דרושים בתחום ניהול כספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 16 משרות עבודה בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רו"ח

דרוש/ה רו"ח

הבורסה לניירות ערך

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה רו"ח למדור גזברות ותקציב, מחלקת כספים ומינהל
  • סיוע בפעילות השוטפת של מדור גזברות ותקציב, לרבות:
  • סיוע בבניית התקציב השנתי, בביצוע בקרה תקציבית שוטפת, הכנת תחזיות וניתוחי נתונים.
  • סיוע בניהול היתרות הכספיות של החברה, ומעקב שוטף אחר תזרימי המזומנים.
  • סיוע בניהול חשבונות הבנק של הקבוצה ובעבודה השוטפת מול נציגי הבנקים.
  • סיוע בניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה.
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה.
  • הכנת מסדי נתונים וביצוע ניתוחי נתונים עבור הדוחות הכספיים, מצגות ודוחות המס.
  • ניתוח הסביבה הכלכלית והפעילות העסקית של הקבוצה.
  • סיוע בפיתוח מודלים עסקיים, תחזיות ודוחות באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים.
  • הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות המדור.
  • התפקיד הנו בכפיפות למנהל מדור בכיר – גזברות ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים:
  • רו"ח מוסמך בעל ניסיון של 3 שנים לפחות – חובה.
  • תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים עם עדיפות להתמחות במימון – יתרון.
  • הכרות טובה עם מערכת פריוריטי – יתרון.
  • ניסיון באפיון ופיתוח מערכות מידע – יתרון.
  • שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • יכולת ניתוח ופיתוח תהליכים, חשיבה לוגית ואנליטית.
  • יכולת עבודה עצמאית וכן יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3108
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת

חשב/ת

המימד השלישי גיוס והשמה 2

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה באור עקיבא דרוש/ה חשב/ת. כפיפות למנכ"ל,יעוץ עסקי וניהול התחום הכספי כולל צוות הנהלת חשבונות ושכר.
נדרש ניסיון רב בעריכת דו"חות כלכליים בתחומי ניתוח עסקי, תחזיות,תקציבים ניהול סיכונים ובקרות.
התפקיד כולל ניהול כלל היבטי החשבונאות: תקציבים, תזרים,דו"חות כספיים שוטפים עבודה מול לקוחות וגבייה,,שוטפת עם ההנהלה. דו"חות ואנליזות.
דרישות:
ניסיון קודם ככלכלן/נית בכיר/ה חשב/ת (אין חובה לתואר בראיית חשבון).
ניסיון בניהול עובדים
נכונות לעבודה מרובת שעות
יכולות התמודדות עם ריבוי משימות.
יכולות אנליזה גבוהות.
ראייה עסקית רחבה
יחסי אנוש טובים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18791
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משנה סמנכ"ל כספים

משנה סמנכ"ל כספים

נתיבי ישראל

21/11/2024

תיאור תפקיד:
משנה סמנכ"ל כספים
חטיבת כספים ומערכות מידע
משרה מס' 1855/24

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בציון משרה מס' 1855/24

מועד אחרון להגשה הינו 28/11/2024 בשעה 23:59

רק פניות מתאימות תענינה

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:

• אקדמאי בתחום כלכלה/מנהל עסקים/ חשבונאות

• בעל 5 שנות ניסיון לפחות, בעשר השנים האחרונות, בניהול תקציב בארגון גדול*
* ארגון גדול לעניין זה הינו ארגון המונה לפחות 200 עובדים ובעל מחזור
שנתי של לפחות 300 מיליון ש"ח

• ניסיון ניהולי* של לפחות 3 שנים, בעשר השנים האחרונות
* תפקיד ניהולי ייחשב ברמה של מנהל מחלקה ומקבילו במגזר
הציבורי/פרטי/ממשלתי/ או בדרגת רס"ן ומעלה בכוחות הביטחון

• ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בניהול של לפחות 2 עובדים אורגניים ו/או עובדים במיקור חוץ שהם חליפיים לעובדים אורגניים


יתרונות:

תואר שני במשפטים/מנהל עסקים/ כלכלה/חשבונאות

• ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בניהול תקציב בתחום התשתיות ו/או תשתיות תחבורה

• ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בעבודה ב/מול משרד האוצר ו/או משרד התחבורה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

wojo

21/11/2024

תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy
and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements.
The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses.
Various tasks performed:
1. Payments process
2. Month closing tasks
3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly
4. Ensure that receivables are collected promptly
5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement
6. Maintain the chart of accounts
7. Maintain the petty cash fund
8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher)
● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional
● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must
● 3 year Experience in payroll
● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance.
● English at an advanced level (both spoken and written)
● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage)
● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage)
● Basic skills in Microsoft Excel – must
● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations
● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload
● Diligent and methodic
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

רהם מוצרי איכות בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לארגון תעשייתי חיוני בא.ת. ברקן דרושים למחלקת הנהלת חשבונות
עוזר/ת מנהל/ת חשבונות
מנהל/ת חשבונות בכיר/ה 
חשב/ת שכר

התפקיד כולל טיפול ב:
פקודות יומן והגשה עד למאזן
ספקים בארץ ובחו"ל - רישום, התאמות, הכנה לתשלום
לקוחות - הוצאת חשבוניות, גבייה, קבלת כספים
בנקים - רישום, התאמות, הכנת הפקדות
כ"א - משכורות, טיפול בביטוחים פנסיונים
דיווחים למוסדות
ניהול כרטיסי אשראי
עבודה מול רואה חשבון , כפיפות למנכ"ל
דרישות:
זמינות מיידית, עדיפות למגורים באיזור אריאל
ניסיון בהנהלת חשבונות עצמאית עד מאזן
פריורטי וexcel - חובה
אנגלית ברמה טובה
שליטה בחוקי שכר
**העבודה באיזור התעשייה ברקן**

ידע בהכנת משכורות-חובה
תעודת הנהלת חשבונות רצוי סוג-3
ראש גדול, אסרטיביות, חריצות, יחסי אנוש מעולים, סדר ויכולת קליטה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מרכז ביקורת - ירושלים

דרוש/ה מרכז ביקורת - ירושלים

חברה דיסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לסניף ירושלים של משרד רואי חשבון דרוש/ה מרכז ביקורת
  • משרה מלאה
דרישות:
  • ניסיון משמעותי בביקורת ועריכת דוחות כספיים
  • ניסיון מוכח בניהול והובלת צוות עובדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית כספים לחברת אופנה בפריסה ארצית

סמנכ"ל/ית כספים לחברת אופנה בפריסה ארצית

חברה דסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת אופנה בצמיחה ובפריסה ארצית מנהל/ת  כספים להובלת הפעילות הפיננסית בקבוצה. התפקיד מדווח מנכ"ל
מחפשים מנהל/ת כספים עם יכולות גבוהות בבניית תשתית פיננסית בתחום החשבונאי. הזדמנות נהדרת לצמוח עם החברה. 
מהות התפקיד:
ניהול מערך הכספים בחברה.
ניהול תזרים המזומנים.
אחריות למדיניות האשראי בחברה. 
בניית תקציב ותוכנית עבודה. 
ניהול מחלקת הנהלת חשבונות.
בקרה על תשלומי שכר לעובדים וספקים.  
ניהול וליווי צוות הנהלת חשבונות.

מיקום- אזור פרדס חנה. 
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת-חובה
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתפקידי ניהול כספים מחברות בתחומי אופנה/קמעונאות/מוצרי צריכה- חובה! 
ניסיון בפריוריטי- חובה. 
רקע והבנה מעמיקה בתחום החשבונאי. 
ניסיון בניהול והובלת צוות הנהלת חשבונות- חובה. 
שליטה מלאה באקסל-חובה.
נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת כספים

מנהל/ת כספים

סחלב יבוא ושווק נופש בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה היושבת בהר חוצבים בירושלים מחפשים מנהל/ת כספים במשרה מלאה לקבוצת עסקים שבתוכה שתי חברות ושני עוסקי מורשה.

תחומי אחריות:
  • ניהול תזרים מזומנים
  • דוחות למוסדות, ללקוחות, ולבעלים
  • בניה ובקרה על תקציבים. תקציב חברה, תקציבי מחלקות, תקציב פרויקטים
  • עבודה מול בנקים כולל אשראים, ניהול מט"ח,
  • משכורות
דרישות:
  • יכולת בניית תשתית יציבה של כל מערך הפיננסים של העסקים. כולל בניית נהלים הטמעה של הנהלים ובעיקר כלים לבקרה עד רמת השקל בחברה.
  • ניסיון של 3 שנים לפחות של הנהלת חשבונות בכירה
  • השכלה בתחום החשבונאות או הנדסה תעשיה וניהול עם התמחות בתחום הפיננסי
  • יכולת ניהול צוות קטן
  • ניסיון רב במערכות טכנולוגיות. תדרשו לימוד מערכת פנימית של המשרד בניהול תקציבים ותזרים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: הכנס קוד משרה
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת - חברה יצרנית בירושלים

חשב/ת - חברה יצרנית בירושלים

מגייסת

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית משגשגת בירושלים דרוש/ה חשב/ת.
לעבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים, לתפקיד מגוון ומקצועי.
אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות,
ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות
ניהול צוות הנהלת חשבונות
דיווחים להנהלת החברה
עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת
סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה
תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות
המשרה בירושלים
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה
ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי
ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה
ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון
ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה
יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
תנאים מעולים למתאימים/ות
משרה של 8 שעות, יום עבודה אחד בשבוע מהבית
מיומנויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2951
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברות היי-טק וסטארט-אפ דרוש /ה חשב /ת לעבודה מול חברות סטארט-אפ

לחברות היי-טק וסטארט-אפ דרוש /ה חשב /ת לעבודה מול חברות סטארט-אפ

ERB

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד של רשת בינלאומית המוביל בתחומו המספק שירותי חשבות וניהול כספים לחברות היי-טק וסטארט-אפ דרוש /ה חשב /ת לעבודה מול חברות סטארט-אפ .
  • עבודה בסביבה מאתגרת דינמית ומעניינת.
  • עבודה היברידית מהבית
דרישות:
  • לאחר מעבר בחינות מועצה.
  • ניסיון בניהול - יתרון 
  • אחרי שנה התמחות לפחות
  • ניסיון בעבודה עם חברות סטארט-אפ - יתרון.
  • ניסיון במחלקת הייטק של אחד ממשרדי ה--BIG 4 - יתרון
  • נסיון ב- US GAAP
  • ידע בתוכנות הנהלת חשבונות Priority + חשבשבת חלונות - יתרון.
  • שליטה מעולה בתוכנת Office , במיוחד באקסל ברמה גבוהה - חובה.
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה
  • יעילות וחריצות, עמידה בתנאי לחץ, ראש גדול ואחריות אישית.
  • גמישות לעבודה מהבית.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותת אור ירוק דרוש/ה חשב/ת לניהול תחום הכספים בעמותה

לעמותת אור ירוק דרוש/ה חשב/ת לניהול תחום הכספים בעמותה

עמותת אור ירוק

21/11/2024

תיאור תפקיד:
  • דוחות כספיים שנתיים מבוקרים – טיפול מול רואה החשבון החיצוני.
  • תקציב שנתי – הכנה ומעקב שוטף )תקציב מול ביצוע( .
  • בנקים – מעקב שוטף והכנת דוחות תזרים מזומנים חודשיים.
  • ספקים/לקוחות – אישור ובקרה על תהליכי רכש, תשלומים, גבייה ודיווח.
  • שכר – אחריות ובקרה על נושא השכר וניהול ההסדרים.
  • ניהול מקצועי של מנהלת חשבונות.
היקף משרה :
  • 50% משרה במשרדי העמותה ברמת השרון.
  • זמינות לעבודה מיידית.
  • נא לציין ציפיות שכר.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
רק פניות מתאימות תעניינה
דרישות:
  • רואה /ת חשבון
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום.
  • יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • בעל /ת יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מלכ"רים ועסקים חברתיים – יתרון
  • היכרות עם עבודה מול המגזר הציבורי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00032
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרד רואי חשבון ותיק ומצליח !

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרד רואי חשבון ותיק ומצליח !

יניר, פרקש ושות' רואי חשבון

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח ותיק ויציב דרושה מנהלת חשבונות עד מאזן. קיימים 2 תקנים למשרה זו:
1 ליגאל אלון בת"א 2. לאלעד והסביבה.
 במסגרת התפקיד:
ניהול קבוצת תיקים באופן עצמאי (כמות סבירה והוגנת) תוך ביצוע התאמות ברמה חודשית.
כולל חשבות שכר , דיווחים לרשויות , הגשת דו"חות עד למאזן
עבודה עם חשבשבת ומיכפל.
משרה מלאה וגמישה - א'-ה' בלבד 8.5 שעות.
(גמישות בשעות - כלומר 7-15:30 / 8-16:30)
שכר מתגמל ותנאים טובים.
דרישות:
ניסיון קודם במשרד רו"ח -לפחות 3 שנות ניסיון - חובה!
נסיון עם חשבשבת ומכפל - חובה
עבודה עם תוכנות בי זי בוקס ו cpa - יתרון
הסמכה רלוונטית - יתרון.
חריצות
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1257
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רואה/ת חשבון

דרוש/ה רואה/ת חשבון

התותח

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למחלקת כספים של חברת התותח דרוש/ה רואה/ת חשבון
  • ביקורת דוחות כספיים,
  • הצהרות הון,
  • דוחות אישיים,
  • הנהלת חשבונות.
  • העבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 ממשרדי החברה בנתניה
דרישות:
· ניסיון קודם בעבודה כרואת חשבון בחברה – חובה
· * ידע באקסל - חובה
· * אחריות ועצמאות בתפקיד
· * שרירותיות , יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
· * ניסיון במערכת פריוריטי – חובה
· * יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
· משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
· חובה לרשום זמינות + צ.שכר
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00187
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב Controller

חשב Controller

Schindler - Your Finance Team

21/11/2024

תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות טכנולוגיה - הייטק, חברות רב לאומיות ומרכזי מו"פ בישראל ובארה"ב.
דרוש/ה
חשב לחברת הייטק באזור השרון
התפקיד בכפוף ל- CFO , כולל הכנת דוחות כספיים, דוחות תקציב מול ביצוע, דוחות תזרים חודשיים, ניהול צוות בילינג, עריכת דוחות כספיים לפי תקינה בינלאומית IFRS ו-USGAAP ועוד.
 משרה מלאה . אפשרות לעבודה היברידית / גמישות בשעות עבודה
דרישות:
  • שנתיים ניסיון כחשב/ת בחב' הייטק- - חובה 
  • אנגלית שוטפת - חובה (דיבור וכתיבה)
  • ידע ב US GAAP- IFRS -יתרון משמעותי
  • ניסיון עבודה בסביבה דו/רב מטבעית
  • הכרת מערכות חשבונאיות חשבשבת, פריוריטי , NS  - יתרון
  • שאיפה למצוינות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים.
  • שירותיות, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-986
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת כספים לחברת נדלן פרטית

מנהל /ת כספים לחברת נדלן פרטית

סיגמא HR

21/11/2024

תיאור תפקיד:
ניהול כספים לחברת נדלן פרטית עם ניסיון מחברת נדלן יזמית / מניב
דרישות:
יוצא/ת ביג 5
ניסיון כחשב/ת בחברה ציבורית
ניסיון מחברת נדלן יזמית / מניב /התחדשות עירונית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4999
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!