תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|