תיאור תפקיד:
למכללת ג’ון ברייס דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית. במסגרת התפקיד: • אחריות על תפעול שוטף של המשרד • אחריות על הזמנת כיבוד לקורסים • טיפול בכרטיסי אוכל נטענים ועבודה אל מול המסעדות באזור • טיפול ברכש • אחריות לניהול יומן - תיאום פגישות וישיבות עם גורמים פנימיים וחיצוניים. עבודה בת"א במשרה מלאה 08:00-17:00 סביבת העבודה נגישה
דרישות:
יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה, מסודר/ת, תקתקנ/ית ידע מצוין ב office נסיון קודם בשירות / אדמיניסטרציה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10761
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת לשכת הנהלה, אגף הכלכלה ופיתוח עסקי. במסגרת התפקיד: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף נושאים, ביצוע מעקב ובקרה על ביצועים והטעמת שיטות תיעוד חדשות, ניהול התכתבויות ומענה למיילים, הכנת חומרים לפגישות, הזמנות ציוד ועוד. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון. - ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה. - ניסיון מוכח בהכנת מצגות, עריכת מסמכים והגהה. - שליטה מלאה בתוכנות Office. - אנגלית – שליטה טובה בכתב ובעל פה. - מסירות, אמינות, חריצות וייצוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
16603
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בשוהם דרושה מנהלת משרד מנוסה ומיומנת לניהול הפעילות היומיומית של המשרד התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות וארגוניות, קשר עם עובדים וספקים חיצוניים . תחומי אחריות עיקריים • ניהול יומנים וקביעת פגישות עבור הנהלת החברה • מענה לשיחות טלפון, הודעות דוא"ל ופניות עובדים • ארגון וניהול מסמכים, קבצים ומאגרי מידע • הכנת דוחות, מצגות ומסמכים עסקיים • ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות • סיוע בארגון אירועים ופגישות • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות משרה מלאה, יש גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה • שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) • יכולת ארגון וניהול זמן מעולה • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות • דיסקרטיות ואמינות • שליטה בשפה האנגלית – ברמת שיחה ומיילים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הנדסית, לפרויקט של משרד הבטחון באיזור שוהם דרוש/ה מזכיר/ה תיאום לו"ז עבודת מזכירות כללית לפרויקט הנדסי היקף המשרה כ-150 שעות חודשיות תחילת עבודה כחודש-חודשיים
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות תואר ראשון/תעודת הנדסאי יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול יומן ותיאום פגישות למנהל בכיר, תוך תכנון, תיאום ומעקב של לו"ז מורכב ורב משתתפים.
- עבודה אדמינסרטיבית שוטפת.
- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים של החברה.
- אחריות מלאה בארגון וניהול אירועי החטיבה-לרבות טיפול בספקים ובהזמנות.
- הזדמנות ציוד משרדי במערכת ממוכנת.
דרישות:
- ידע ושליטה מלאה ב OUTLOOK בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים-הקמת זימונים, מעקב אחר קבל חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מס גורמים במקביל וכיו"צ-חובה.
- שליטה ב OFFICE- מערכות WORD, EXCEL, POWERPOINT-חובה.
- שליטה במערכת SAP-יתרון.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02330
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רוצים אותך במדיקס !אם אתם רוצים לעבוד במקום עם "באאזזזז" ולהיות מוקפים בצוות מוביל ומנצח אתם כנראה האדם המתאים לנו. אנו מחפשים איש/אשת מזכירות, שירות וקבלת קהל לעבודה בסניפי "מדיקס" בסניף הראשי בתל אביב העבודה כוללת:- מענה טלפוני, ניהול יומנים, שירות פרונטאלי, גביית כספים ועבודה עם תוכנות יעודיות של ניהול מרפאה (למתאימים תנתן הכשרה בתשלום)
היקף משרה:- העבודה במשמרות (עם אפשרות למשרה מלאה)
דרישות:
- נסיון בשירות לקוחות וקבלת קהל, שירותיות וסבלנות, יכולת לעבוד תחת לחץ וחשוב מכל יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
- נסיון בעבודה דומה במרכזים רפואיים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה פקיד/ת קבלה - שירות פנים ארגוני. במסגרת התפקיד: * טיפול בבקשות ממחלקת תפעול ולוגיסטיקה * ניהול יום-יומי של כל המשימות בתוך המערכת. * איוש עמדת קבלה כולל מענה לטלפונים, ניהול יומנים ותיאום פגישות * אחריות על הזמנת ציוד משרדי ומשלוחים לחו"ל * ממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה * שליטה גבוהה בישומי אופיס ואקסל - חובה * ניסיון קודם בתפקיד פקידותי/תפעולי - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Description: Professional customer support in a multi-channel system (Omni-Channel) Routing information to relevant parties Managing cash register, customers, and invoices
דרישות:
Requirements: Experience in customer service and/or sales and/or marketing Organizational and managerial skills Computer skills – experience with bots is an advantage! High-level proficiency in English and Hebrew
Shifts Sunday-Friday in Har Hotzvim, Jerusalem
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
811789
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה פקיד/ת קבלה. במסגרת התפקיד: * ניהול יום-יומי של כל המשימות בתוך המערכת. * איוש עמדת קבלה כולל מענה לטלפונים, ניהול יומנים ותיאום פגישות * אחריות על הזמנת ציוד משרדי ומשלוחים לחו"ל * ממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה * שליטה גבוהה בישומי אופיס - חובה * ניסיון קודם בתפקיד פקידותי - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית וותיקה ברמת החייל תל אביב דרוש/ה מזכירה לתפקיד מעניין בסביבה נעימה.
דרישות:
שליטה בשפה האנגלית - יתרון הכרת תפעול תוכנת הנהלת חשבונות וגביה - יתרון אחריות ויסודיות , ראש גדול הכרה של יישומי Office ברמה סבירה יחסי אנוש תקינים סקרנות, רצון לדעת ולהתקדם , נכונות לעזור .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מוביל בב.ס.ר סיטי בפתח תקווה מחפש מזכירה לעבודה במשרה חלקית עם שעות גמישות, כולל עדיפות לשעות הצהריים והערב. התפקיד כולל ניהול יומן, מענה טלפוני, קבלת קהל וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף. העבודה מתאימה במיוחד למי שמחפשת סביבת עבודה מקצועית ואנרגטית.
דרישות:
- ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
- ידע בעבודה עם תוכנת "עודכנית" – יתרון
- אדיבות ושירותיות גבוהה
- אמינות ומוסר עבודה גבוה
- יכולת עבודה בסביבה מקצועית ותחת לחץ
- זמינות למשרה חלקית ושעות גמישות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל בחיפה דרוש/ה מנהל/ת משרד
- ניהול שוטף של המשרד
- הזמנות לספקים במערכת ממוחשבת
- סיוע למנהל הפרויקט
- הזמנות רכש לספקים וקבלנים ומעקב אספקה
- מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדים מ-נשר וטירת הכרמל
מיקום המשרה - חיפה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד - חובה
- ידע בתוכנות אופיס - חובה
- ניסיון במשרדים העוסקים בהנדסה ,סיטונאות חשמל וכד' - יתרון
- רקע טכני - יתרון
- היכרות עם חשבשבת אלמוג-פיננסית - יתרון
- היכרות עם תוכנת כתב כמויות בנארית/דקל/רמדור - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה לשיווק ופרסום מחפשת *מזכיר/ה למנכ"ל* עם ווייבים מעולים, חיוך ואהבה לאתגרים! אז מה עושים אצלנו? אם להיות יד ימינו של המנכ"ל מלהיב אותך ויש לך את היכולת לתמוך, לסדר ולנהל זמן של מישהו אחר - זו לגמרי המשרה בשבילך! איך היום-יום נראה? - ניהול יומנים ותיאומים בין כל הפגישות והפרויקטים הכי מעניינים - עבודה מול לקוחות ושותפים, סידור פגישות ואירועים - מעקב אחרי פרויקטים וממשקים עם כל המחלקות השונות - לתמוך וללוות את המנכ"ל בכל מה שצריך ולדאוג שהדברים קורים בזמן (ובחיוך!)
דרישות:
- מולטיטאסקינג ברמה גבוהה – היכולת לעבור ממשימה למשימה בקלות - כישורי תקשורת מעולים – בכתב ובעל פה, מול כולם - טכנולוגיה בדם – ידע באופיס, יומנים דיגיטליים, ואפליקציות אירגון ותקשורת - גישה חיובית ואנרגטית – כי אין כמו אנרגיות טובות ניסיון קודם בתפקיד דומה? בונוס לגמרי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152571
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל בתחום המחקר דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד מאתגר ומגוון. במסגרת התפקיד, עבודה שוטפת מול מנכ"ל ונשיא הארגון, הכוללת ניהול יומיומי של המשרד, תיאום פגישות (אישיות, ועד מנהל ווועדות היגוי), קשר מול גופים בחו"ל, וטיפול בפניות. כמו כן, אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי של פרויקטים, כנסים ואירועים, לצד טיפול בקופה קטנה והזמנת ציוד משרדי.
דרישות:
- אנגלית ברמת שפת אם- חובה
- ניסיון בתפקיד דומה
- תואר אקדמי
- יכולת לעבוד מול בכירים בארץ ובחו"ל
- כישורי סדר וארגון
- תודעת שירות גבוהה
- השקעה בעבודה, רצינות וחריצות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-JPPI
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|