תיאור תפקיד:
למכללת ג’ון ברייס דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית. במסגרת התפקיד: • אחריות על תפעול שוטף של המשרד • אחריות על הזמנת כיבוד לקורסים • טיפול בכרטיסי אוכל נטענים ועבודה אל מול המסעדות באזור • טיפול ברכש • אחריות לניהול יומן - תיאום פגישות וישיבות עם גורמים פנימיים וחיצוניים. עבודה בת"א במשרה מלאה 08:00-17:00 סביבת העבודה נגישה
דרישות:
יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה, מסודר/ת, תקתקנ/ית ידע מצוין ב office נסיון קודם בשירות / אדמיניסטרציה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10761
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת לשכת הנהלה, אגף הכלכלה ופיתוח עסקי. במסגרת התפקיד: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף נושאים, ביצוע מעקב ובקרה על ביצועים והטעמת שיטות תיעוד חדשות, ניהול התכתבויות ומענה למיילים, הכנת חומרים לפגישות, הזמנות ציוד ועוד. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון. - ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה. - ניסיון מוכח בהכנת מצגות, עריכת מסמכים והגהה. - שליטה מלאה בתוכנות Office. - אנגלית – שליטה טובה בכתב ובעל פה. - מסירות, אמינות, חריצות וייצוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
16603
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בשוהם דרושה מנהלת משרד מנוסה ומיומנת לניהול הפעילות היומיומית של המשרד התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות וארגוניות, קשר עם עובדים וספקים חיצוניים . תחומי אחריות עיקריים • ניהול יומנים וקביעת פגישות עבור הנהלת החברה • מענה לשיחות טלפון, הודעות דוא"ל ופניות עובדים • ארגון וניהול מסמכים, קבצים ומאגרי מידע • הכנת דוחות, מצגות ומסמכים עסקיים • ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות • סיוע בארגון אירועים ופגישות • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות משרה מלאה, יש גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה • שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) • יכולת ארגון וניהול זמן מעולה • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות • דיסקרטיות ואמינות • שליטה בשפה האנגלית – ברמת שיחה ומיילים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון חברתי הפועל בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לסמנכ"ל לעבודה במשרה חלקית, 50% משרה, בירושלים התפקיד כולל: קביעת פגישות, ניהול יומן ולוז מורכב מרובה משתתפים הכנת חומרים לישיבות ותיאום כנסים ואירועים ליווי לישיבות מקצועיות, וועדות ומכרזים וקבלת החלטות בשם הסמנכ"ל ריכוז מידע בטבלאות אקסל וניתוח הנתונים בהתאם לצורך, הפקה של דוחות ודיווח לגורמים הרלוונטים התנהלות באנגלית כתובה ומדוברת מול גומרים שונים בתוך ומחוץ למערכת
דרישות:
השכלה אקדמית-חובה ניסיון קודם בתפקידי מזכירות- 3 שנים לפחות שליטה טובה ביישמ מחשב אקסל ברמה טובה מאוד כולל פונקציות מורכבות ניסיון בניהול יומנים וכתיבת פרוטוקולים יכולות ניסוח והתבטאות בכתב ובעל פה אנגלית ברמה טובה נכונות לעבודה במשרה חלקית בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
H-50
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- ניהול יומן ותיאום פגישות למנהל בכיר, תוך תכנון, תיאום ומעקב של לו"ז מורכב ורב משתתפים.
- עבודה אדמינסרטיבית שוטפת.
- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים של החברה.
- אחריות מלאה בארגון וניהול אירועי החטיבה-לרבות טיפול בספקים ובהזמנות.
- הזדמנות ציוד משרדי במערכת ממוכנת.
דרישות:
- ידע ושליטה מלאה ב OUTLOOK בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים-הקמת זימונים, מעקב אחר קבל חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מס גורמים במקביל וכיו"צ-חובה.
- שליטה ב OFFICE- מערכות WORD, EXCEL, POWERPOINT-חובה.
- שליטה במערכת SAP-יתרון.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02330
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק הממוקמת בראש העין מגייסת מנהל/ת משרד החלפה לחל"ד ל 9 חודשים. ניהול משרד של החברה המונה 12-15 עובדים. באחריות התפקיד: תחזוקה שוטפת של המשרד טיפול במשלוחים – יבוא / יצוא טיפול בכ"א - אונבורדינג, ארגון ערב צוות / ארוחת צהריים חברתית אחת לתקופה, הרמת כוסית בחגים ורכישת מתנות לעובדים. רכש - הזמנת ציוד משרדי, סופר וכד'. עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות. מענה טלפוני ותאומי פגישות. משרה מלאה בראש העין
דרישות:
יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה עצמאית ניסיון בניהול משרד חברה קטנה / בינונית - חובה הכרת מערכת פריוריטי - יתרון ניהול שוטף של משלוחי יבוא/יצוא אנגלית ברמה טובה - חובה אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3037
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל בחיפה דרוש/ה מנהל/ת משרד
- ניהול שוטף של המשרד
- הזמנות לספקים במערכת ממוחשבת
- סיוע למנהל הפרויקט
- הזמנות רכש לספקים וקבלנים ומעקב אספקה
- מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדים מ-נשר וטירת הכרמל
מיקום המשרה - חיפה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד - חובה
- ידע בתוכנות אופיס - חובה
- ניסיון במשרדים העוסקים בהנדסה ,סיטונאות חשמל וכד' - יתרון
- רקע טכני - יתרון
- היכרות עם חשבשבת אלמוג-פיננסית - יתרון
- היכרות עם תוכנת כתב כמויות בנארית/דקל/רמדור - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
המרכז לזכויות רפואיות שלנו מתרחב ואנו מחפשים עובדים מקצועיים ומנוסים להצטרף למרכזינו דרושות מזכירות התפקיד כולל:
מענה טלפוני,התנהלות שוטפת מול לקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת. שעות עבודה 09.00- 17:00 בימים א'-ה' המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- שליטה בישומי מחשב.
- יידע במחשבים .
- תודעת שירות גבוהה- חובה!
- יכולת עבודה בצוות .
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- דובר/ת רוסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה לשיווק ופרסום מחפשת *מזכיר/ה למנכ"ל* עם ווייבים מעולים, חיוך ואהבה לאתגרים! אז מה עושים אצלנו? אם להיות יד ימינו של המנכ"ל מלהיב אותך ויש לך את היכולת לתמוך, לסדר ולנהל זמן של מישהו אחר - זו לגמרי המשרה בשבילך! איך היום-יום נראה? - ניהול יומנים ותיאומים בין כל הפגישות והפרויקטים הכי מעניינים - עבודה מול לקוחות ושותפים, סידור פגישות ואירועים - מעקב אחרי פרויקטים וממשקים עם כל המחלקות השונות - לתמוך וללוות את המנכ"ל בכל מה שצריך ולדאוג שהדברים קורים בזמן (ובחיוך!)
דרישות:
- מולטיטאסקינג ברמה גבוהה – היכולת לעבור ממשימה למשימה בקלות - כישורי תקשורת מעולים – בכתב ובעל פה, מול כולם - טכנולוגיה בדם – ידע באופיס, יומנים דיגיטליים, ואפליקציות אירגון ותקשורת - גישה חיובית ואנרגטית – כי אין כמו אנרגיות טובות ניסיון קודם בתפקיד דומה? בונוס לגמרי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152571
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. ניהול יומנים 2. מענה לטלפונים 3. קבלת קהל + אירוח 4. ביצוע גבייה 5. קליטת עובדים חדשים 6. תפעול המשרד מבחינה לוגיסטית (הזמנת ציוד, אוכל)
דרישות:
משרה מלאה א'-ה' 8:30-17:30 ממשרדי החברה בירושלים ניסיון בניהול יומנים ניסיון בתפקיד דומה שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק שירותיות ומוטיבציה זמינות לשעות נוספות עפ"י צורך יכולת עבודה בצוות וגם באופן עצמאי אנגלית - יתרון זמינות מיידית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3397
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן שעושה הסברה טלפונית בנושא חברתי דרוש/ה אחראי/ת משמרת לניהול אדמניסטרטיבי ומקצועי של 15 עובדות. המשרד ממוקם ברמת גן. משרה מלאה במשמרות - לטווח ארוך. שכר: 10,000 ש"ח.
במסגרת התפקיד: - שליחת חומר כתוב במייל ללקוחות
- מענה לטלפונים נכנסים במידה ויש
- חלוקת חומר לעבודה
- מתן מענה לכל צורך שעולה במהלך היום
- הדרכות ומשובים
העבודה בסביבת עבודה נעימה, מכילה וגמישה. העבודה במשרה מלאה, במשמרות: שבוע אחד - 3 משמרות ערב ו-2 משמרות בוקר בשבוע השני - עובדים 2 משמרות ערב ו-3 משמרות בוקר שישי פעם בשבועיים. שעות המשמרות: בוקר: 08:00-16:00 ערב: 14:00-22:00 שישי: 08:00-14:00
דרישות:
- ידע על מחשב, בעיקר על אופיס
- אחראי/ת, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למכון ינאי לביטחון אנרגטי באוניברסיטת רייכמן מכון חדשני שנוסד באוניברסיטת רייכמן, בבית הספר לקיימות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת אשר תשתלב במכון כבר בשלבי הקמתו. המכון הוא המרכז האקדמי הראשון מסוגו בישראל, אשר הוקם במטרה לחקור ולקדם מדיניות מבוססת מחקר לחיזוק הביטחון והחוסן האנרגטי בישראל ובעולם. המכון יזום ויוביל מחקרים בתחומים מגוונים לרבות טכנולוגיה, כלכלה, רגולציה, ממשל וסביבה, עם דגש על סוגיות מפתח של משקי אנרגיה וביטחון אנרגטי. תיאור התפקיד: · טיפול שוטף בכל המטלות המשרדיות של המכון · מענה טלפוני ובאימייל לפונים, וניתובם לגורמים הרלבנטיים · תיאום פגישות, ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה · אינטראקציות עם ממשקים רבים באוניברסיטה · ליווי ותמיכה בארגון והפקת כנסים · ניהול תכתובות עם גורמים בכירים מהארץ ומחו"ל · תיאום נסיעות לחו״ל וסיורים · ניהול תקציב והתקשרויות אקדמיות של המכון · סיוע בפרויקטים של המכון, לפי הצורך אופי המשרה: · היקף: חצי משרה · מיקום: כפר סבא · תחילת העסקה מיידית
דרישות:
· תואר ראשון (תואר רלוונטי לתחומי אנרגיה ומדיניות – יתרון) · יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב · אנגלית ברמה טובה מאד (יכולת עבודה ותאומים מול גורמים בכירים בחו"ל) · ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומנים ב outlook · מוטיבציה גבוהה ויכולת מולטיטסקינג · יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים · תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים · בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות · ניסיון בעבודה בסביבה אוניברסיטאית או במוסד להשכלה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-437
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית במרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף פעילות תפעולית וניהול דאטה במערכות המידע של החברה התנהלות מול לקוחות הכוללת תיאום ומעקב אחר פגישות ושירות לקוחות. התנהלות מול גורמי חוץ ופנים ארגוניים ניהול יומנים משרה מלאה 8:30-17:30 תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
יכולת ניהול עצמי וניהול זמן תקשורת בין אישית גבוהה שליטה מלאה בOFFICE בדגש על אקסל חריצות ונכונות לשעות נוספות בזמני לחץ ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם / ניהול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אדמיניסטרציה מנוסה בניהול יומנים ופגישות לתאגיד הנדסי מוביל! במסגרת התפקיד: ניהול יומנים ופגישות, הזמנת ציוד משרדי, קבלת קהל, מענה טלפוני ללקוחות חברה, ארגון אירועי חברה, הכנת חומרים לפגישות משרה מלאה תנאי שכר מעולים!
דרישות:
תואר אקדמי -יתרון בגרות מלאה-חובה ניסיון באדמיניסטרציה- חובה ידע טוב באקסל ובאופיס- חובה יחסי אנוש מעולים ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04617
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|