תיאור תפקיד:
דרושים.ות נציגי.ות שירות ומכירה למוקד Cal בגבעתיים / בני ברק עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, וכן מכירה של מוצרי אשראי מגוונים.- ימים א'-ה' משמרות בוקר בלבד, גמישות בשעות העבודה!
- מענקים עד 15K בשנה הראשונה + בונוסים ללא תקרה!
- ובנוסף קליטה כעובד.ת חברה מהיום הראשון, יום עבודה מהבית, חניה על בסיס מקום פנוי, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש בחו"ל, מסיבות, אירועים, מתנות בחגים, חדר אוכל, חדר כושר ועוד המון הטבות!
דרישות:
- ניסיון קודם – יתרון
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-10056
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה המספקת שירותים בתחום האבטחת מידע דרוש/ה נציג/ת שירות טלפוני. התפקיד כולל: מתן שירות טלפוני ללקוחות העסקיים של החברה עבודה בצוות ובסביבה דינאמית ומעניינת ביצוע הנפקת חתימות דיגיטליות על כרטיסים חכמים עבור הלקוחות מעבר הכשרה מתקדמת בתחומי ההייטק
דרישות:
לפחות שנה של ניסיון בשירות לקוחות טלפוני - חובה מוטיבציה גבוהה, אדיבות ותודעת שירות - חובה נכונות לעבודה במשרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:30 יחסי אנוש מצוינים, יסודיות, יכולת עבודה תחת לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3772
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומצליחה ביקנעם דרוש/ה איש/ת מכירות וניהול תיק לקוחהתפקיד כולל מתן מענה וטיפול שוטף ללקוחות קיימים וחדשים, מתן יעוץ והכוונה ללקוחות לרכישת מוצרי החברה, ניהול מו"מ, תמחור הצעות מחיר, עמידה ביעדי מכירות.
דרישות:
ניסין במכירות טלפוניות חובה. נ ניידות להגעה למשרדי החברה העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה' מ-8:00 עד 17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00265
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה בתחומה דרושים נציגי מכירות טלפונים, עבודה במוקד צעיר ודינאמי. תחרויות ופרסים שווים כולל טיסות לחו"ל. הכשרה על חשבון החברה, תנאים סוציאלים מלאים, חדרי אוכל ובונוסים גבוהים! עבודה במשמרות של בוקר וערב + שישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון במכירות - יתרון לא חובה. יכולת מכירה גבוה. שירותיות. מוטיבציה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.
Join Us: • Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment. • Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry. • A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits. Job Description: • Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products. • Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills. • Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines. • Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products. • Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system. • Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely. • Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English. • Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs. • Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. • Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions. • Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment. • Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-229
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בענף הריהוט דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למשרה מלאה. - מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות החברה,
- טיפול בפניות ומתן פתרונות מותאמים אישית,
- עבודה מול ממשקים פנימיים ותמיכה בתהליכי שירות ואספקה.
- זוהי הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה יציבה ולהיות חלק מצוות מקצועי ודינמי בתחום הריהוט.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הריהוט – יתרון
- ניסיון בשירות לקוחות – חובה
- יחסי אנוש מצוינים וגישה שירותית גבוהה
- שליטה מלאה בעברית; יתרון לדוברי שפות נוספות
- זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us! We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games. We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups ● Building customer relations processes ● Assisting players with their needs and issues ● Processing financial requests ● Task management ● Resolving issues ● Assessing basic risk ● Analyzing player behavio
דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue • Previous experience in a CS role or similar • Basic excel skills • SQL basic understanding • A strong interest in learning about business and gaming • “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence • Proactive • Self-motivated with a deep will to continuously learn • Good communication skills • Monday or similar task management tools experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00026
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
** recent graduates are welcome to apply What You'll Be Doing: Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products. Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines. Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products. Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system. Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
Requirements Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English. Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs. Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions. Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment.
Nice to have: hospitality industry experience. Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM in Nesher One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
679787
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למרכז השירות הטכנולוגי בחברה מובילה לאזור המרכז דרושים עובדים בעלי רקע טכני מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים הכולל ליווי ומתן מענה מקצועי ,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה ורצון להתקדם ולהתפתח. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה טכנולוגית, ורצון להתקדם ולהתפתח.
דרישות:
ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- חובה (ניסיון בתמיכה טכנית (צבאי/ אזרחי)) היכרות בסיסית עם תוכנות אופיס / זיקה טכנית תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח פנים ארציים בקריות דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות מתן מענה ללקוחות עסקיים אווירה ביתית ונעימה במשרדי הנהלת החברה משרה מלאה: ימים א-ה, שעות 08:00-17:00 (לא גמיש) טווח שכר: 38-40 לשעה
דרישות:
ניסיון ממוקד שירות – יתרון ניסיון מחברות לוגיסטיקה-יתרון שליטה ביישומי מחשב אוריינטציה שירותית יכולת עבודה עצמאית יכולת עבודה תחת לחץ יכולת הגעה עצמאית למקום - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
הכנס קוד משרה
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה: אחריות מלאה על תיקי לקוחות בתחום הסליקה הפנסיונית. שירות למעסיקים בטלפון בעינייני גביית פנסיה, גישור בין קופות הביטוח ללקוחות שלנו. משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל סדר וארגון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנ ומחפשים אחראי שירותלקוחות עסקיים להצטרף לצוות שלנו אם אתם מחפשים דריסה בעולם הדיגיטל ויש לכם אהבה לתת שירות נעים,מקצועי ועם חיוך מקומכם איתנו :) על התפקיד: - מתן חווית שירות אישית ומקצועית ללקוחות החברה
- מתן מענה ללקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים
- סיוע ללקוחות והפנייה לגורמים רלבנטיים בעת הצורך
- השתתפות בפרויקטים לשיפור חוויית הלקוח
דרישות:
- יכולת תקשורת מעולה
- אהבה לטכנולוגיה ולחדשנות
- גישה חיובית ויכולת לעבוד בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול קשר עם לקוחות קיימים הגדלת היקף השירותים מולם.
דרישות:
רישיון פנסיוני- חובה רישיון יעוץ\ שיווק\ ניהול השקעות\ CFP - יתרון ניסיון כבעלי רישיון פנסיוני - חובה ניהול לקוחות, גישה שירותית ויכולת שיווקית. סדר וארגון, תשומת לב לפרטים אנרגיות טובות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו להיות חלק מההצלחה המשפחתית של "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות אצלנו תהנו מתנאים טובים, התפתחות מקצועית ואישית. אנחנו מגייסים יועץ/ת שירות למרכז שירות רכב כבד בעמק חפר
- ליווי הלקוח מהגעתו למרכז השירות ועד לשחרורו.
- מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה.
- עבודה עם ממשקים
- משרה מלאה 5 ימים בשבוע, ימי שישי לסירוגין
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות - חובה
- תודעה גבוהה למתן שירות
- ***הזדמנות להשתלב בחברה משפחתית, צעירה ודינאמית***
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
796
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|