דרושים בתחום גבייה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 32 משרות עבודה בתחום גבייה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "גבייה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל תחום גביה, נציג גביה, מנהל חשבונות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח עד מאזן

מנה"ח עד מאזן

חברה דסקרטית

27/12/2024

תיאור תפקיד:
לחב' פרטית מצליחה ויציבה בת"א ( אזור מנחם בגין ) דרוש/ה מנה"ח 1+2 עד מאזן 
משרה מלאה
תיתכן גמישות בשעות 
יום עבודה מהבית 
דרישות:
נסיון מוכח בהנה"ח לפחות שנתיים 
חובה- נסיון בפריוריטי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00268
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת גבייה בכיר.ה - עובד.ת עירייה מהיום הראשון

נציג.ת גבייה בכיר.ה - עובד.ת עירייה מהיום הראשון

עיריית תל אביב יפו

27/12/2024

תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף.
3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות.
4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים.
5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'.
6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך.
7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך.
8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה.
9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה.
10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 56ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש / אשת גבייה מנוסה

איש / אשת גבייה מנוסה

קבוצת יעל

27/12/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש / אשת גבייה מנוסה בעל/ת יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות.
מיקום המשרה: מטה החברה בכפר סבא

תיאור התפקיד:
  • מעקב אחר חובות פתוחים וביצוע פנייה יזומה ללקוחות.
  • ניהול גבייה: ניהול תהליכי גבייה מקצה לקצה, כולל טיפול בלקוחות בעייתיים.
  • ניהול מו"מ עם לקוחות ותיאום הסדרי תשלום.
  • עדכון נתונים במערכות המידע וניהול תיעוד מדויק של תהליכי הגבייה.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות.
  • זיהוי לקוחות בעלי סיכון אשראי גבוה והעברת המידע לגורמים המתאימים.
  • הכנת דוחות שוטפים להנהלה על סטטוס הגבייה.

דרישות:
  • 3-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה עם יתרון לחברות שירותים בכלל ו-IT בפרט - חובה
  • תשומת לב רבה לפרטים - חובה
  • יכולת עבודה ב- Excel ובגיליונות אלקטרונים - חובה
  • יכולת לפתור בעיות טכניות.
  • כושר שכנוע וניהול משא ומתן: התמחות בסגירת חובות והגעה להסדרים מועילים לשני הצדדים.
  • יכולת לעבודה במערכת ERP - יתרון לעבודה עם מערכת NetSuite.
  • אוריינטציה שירותית: שמירה על תקשורת אפקטיבית ויחסי עבודה מקצועיים עם לקוחות תוך עמידה ביעדים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 22315
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לקוחות

מנהל/ת חשבונות לקוחות

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

27/12/2024

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת חשבונות לקוחות.
תיאור תפקיד:
    תמיכה באנשי המכירות לגבייה מלקוחות החברה לרבות, שליחת חשבוניות אספקה חתומות, ניתוח כרטיס הלקוח, התאמת כרטיסים למקומות ובזמנים בהם איש המכירות זקוק להם.
    ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה ולהוראותיה לרבות גביית כספים במקרים בהם זה נדרש.
    ניהול מסגרת האובליגו ותנאי האשראי שסוכמו עם הלקוח כולל טיפול בבעיות המתעוררות סביב זה (ייזום דיוני אובליגו, שחרור הזמנות מעוכבות בסיום טיפול).
    הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמות למאזן.
    טיפול בתקבולים ובהעברות בנקאיות.
    ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
דרישות:
    מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
    שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
    ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות
    ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה
    תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 183337
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת גביה לחברה גלובלית בפתח תקווה

דרוש/ה פקיד/ת גביה לחברה גלובלית בפתח תקווה

לין ביכלר משאבי אנוש

27/12/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת גביה לחברה גלובלית בפתח תקווה
התפקיד כולל:
ניהול תהליכי גבייה מול לקוחות עסקיים- עולם הבנייה, קבלנים חברות בנייה וכו'.
עבודה מול סוכני מכירות, שירות לקוחות וממשקים נוספים מכל מחלקות הארגון.
עבודה עם תוכנות מערכות מידע שונות לרבות אופיס, ובפרט אקסל.
תנאים:
שכר 11,500- 12,000 ש"ח ברוטו בחודש
משרה מלאה ימים א'-ה'
בין השעות 08:00-17:00
תנאים מעולים!
לאחר תקופת ההכשרה ישנה אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
היכרות מעולה עם תוכנות אופיס
מיומנות גבוהה באקסל(ניתוחים, pivot וכו') – חובה! (ייבדק בראיון)
ניסיון בגבייה ואשראי – שנתיים לפחות
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
תעודת מנהל/ת חשבונות- יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 49988
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח לקוחות וגביה? הצטרפ/י לבית תוכנה מוביל בתל אביב! שכר גבוה!

מנה"ח לקוחות וגביה? הצטרפ/י לבית תוכנה מוביל בתל אביב! שכר גבוה!

לשכת מנהלי החשבונות בישראל

27/12/2024

תיאור תפקיד:
לבית תוכנה מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות וגבייה לעבודה בצוות.

במסגרת התפקיד:
גבייה מלקוחות עסקיים
תקשורת שוטפת עם לקוחות
התאמת כרטסות לקוחות
הוצאת קבלות
שכר מתגמל, בונוסים והטבות למתאימים/ות!
דרישות:
1+2- יתרון
SAP B1 - יתרון
ניסיון בגבייה - חובה
ניסיון התאמת כרטסות - חובה
אסרטיביות, פלפליות, שירותיות- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1525
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

27/12/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות גביה

מנהל/ת חשבונות גביה

גטר גרופ

27/12/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה
תיאור התפקיד
גביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:


דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון קודם בגבייה
תודעת שירות
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה
יכולת עבודה תחת לחץ
שליטה טובה ביישומי מחשב
******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2774
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממוצע שכר 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה ב-Cal

ממוצע שכר 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה ב-Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

27/12/2024

תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר!
עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!
פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, כרטיס סיבוס, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
* מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
* חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי

דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
* יכולת ניהול משא ומתן
* יכולת עמידה ביעדים
* משרה מלאה במשמרות 8:00-16:00 / 10:00-18:00
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-10008
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית גבייה לארגון בכפר סבא

רפרנט/ית גבייה לארגון בכפר סבא

לין ביכלר משאבי אנוש

27/12/2024

תיאור תפקיד:
רפרנט/ית גבייה לארגון בכפר סבא
השתלבות בצוות אשראי וגביה
התפקיד כולל:
עבודה מול לקוחות עסקיים ומול סוכני מכירות, התאמת כרטסות, הפקת דוחות גיול, ביצוע מעקב אחר תנאי התשלום,הפקת חשבוניות, עבודה מול פורטל ספקים, ביצוע פקודות שומה, התעסקות עם קבלות, העברות בנקאיות. וכו'.
תנאים:
משרה מלאה 9 שעות.
נא לציין צ"ש - שכר יקבע בהתאם לניסיון.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי גביה - חובה.
אקסל שיהיה ברמה טובה – חובה לבצע התאמות כרטסות באקסל!
ניסיון בהנהלת חשבונות -יתרון.
ניסיון בתוכנת פריורטי - יתרון.
ידע בפקודות שומה- יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 49451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת שכר לימוד לאגף הכספים אוניברסיטת רייכמן

רכז/ת שכר לימוד לאגף הכספים אוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

27/12/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת שכר לימוד לאגף הכספים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

• מתן מענה ושירות טלפוני לפניות סטודנטים בכל הקשור לשכר לימוד
• טיפול בחייבי שכר לימוד
• הפקת דוחות מעקב גביה
• עמידה בקשר עם סטודנטים וניהול מעקב עצמאית
• יכולת הנעה עצמאית
• טיפול בהחזרי שכר לימוד
• קליטה וטיפול בתשלומים וגביית חובות
• משרה מלאה, עבודה היברידית

דרישות:
• תואר ראשון אקדמי רלוונטי
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• ניסיון בעבודה בכספים או גבייה - יתרון
• ניסיון במערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות אופיס, יתרון לשליטה באקסל
• יכולת תכנון ,תיאום וארגון, סדר ודייקנות
• תודעת שירות גדולה ויחסי אנוש מעולים
• כושר ביטוי טוב בעברית ובאנגלית חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-445
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בנקא/ית לקוחות - עובד/ת בנק מהיום הראשון

בנקא/ית לקוחות - עובד/ת בנק מהיום הראשון

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

27/12/2024

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
* מתן שירות ללקוחות הבנק במגוון נושאים.
* ייעוץ וסיוע פיננסי בכל הקשור להלוואות וניהול חשבונות
דרישות:
* בוגרי תואר - חובה
*תואר פיננסי - יתרון משמעותי
* תודעת שירות גבוהה - חובה
* יכולת עבודה בצוות - חובה
* יכולת למידה מהירה ושליטה במערכות ממחושבות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4302
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תחום גבייה מלקוחות בינלאומיים דובר/ת אנגלית

אחראי/ת תחום גבייה מלקוחות בינלאומיים דובר/ת אנגלית

Brooks-Keret Financial Management Ltd

27/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובלית הממוקמת בחולון דרוש/ה אחראי/ת תחום Collection & Billing
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות חו"ל, ניהול תהליך הגבייה מול לקוחות בינ"ל, חידושי חוזים, עבודה מול ממשקים בכירים בארגון ונדרשת אנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור.
דרישות:
ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בתחום ה Billing & Collection בחברות גלובליות
אנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל דיבור - חובה!!!
אקסל ברמה גבוהה
תעודת הנה"ח - יתרון
ניסיון עבודה עם פריוריטי - יתרון
יחסי אנוש מצויינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 894315
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגים טלפונים לעמותה מובילה בתחום הערבות ההדדית

נציגים טלפונים לעמותה מובילה בתחום הערבות ההדדית

המימד השלישי גיוס והשמה 2

27/12/2024

תיאור תפקיד:
אם אתם מחפשים עבודה מרגשת ומלאת משמעות, הגעתם למקום הנכון!
עמותת החסד שלנו, התומכת בחיילי צה"ל ונפגעי מלחמה מכל התחומים, מחפשת אנשים עם לב חם ונכונות להיות חלק ממשהו גדול וטוב.
העבודה ממוקמת בלב תל אביב (מאוד קרוב לרכבת עזריאלי - שלום)
וכוללת סביבה משפחתית ונעימה עם ניחוח יהודי.
העבודה מציעה שכר שעתי גבוה ובונוסים,
בימים א’-ה’ בשעות 10:00-18:00.
קיימת אפשרות למשרת אם או סטודנט.
דרישות:
מחפשים אנשי שיחה שיודעים לדבר ולהקשיב בטלפון.
בעלי יכולת שכנוע והקשבה שהם המפתח להצלחה בתפקיד זה.
נסיון במכירות טלפוניות- יתרון משמעותי
יכולת עבודה בסביבה מומחשבת , מערכות טלפונים , CRM לידים.
אם זה אתם, נשמח להכיר אתכם!
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד
ההדרכה עלינו ההצלחה שלנו
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-18912
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

27/12/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!