תיאור תפקיד:
למפעל מזון מוביל דרוש/ה פקיד/ת יבוא ואדמניסטרציה תיאור המשרה: יכולת ניהול עצמאית של פרויקטים ומשימות בהתאם לצורך. מעקב ובקרה על משימות הנדרשות לביצוע. טיפול ביבוא ועמלי מכס. מתן שירותי אדמיניסטרציה למנכ"ל דוחות וכיו"ב. התנהלות מול ממשקים וגורמים פנימיים וחוץ ארגוניים. ימי עבודה : א’ -ה’ 08:00 - 16:30
דרישות:
ניסיון ביבוא - חובה. אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה) - חובה. (החברה מתנהלת בעברית זה נדרש ליבוא בלבד) שליטה בתוכנות האופיס ובאינטרנט - חובה. יכולת לנהל משימות וסדרי עדיפויות, לעבוד תחת לחץ בסביבת עבודה דינאמית, רמה בין אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
182049
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון ! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD13
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה פקיד/ת קבלה - שירות פנים ארגוני. במסגרת התפקיד: * טיפול בבקשות ממחלקת תפעול ולוגיסטיקה * ניהול יום-יומי של כל המשימות בתוך המערכת. * איוש עמדת קבלה כולל מענה לטלפונים, ניהול יומנים ותיאום פגישות * אחריות על הזמנת ציוד משרדי ומשלוחים לחו"ל * ממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה * שליטה גבוהה בישומי אופיס ואקסל - חובה * ניסיון קודם בתפקיד פקידותי/תפעולי - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה קלדנ/ית תפעול ובק אופיס ניהול משרד שעות עבודה 0800-1600 מרכז תל אביב
דרישות:
ניסיון בקלדנות בק אופיס תפעול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4572
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
Description: Professional customer support in a multi-channel system (Omni-Channel) Routing information to relevant parties Managing cash register, customers, and invoices
דרישות:
Requirements: Experience in customer service and/or sales and/or marketing Organizational and managerial skills Computer skills – experience with bots is an advantage! High-level proficiency in English and Hebrew
Shifts Sunday-Friday in Har Hotzvim, Jerusalem
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
811789
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה פקיד/ת קבלה. במסגרת התפקיד: * ניהול יום-יומי של כל המשימות בתוך המערכת. * איוש עמדת קבלה כולל מענה לטלפונים, ניהול יומנים ותיאום פגישות * אחריות על הזמנת ציוד משרדי ומשלוחים לחו"ל * ממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה * שליטה גבוהה בישומי אופיס - חובה * ניסיון קודם בתפקיד פקידותי - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית וותיקה ברמת החייל תל אביב דרוש/ה מזכירה לתפקיד מעניין בסביבה נעימה.
דרישות:
שליטה בשפה האנגלית - יתרון הכרת תפעול תוכנת הנהלת חשבונות וגביה - יתרון אחריות ויסודיות , ראש גדול הכרה של יישומי Office ברמה סבירה יחסי אנוש תקינים סקרנות, רצון לדעת ולהתקדם , נכונות לעזור .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מוביל בב.ס.ר סיטי בפתח תקווה מחפש מזכירה לעבודה במשרה חלקית עם שעות גמישות, כולל עדיפות לשעות הצהריים והערב. התפקיד כולל ניהול יומן, מענה טלפוני, קבלת קהל וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף. העבודה מתאימה במיוחד למי שמחפשת סביבת עבודה מקצועית ואנרגטית.
דרישות:
- ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
- ידע בעבודה עם תוכנת "עודכנית" – יתרון
- אדיבות ושירותיות גבוהה
- אמינות ומוסר עבודה גבוה
- יכולת עבודה בסביבה מקצועית ותחת לחץ
- זמינות למשרה חלקית ושעות גמישות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה פיננסית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה לחטיבה טכנולוגית, המספקת תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול יומנים למנהלי תחומים במערכות מידע במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הכנת דו"חות ומצגות, טיפול בתכתובות דוא"ל, ותמיכה כללית בפעילות השוטפת של מנהלי החטיבה, פיקוח ומעקב אחר משימות לביצוע עבודה במשרה מלאה (9 שעות) ונכונות לשעות נוספות
דרישות:
· ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו"צ · ניסיון קודם בעבודה בתפקיד אדמיניסטרטיבי · שליטה מלאה ביישומי אופיס- וורד, אקסל, PPT · אנגלית ברמה טובה יתרונות · ניסיון קודם בעבודה עם מנהלים בכירים · ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי מארגון גדול · היכרות על עבודה על כלי AI GEN
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4611
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד אילן בומבך ושות' בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.- משרה מלאה
- המשרה בתל אביב
- תנאים טובים למתאימים
דרישות:
- ניסיון במזכירות במשרד עורכי דין - רצוי
- אחריות, רצינות, נכונות לעבודה לטווח הארוך.
- ניסיון בעבודה עם עו"דכנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
המרכז לזכויות רפואיות שלנו מתרחב ואנו מחפשים עובדים מקצועיים ומנוסים להצטרף למרכזינו דרושות מזכירות התפקיד כולל:
מענה טלפוני,התנהלות שוטפת מול לקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת. שעות עבודה 09.00- 17:00 בימים א'-ה' המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- שליטה בישומי מחשב.
- יידע במחשבים .
- תודעת שירות גבוהה- חובה!
- יכולת עבודה בצוות .
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- דובר/ת רוסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה פקיד/ת קבלה. במסגרת התפקיד: * ניהול יום-יומי של כל המשימות בתוך המערכת. * איוש עמדת קבלה כולל מענה לטלפונים, ניהול יומנים ותיאום פגישות * אחריות על הזמנת ציוד משרדי ומשלוחים לחו"ל * ממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה * שליטה גבוהה בישומי אופיס - חובה * ניסיון קודם בתפקיד פקידותי (אפשר מהצבא) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|