תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מצליחה דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות עם תשוקה להצטיינות ויכולת הובלה יוצאת דופן. מה מחכה לך? - הובלת צוות נציגי שירות מקצועי ומסור
- עיצוב והטמעת תהליכי שירות חדשניים
- ניהול פרויקטים מאתגרים והובלת שינויים
- אחריות על עמידה ביעדים עסקיים ושירותים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון בניהול מוקד/צוות שירות לקוחות
- חשיבה עסקית ויכולת ניתוח נתונים גבוהה
- שליטה מצוינת באקסל ובכלי אופיס
- תואר ראשון במנהל עסקים/תעשייה וניהול - יתרון
- עברית ברמת שפת אם, אנגלית טובה
אם את/ה בעל/ת יכולת מנהיגות מוכחת, חדשנות מחשבתית ותשוקה אמיתית לשירות - המשרה הזו בשבילך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3800
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אי-קומרס בינלאומית מצליחה ומובילה בתחום המסחר המקוון אנו מגייסות מנהל/ת מכירות ושירות בעל/ת יכולות ניהול, אנליזה והנעה לפעולה להצטרף לחברה ולהוביל את מחלקת המכירות והשירות של החברה. תיאור התפקיד: ניהול צוות מכירות ושירות: אחריות מלאה על צוותי מכירות ושירות הממוקמים בארה"ב, כולל הנעה, פיקוח ומתן מענה שוטף. בניית סדרי עבודה: פיתוח וניהול שיטות ומתודולוגיות עבודה יעילות לצוות. ניתוחי שוק ופילוחים: ביצוע מחקרים שוטפים לזיהוי הזדמנויות עסקיות, מגמות שוק וקהל יעד. גיבוש אסטרטגיות מכירה ושירות מותאמות לשוק האמריקאי וליעדי החברה. בנייה ומעקב אחר יעדים ומדדי ביצוע מרכזיים. זיהוי פערים בתהליכי עבודה ומתן פתרונות לשיפור היעילות והביצועים. עבודה עם מחלקות שונות בחברה. מיקום: משרדי החברה, רמת גן היקף משרה: משרה מלאה תנאים: תנאים מעולים הכוללים עמלות ומנגנוני תגמול מתקדמים
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוותי מכירות ושירות – חובה (עדיפות לניסיון עם צוותים מרוחקים). ניסיון קודם בעולמות האי-קומרס או עבודה בשוק הבינלאומי – יתרון משמעותי. יכולת ניתוח נתונים וחשיבה אנליטית גבוהה. שליטה מצוינת באנגלית (כתיבה, קריאה ודיבור) – חובה. יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם צוותים מגוונים. ניסיון בבנייה והטמעת מתודולוגיות עבודה בצוותים – יתרון. יחסי אנוש מצוינים, מנהיגות ויכולת הנעת עובדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- גיבוש והטמעת אסטרטגיית שירות לקוחות כולל ניהול התקציב - ניהול וליווי מקצועי של המנהלים כולל פיתוח והכשרה - קביעת יעדים ומדדי ביצוע (KPIs) ומעקב אחר עמידה בהם - פיתוח והטמעת תהליכי עבודה לשיפור איכות השירות ויעילות המוקדים - הובלת פרויקטים לשדרוג תשתיות טכנולוגיות ומערכות המידע - ליווי עובדים לרבות פיתוח מסלולי קריירה ותוכניות שימור
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ ניהול/ הנדסת תעשייה וניהול - מינימום 4 שנות ניסיון בניהול מוקדי שירות - ניסיון בניהול של צוותי ניהול גדולים ומורכבים - ניסיון בפיתוח והדרכה של מנהלים ועובדים - ניסיון מתחום הביטוח והפיננסים - יתרון משמעותי * הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50008419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת. מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה! ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות. תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול והובלת פעילות הדיווח והעברת המידע למאגר אשראי
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה לטובת הטמעת דיווח למאגר
- פיקוח ואחריות על תהליכי הגביה ומשרדי עו"ד
- איסוף ניתוח ועדכון נתוני האשראי במערכות המידע של החברה
- מתן מענה מקצועי לפניות בנושא מאגר אשראי וטיפול משפטי
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים לכלל עובדי המדור ומשרדי עו"ד
- עבודה עם ממשקים אסטרטגים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
- ניסיון בעולמות הגביה- יתרון
- ידע בתחום הרגולציה -יתרון
- שליטה ביישומי אופיס בדגש על אקסל- חובה
- אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ וניהול זמן
- מיומנויות בינאישיות גבוהות, יכולת חניכה, יוזמה, ראש גדול וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26422
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|