דינמית, ירידה לפרטים ודיוק יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-KAN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת איבנה טכנולוגיות היימצרת חומרי טעם וריח לתעשיות שונות, דרוש/ה מנהל/ת רכש לניהול תהליכי רכש ואסטרטגיות מלאי. התפקיד כולל איתור ספקים חדשים, ניהול משא ומתן, רכישת חומרי גלם (בדגש על מולקולות בוטניות וניחוחות), תכנון מלאי ושיפור תהליכי הרכש. תחומי אחריות:פיתוח ויישום אסטרטגיות רכש לצמצום עלויות ושיפור זמני אספקה ניהול קשרי ספקים, בחינת ספקים חדשים וחתימה על חוזים מעקב אחר רמות מלאי ושימוש בכלים לניהול מלאי (Priority ERP) עבודה מול צוותי ייצור, אבטחת איכות וכספים לתכנון ובקרה
דרישות:
דרישות: 5-7 שנות ניסיון ברכש, עדיפות לתחום המזון/קוסמטיקה/פארמה ניסיון ברכש חומרי גלם, כולל מולקולות בוטניות וניחוחות שליטה במערכות ERP, עדיפות ל-Priority יכולת ניהול משא ומתן, ניתוח נתונים וראייה מערכתית אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00052
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז/ת רכש ותפעול למשרה מלאה! במסגרת התפקיד:1. ביצוע רכישות עבור מחלקות שונות בארגון, כולל ניהול קשרים עם ספקים, משא ומתן והפקת הזמנות. 2. תיאום ומעקב אחרי משלוחים ופרויקטים רכשיים, 3. עיבוד הזמנות רכש ומעקב אחרי תשלומים וחשבוניות. 4. סיוע בניהול מלאי ודרישות תפעוליות. 5. עדכון ותחזוקה של מערכת המידע ונתונים במערכות השונות. 6. תיאום עם מחלקת כספים וחשבונאות בנוגע לתשלומים ולחשבוניות. 7. תמיכה בצוות התפעול בכל מה שקשור לארגון וייעול התהליכים הפנימיים.
דרישות:
1. ניסיון קודם של 2-3 שנים לפחות בתחום הרכש בחברות IT –חובה. 2. שליטה מלאה ביישומי מחשב (Excel, Outlook)- חובה 3. עבודה עם מערכת Priority- יתרון משמעותי 4. תקשורת בין אישית טובה ויכולת לעבוד בצוות. 5. יכולת ניתוח נתונים ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית. 6. דקדקנות ותשומת לב לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-968
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Managing and leading procurement processes, outsourcing, and full turnkey assemblies. Negotiating and contracting with suppliers and subcontractors both domestically and internationally (advantage for familiarity with suppliers in Asia, excluding China). Working with various interfaces including human resources, finance, production, engineering, planning, and control. Leading cross-organizational efficiency processes and cost reduction. Handling procurement orders. Working according to defined KPIs.
דרישות:
Experience in negotiating with suppliers and contracting with subcontractors both domestically and internationally – mandatory. 3 years of experience in procurement services/supplier management – mandatory. High-level English – mandatory. Bachelor’s degree in logistics/industrial engineering and management/electronics/mechanics – mandatory. Ability to work in a team, engage colleagues, work independently, and take initiative. Analytical skills, report analysis, good verbal and written expression skills. Familiarity with the Priority system in the procurement and inventory module – significant advantage. Full proficiency in Office applications.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
826331
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית גדולה ומצליחה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת רכש
רכש מחו"ל ומקומי התקשרויות עם ספקים(נקיון,הובלה, מיקור חוץ וכיו"ב) בקרת רכש שוטפת נדל"ן,רכישה, שכירות והתאמות נדרשות
דרישות:
נסיון וידע באיתור ספקים בעולם הציוד והאביזרים הטכניים תהליכי יבוא, עמילות מכס וספנות הליכי תקינה דרוג ספקים יכולת ניהול מו"מ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל, המפתחת, מקימה ומפעילה את המערכת הארצית להולכת גז טבעי, תשתית האנרגיה המרכזית של מדינת ישראל דרוש: מנהל אגף רכש והתקשרויות- משרה מלאה, בכפיפות לסמנכ"ל כספים ורכש
מודעה זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועדת לבני שני המינים. נתג"ז היא חברה ממשלתית פורצת דרך ומובילה במשק האנרגיה, המקימה ומתפעלת מערכת בעלת חשיבות לאומית, כלכלית, סביבתית ואסטרטגית עבור מדינת ישראל. נתג"ז מוליכה גז טבעי, המשמש כיום לייצור כ-75% מהיקף החשמל במדינת ישראל, אל תחנות הכוח של חברת החשמל, תחנות כוח פרטיות, מפעלי תעשייה מהגדולים במשק ולקוחות יצוא אזוריים. נתג"ז הינה חברה מדווחת בבורסה לני"ע, ובעלת פעילות תפעולית ועסקית ענפה, עם מחזור הכנסות ממוצע של כמיליארד ₪ בשנה. הגדרת תפקיד: ניהול, פיקוח, בקרה ומעקב על מערך הרכש הארגוני, גיבוש, הטמעה והוצאה לפועל של אסטרטגיית ניהול תחום הרכש, המכרזים, ההתקשרויות, המלאי וכלל שרשרת האספקה. בכלל זה הובלת תחום הרכש וההתקשרויות בהיבטים תפעוליים ואסטרטגיים ובקרה על מכרזים ותקציבי רכש חוצי חברה. מועד אחרון להגשת מועמדות: 17.04.2025 הגשת המועמדות תהא באמצעות שליחת " טופס הגשת מועמדות לתפקיד מנהל אגף רכש והתקשרויות 2025" אשר נמצא באתר האינטרנט של חברת 'ארא יועצים', כאשר הוא מלא וחתום, בצירוף כלל המסמכים הנדרשים. לפרטים מלאים נא להיכנס לקישור המצורף למערכת (קריירה > לקוחותינו מגייסים) שאלות ובירורים לגבי אופן הגשת המועמדות ניתן להפנות למייל : [email protected]
דרישות:
דרישות התפקיד (תנאי סף מצטברים):א. בעל תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המל"ג. ב. בעל ניסיון מקצועי מצטבר של 7 שנים לפחות, ב- 15 השנים האחרונות, בתחומי ניהול הרכש וניהול ההתקשרויות בארגונים ו/או עבור ארגונים (כגורם חיצוני) בעלי מחזור עסקים שנתי של לפחות 150 מלש"ח, כאשר במסגרת כל אחד מהם ניהל מחזור רכש והתקשרויות שנתי של לפחות 75 מלש"ח. ג. בעל ניסיון של 5 שנים לפחות, בתפקיד בכיר* בניהול מערך רכש והתקשרויות. *תפקיד בכיר= כפיפות בדרגה שלישית ומעלה מראש הארגון (כולל את ראש הארגון), או קצין בדרגת סא"ל ומעלה, או דרגה מקבילה לו בזרועות הביטחון וההצלה. ד. בעל לפחות 3 שנות ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות (בכפיפות ישירה ו/או עקיפה ו/או מטריציונית). ה. בעל לפחות 3 שנות ניסיון בתחומי רכש והתקשרויות בגופים ציבוריים** ובפרט בעל ידע בחוק חובת המכרזים והתקנות שהותקנו מכוחו. ** גוף ציבורי = חברות ממשלתיות, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים, תאגידים שהוקמו בחוק, קופות חולים ומוסדות להשכלה גבוהה. ו. בעל שליטה בעברית ובאנגלית בע"פ ובכתב, ברמה גבוהה. אופן הבחירה:• החברה מינתה ועדה לאיתור המועמד/ת המתאים/ה ביותר לתפקיד בראשות מנכ"ל החברה או מי מטעמו • עיקרי הקריטריונים לבחירה מפורטים ב"טופס הגשת מועמדות לתפקיד מנהל אגף רכש והתקשרויות" המפורסם באתר החברה ובאתר חברת ERA יועצים • ועדת האיתור תזמן רק חלק מהמועמדים לריאיון ו/או מבדקים ורשאית לפנות ביוזמתה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות להשתתף בהליך •ועדת האיתור תמליץ על המועמד/ת המתאים/ה ביותר והמינוי יובא לאישור הדירקטוריון. תנאי ההעסקה עפ"י כללי רשות החברות הממשלתיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
A skilled and dynamic Purchasing Manager The Purchasing Manager will be responsible for overseeing purchasing activities, ensuring the timely procurement of materials and components to support our production operations. This role requires a tactical thinker with strong negotiation skills and a deep understanding of supply chain management in the defense industry.
דרישות:
- Develop and implement purchasing strategies to support production requirements and meet project timelines. - Source and procure materials, components, and equipment from approved suppliers, ensuring compliance with quality standards and specifications. - Negotiate pricing, terms, and contracts with suppliers to optimize cost savings and achieve favorable terms and conditions. - Evaluate supplier performance and maintain relationships to ensure reliability and consistency in the supply chain. - Collaborate with internal stakeholders, including engineering, production, and quality assurance, to identify procurement needs and address any issues or concerns. - Monitor market trends and industry developments to identify potential risks and opportunities in the supply chain. - Prepare and analyze purchasing reports, metrics, and key performance indicators (KPIs) to track procurement performance and identify areas for improvement. - Ensure compliance with relevant regulations, policies, and procedures, including ITAR and DFARS requirements.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
672640
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
להייטק אנו מגייסים ראש צוות במחלקת הרכש בעל/ת ניסיון ברכש טכנולוגי מגוון (רכיבי אלקטרוניקה/ מכניקה/ אלקטרומכניקה/ עיבוד שבבי) הובלת צוות קטן של קניינים. בניית אסטרטגיית רכש/ יעדים ומדדי ביצוע KPI. הכוונה למקורות רכש (בארץ ובחו"ל), משא ומתן והסכמים. ניהול קבלני משנה בארץ ובחו"ל. הובלת הקשר ושיתופי הפעולה ותהליכים פנים וחוץ ארגוניים. בחינה של מגמות שוק/ ניתוח שווקים / ניתוח וניהול סיכונים בשרשרת האספקה. דיווח חודשי: מדדים/ יעדים/ סטטוס/ מגמות להנהלה בכירה.
דרישות:
השכלה אקדמאית רלוונטית (הנדסית – יתרון) ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד ניהולי שליטה בתהליכי הרכש, תהליכים וממשקים (פנים וחוץ ארגוניים). ניסיון ברכש מגוון לפרויקטים / מערכות מולטידיסיפלינריות (מכניקה/ כרסום/ כבילה/ אלקטרוניקה/מוצרים משלימים. שליטה בתהליכי שרשרת אספקה - לוגיסטיקה/ יבוא ייצוא. יכולת לנתח ולהוביל תהליכי KPI, להציג תוצאות ושיפור. שליטה במערכות ERP. חשיבה אנליטית ויכולת להוביל רכש מגוון / ריבוי משימות וסדרי עדיפויות. אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01557
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
להייטק מצליח אנו מגייסים איש/ת קניין/ית רכש מנוסה - תנאים מעולים/ עבודה היברידית אחריות על רכש רכיבי אלקטרוניקה - הסכמים, סורסינג, פתרונות לחוסרים. איתור מקורות אספקה בחו"ל - יצרנים/ ספקים/ מפיצים. ניהול ספקים / יצרנים – מחיר/ איכות/ תנאים
דרישות:
השכלה אקדמאית רלוונטית שליטה וניסיון רכש של רכיבי אלקטרוניקה - יצרנים/ מפיצים בארץ ובחו"ל. היכרות עם תהליכים לוגיסטיים. ניסיון בניהול מו"מ ברמה גבוהה - מול ספקים/ יצרנים (מקומיים ובחו"ל). אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בצוות. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01537
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|