דרושים StoreNext

דרושים בStoreNext

קצת על StoreNext

החל בשנת 2000, פיתחה StoreNext זירות אלקטרוניות המקשרות אלפי ספקים ולקוחות באופן שוטף, תוך יצירת שקיפות, אמת אחת ושפה אחת לכל הצדדים.
באמצעות הנגשת המידע הזורם בעורקי החברה, עיבודו וניתוחו לידי ידע מעשי, נותנת StoreNext ללקוחותיה את הכלים להתמודדות עם המציאות התחרותית של ימינו, בה נדרשים מנהלים לפעול מהר ולקבל החלטות עסקיות מדויקות, בתדירות גבוהה מאי פעם.

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

2000

מיקום

המגשימים 20 פתח תקוה

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בחברת StoreNext

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בStoreNext

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

StoreNext

18/10/2024

תיאור תפקיד:
StoreNext מגייסת תומך/ת טכני/ת. הצטרפו לנבחרת התמיכה הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה וקבלו גישה לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחותינו העסקיים ואינו דורש ניסיון טכני מקדים או ניסיון בשירות לקוחות.

מה תעשה/י?
תמיכה טכנית במוצרי החברה
ליווי טכני וסיוע שוטף ללקוחות החברה בתפעול מערכות הליבה
ביצוע הדרכות ראשוניות ללקוחות החברה

דרישות:
  • נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
  • זיקה והכוונה לעולם הטכני
  • מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי יכולים להגיש מועמדות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- חברת מטאור

תומך/ת טכני/ת- חברת מטאור

StoreNext

18/10/2024

תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית).

מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים.

מה תעשה/י?
    מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה
    תפעול, ניטור ובקרה של המערכות
    עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk
    תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים
    תחזוקה שוטפת של מערכות החברה




דרישות:
    ידע באקסל
    אנגלית ברמה טובה
    ניסיון במתן שירות לקוחות
    ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!