תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית). מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים. מה תעשה/י? מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה תפעול, ניטור ובקרה של המערכות עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים תחזוקה שוטפת של מערכות החברה
דרישות:
ידע באקסל אנגלית ברמה טובה ניסיון במתן שירות לקוחות ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|