תיאור תפקיד:
- גיבוש והטמעת אסטרטגיית שירות לקוחות כולל ניהול התקציב - ניהול וליווי מקצועי של המנהלים כולל פיתוח והכשרה - קביעת יעדים ומדדי ביצוע (KPIs) ומעקב אחר עמידה בהם - פיתוח והטמעת תהליכי עבודה לשיפור איכות השירות ויעילות המוקדים - הובלת פרויקטים לשדרוג תשתיות טכנולוגיות ומערכות המידע - ליווי עובדים לרבות פיתוח מסלולי קריירה ותוכניות שימור
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ ניהול/ הנדסת תעשייה וניהול - מינימום 4 שנות ניסיון בניהול מוקדי שירות - ניסיון בניהול של צוותי ניהול גדולים ומורכבים - ניסיון בפיתוח והדרכה של מנהלים ועובדים - ניסיון מתחום הביטוח והפיננסים - יתרון משמעותי * הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50008419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|