תיאור תפקיד:
הדיקנאט אחראי על שירותי התמך והסיוע לסטודנטים באוניברסיטה, כך שיוכלו ללמוד באופן מיטבי ובסביבה תומכת, על אף קשיים אישיים עמם הם מתמודדים. אם הנך רואה עצמך חלק מגוף זה, כל הפרטים מפורטים מטה: הגדרת התפקיד: - חלק מצוות לשכת דיקנית הסטודנטים.
- טיפול אישי בפניות וקבילות סטודנטים.
- ריכוז פרויקטים קהילתיים ומעורבות חברתית.
- ניהול עמוד הדיקנאט באתר האוניברסיטה.
- הפצה ושיווק תכני הדיקנאט בקמפוס.
- ניהול יומן ותיאום פגישות רבות ממשקים עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי וליווי אירועי הדיקנאט.
- סיוע בתפעול פרויקטים במדור מלגות מול קש"ח, קרנות ומלגאים.
- משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.
- היקף המשרה 100%, 40 שעות שבועיות, עבודה היברידית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
- ניסיון בניהול פרויקטים ועבודה בממשקים מרובים.
- גישה פרקטית, יעילות וזריזות בעבודה, יחד עם קפדנות בביצוע.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ויכולת טכנית ללימוד מהיר של תוכנות חדשות.
- ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.
- אנגלית ברמה טובה.
- תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים.
- דיסקרטיות וסבלנות רבה.
- יכולת עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
- תואר אקדמי חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז לנגישות וטיפוח כישורי למידה באוניברסיטת רייכמן דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במשרה חלקיתתיאור התפקיד:• טיפול בפניות למרכז הנגישות וכישורי הלמידה • מתן שרות ומענה בנושא נגישות של הסטודנטים וסגל • סיוע בתפעול פרויקטים מיוחדים של המרכז • סיוע בשיווק השירותים לכלל הסטודנטים והסגל • ניהול רשתות חברתיות ואתר כולל יצירת תכנים, פרסום ושיווק אירועים ועוד • סיוע בקידום המודעות לנושא סטודנטים עם מוגבלויות בקרב סטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי • סיוע אדמיניסטרטיבי לרכזת הנגשה אקדמית ומנהלת המרכז אופי המשרה: • היקף המשרה: חלקית והיברידית • מיקום המשרה: אוניברסיטת רייכמן בהרצליה • תחילת עבודה: ינואר 2025
דרישות:
כישורים נדרשים: • תואר ראשון – חובה, עדיפות לעו"ס • שליטה מצוינת בשפות עברית ואנגלית כולל קריאה וכתיבה - חובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה • יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות • סבלנות ופתיחות לעבודה עם אנשים עם מוגבלויות • יכולת לעמוד מול קהל- חובה • יכולת למידה והדרכה לצרכי יישום, פיתוח והובלת פרויקטים בתחום הנגישות • יכולת לעבודה עצמאית וראש גדול • דיסקרטיות ואחריות • היכרות עם סביבה אקדמית ותחום הנגישות לאנשים עם מוגבלויות - יתרון • ידע ביצירת תכנים ועיצוב לרשתות חברתיות - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה – עובדים מרצים וסטודנטים • תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט • תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: • משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 • כ 4-6 פעמים בחודש נדרשת המשמרת "מאוחרת" (עד 18:00 או 12:00 עד 20:00) • כפעם בחודש יום שישי • יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית • נכונות לשעות נוספות
דרישות:
• ניסיון של שנתיים ומעלה כאיש HELP DESK או תומך אפליקטיבי • יכולה למידה עצמית גבוהה • יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובעל פה • אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה) • ידע ביישומי אופיס : WORD, EXCEL, OUTLOOK • יתרון להכרות עם Active Directory, יכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: • תודעת שירות גבוהה • יכולת למידה עצמית • יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-400
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת משאבי אנוש שתצטרף למחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי באוניברסיטת רייכמן, המחלקה מטפלת בסגל האקדמי הקבוע, הסגל האקדמי החיצוני בהתקשרויות חוזיות, תשלומי שכר וטיפול בנושאי מש"א השונים. הגדרת התפקיד: • טיפול בתשלומי השכר מתקציבים מיוחדים. • הכנת והפקת חוזי עבודה וכתבי מינוי. • הפקת דוחות, אישורים שונים לסגל אקדמי חיצוני. • ניהול צבירה וניצול של שבתונים לסגל האקדמי. • סיוע כללי במחלקה בתקופות של לחץ. • כפיפות למנהלת מחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי. • משרה חלקית, 20 שעות שבועיות, איוש מיידי.
דרישות:
• נסיון בחשבות שכר • היכרות וניסיון עם תכנת חילן – חובה • ידע נרחב באקסל – חובה. • שליטה בשפה אנגלית - יתרון. • שליטה מלאה בתוכנות office,Excel ויכולת למידה של טכנולוגיות ותוכנות חדשות. • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות. אופי המשרה: • היקף המשרה: חצי משרה • מיקום המשרה: אוניברסיטת רייכמן • תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מידענ/ית לספריית מרק ריץ' באוניברסיטת רייכמן הגדרות התפקיד: עבודה בספרייה אקדמית מכוונת שירות לסטודנטים וסגל. תפעול מערכת המידע של הספרייה. עדכון ופיתוח שירותים ויישומים חדשים. מתן שירותי קוראים באנגלית: השאלה סיוע למרצים, חוקרים וסטודנטים בחיפוש מידע. מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות באנגלית – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. העברת סדנאות באנגלית לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים. השתתפות במשימות ופרויקטים של הספרייה. ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך. זמינות מיידית, משרה מלאה.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר אקדמי במידענות. ידע שימוש במידע דיגיטלי ובמידע ספרי, עיצוב, עריכת תוכן, שיווק הספרייה. היכרות ומיומנות בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים. תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יוזמה , יצירתיות ואחריות. היכרות עם תוכנת עלמא יתרון. העבודה כרוכה גם במשמרות אחר הצהריים/ערב. אנגלית ברמת שפת אם. ניסיון בעבודה עם מדיה חברתיות ו- AI – יתרון. כישורים אישיים: יכולת הדרכה. יכולת לימוד של מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס כושר ארגון, תכנון, תיאום, יוזמה ואחריות תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים קפדנות ודיוק בביצוע משימות מוטיבציה, אמינות ומהימנות אישית
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול מערכת דיוור ורישום למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) באוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית (קהילת המינויים של המכון), תחזוקה וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים. תיאור התפקיד: • ריכוז מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את פרסומי ואירועי המכון לקהלים שונים. • הכנת אתרי הרישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון. • ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל את דלפקי הרישום בכנס הרצליה. • הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. • ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה. ולאחר הכנסים. • עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי.
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד • יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל • יסודיות ודייקנות בעבודה על מסד נתונים רחב • יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות • ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון • ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון • עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון • יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה • אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-431
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למכון ינאי לביטחון אנרגטי באוניברסיטת רייכמן מכון חדשני שנוסד באוניברסיטת רייכמן, בבית הספר לקיימות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת אשר תשתלב במכון כבר בשלבי הקמתו. המכון הוא המרכז האקדמי הראשון מסוגו בישראל, אשר הוקם במטרה לחקור ולקדם מדיניות מבוססת מחקר לחיזוק הביטחון והחוסן האנרגטי בישראל ובעולם. המכון יזום ויוביל מחקרים בתחומים מגוונים לרבות טכנולוגיה, כלכלה, רגולציה, ממשל וסביבה, עם דגש על סוגיות מפתח של משקי אנרגיה וביטחון אנרגטי. תיאור התפקיד: · טיפול שוטף בכל המטלות המשרדיות של המכון · מענה טלפוני ובאימייל לפונים, וניתובם לגורמים הרלבנטיים · תיאום פגישות, ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה · אינטראקציות עם ממשקים רבים באוניברסיטה · ליווי ותמיכה בארגון והפקת כנסים · ניהול תכתובות עם גורמים בכירים מהארץ ומחו"ל · תיאום נסיעות לחו״ל וסיורים · ניהול תקציב והתקשרויות אקדמיות של המכון · סיוע בפרויקטים של המכון, לפי הצורך אופי המשרה: · היקף: חצי משרה · מיקום: כפר סבא · תחילת העסקה מיידית
דרישות:
· תואר ראשון (תואר רלוונטי לתחומי אנרגיה ומדיניות – יתרון) · יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב · אנגלית ברמה טובה מאד (יכולת עבודה ותאומים מול גורמים בכירים בחו"ל) · ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומנים ב outlook · מוטיבציה גבוהה ויכולת מולטיטסקינג · יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים · תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים · בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות · ניסיון בעבודה בסביבה אוניברסיטאית או במוסד להשכלה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-437
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת לשכה למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה (IPS) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. תיאור התפקיד: - ניהול לשכת המכון למדיניות ואסטרטגיה - ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל - תאום פגישות עבודה של המכון - ניהול תכתובות עם גורמים בכירים מהארץ ומחו"ל - תיאום נסיעות חו״ל - סיוע בפרויקטים של המכון, לפי הצורך - ליווי ותמיכה בהכנות הנדרשות לכנס הרצליה - היקף המשרה 100%, גמישות בשעות העבודה - איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול לשכה ובניהול יומנים - יכולת תכנון ותיעדוף, עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - יכולות מחשב גבוהות, אופיס ברמה גבוהה מאוד - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה מאד (יכולת עבודה ותאומים מול גורמים בכירים בחו"ל) - ראייה ורגישות מערכתית - עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה – יתרון - תואר ראשון בתחומי מדעי המדינה – יתרון - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-413
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת דוברות, שיווק ואירועים באוניברסיטת רייכמן דרוש/ה מתאם/ת פרויקטים בשיווק ובדיגיטל אוניברסיטת רייכמן, מהאוניברסיטאות המובילות בישראל, מגייסת מדי שנה אלפי סטודנטיות וסטודנטים חדשים לתוכניות הלימוד שלה. בואו לקחת חלק משמעותי במערך השיווק של האוניברסיטה ולהוביל פרויקטים דינמיים וחדשניים בעולמות תוכן מגוונים. תיאור התפקיד: הובלת קמפיינים בפלטפורמות השונות (אונליין ואופליין) ניהול פרויקטים שיווקיים (ימי צילום, הפקת מוצרים ממותגים, ניהול שיתופי פעולה שיווקיים ועוד) כתיבת תכנים והפקת החומרים השיווקיים של האוניברסיטה תפעול והפקת אירועים שיווקיים לתוכניות הלימוד השונות עבודה מול גורמים בקמפוס ומול ספקי חוץ: משרד פרסום, ספקי דיגיטל, בתי דפוס, מעצבים גרפיים ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים של מחלקת השיווק והדיגיטל כפיפות למנהלת השיווק אופי המשרה: היקף משרה: משרה מלאה (נכונות לעבודה מרובה גם בשעות לא שגרתיות) מיקום המשרה: אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחילת עבודה: מיידית
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון - חובה היכרות טובה עם עולמות המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות ניסיון בעבודה בתחום השיווק והפרסום ובכתיבת תוכן מוטיבציה גבוהה ויכולות מולטיטסקינג יכולת ביטוי, כתיבה וניסוח גבוהות בשפה העברית והאנגלית יכולת ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים ניסיון בסביבת מחשוב מתקדמת. ידע בפוטושופ – יתרון יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-430
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בספרייה אקדמית מכוונת שירות לסטודנטים וסגל אוניברסיטת רייכמן בהרצליה. • תפעול מערכת המידע של הספרייה. • עדכון ופיתוח שירותים ויישומים חדשים. • מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות באנגלית – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. • העברת סדנאות באנגלית לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים. • השתתפות במשימות ופרויקטים של הספרייה. • ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך. • מיידי, משרה מלאה עם נכונות לזמינות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
דרישות:
• תואר אקדמי - חובה, השכלה בתחום מערכות מידע – יתרון • ידע שימוש במידע דיגיטאלי ובמידע ספרי, עיצוב, ועריכת תוכן • היכרות ומיומנות בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יוזמה , יצירתיות ואחריות • היכרות עם תוכנת עלמא יתרון • ידע ב- CSS , HTML, MySQL • העבודה גם במשמרות אחר הצהריים/ערב • אנגלית ברמת שפת אם
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מטמיע/ה ומיישם/ת למערכות מרכזיות בצוות ERP אגף מערכות מידע וטכנולוגיות, אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי אחריות עיקריים: • הטמעת תהליכי עבודה ותמיכה במשתמשי המערכות • ניתוח צרכי הדרכה ובניית מדריכי משתמש • ניהול וביצוע בדיקות קבלה למערכות • עבודה מול ספקים לצורך טיפול בקריאות שירות, באגים, שינויים, שיפורים ונושאים נוספים הקשורים למערכות • קיום מפגשי הדרכה והדגמה למשתמשים קיימים וחדשים • הכנת דוחות/Dashboard למשתמשים באמצעות שאילתות SQL • משרה מלאה, 40 שעות שבועיות, גמישות בשעות נוספות, עבודה היברידית לאחר תקופת חפיפה
דרישות:
ניסיון מקצועי: • ניסיון של 2-3 שנים בהטמעה והדרכה של מערכות מחשוב • שליטה מלאה בתוכנת Office (2016/2019/365) • ניסיון קודם בהדרכה – יתרון • ניסיון קודם בהטמעה – יתרון שפות: • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון • עברית שפת אם – חובה השכלה: • תואר ראשון – חובה • תואר שני – יתרון גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: • ראייה מערכתית • יכולת למידה עצמית • יכולת עבודה בתוך צוות • תודעת שירות גבוהה • יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|