תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: תמיכה שוטפת לכלל משתמשי הרשת הן מצד התוכנה והן מצד החומרה. תחומי אחריות וסמכות: מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב עבודת ממשקים ומתן מענה למחלקות הארגון השונות שליטה ביישום מערכות המידע בארגון
דרישות:
ניסיון במתן שירות למשתמשים בארגון ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה ידע והיכרות במערכת הפעלה windows ויישומי office תעודת הסמכה MCSA/MCSE-יתרון יכולת למידה עצמאית של תהליכים חדשים ומערכות חדשות שירותיות, אחריות, גמישות משימתית ומחשבתית, ראיה מערכתית יוזמה, ראש גדול, תקשורת בינאישית טובה, יכולת הקשבה והבנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|