תיאור תפקיד:
1. אחריות להובלת תחום התעללות והזנחה בקרב אזרחים ותיקים ולמתן שירות, סיוע וטיפול פרטני וקבוצתי לאוכלוסיית היעד באיזור הגיאוגרפי שבתחום האחריות לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. זיהוי ואיתור התעללות והזנחה בקרב אוכלוסיית היעד באזור שבתחום האחריות, טיפול בפניות מהגורמים הרלוונטיים, ביצוע אבחון והערכת מסוכנות, בניית תוכנית הגנה והתערבות ומתן טיפול פרטני וקבוצתי כולל הנחייה קבוצתית. 3. הקמת צוות רב-מקצועי לגיבוש תוכנית התערבות לפי הצרכים שעלו וסוג הטיפול הנדרש בשיתוף ובתיאום עם המטופל והגורמים המקצועיים הרלוונטיים, ביצוע הערכה תקופתית ובקרה אחר יישום והתקדמות התכנית ועדכונה באופן שוטף. 4. אחריות לריכוז ולתיעוד התהליך הטיפולי, להנחיה קבוצתית, לעדכון שוטף של תיקי המטופלים, לכתיבת דוחות סוציאליים, להפניה לגורמים טיפוליים נוספים ולהכנת חומרים לדיונים ולוועדות. 5. הכשרה, ייעוץ וליווי מקצועי של עובדים סוציאליים ועובדי סמך מקצועיים, גיבוש תהליכי עבודה, כתיבת נהלי עבודה והנחיות בנושאים שבתחום האחריות, פיתוח מנגנוני פיקוח להבטחת שירות איכותי ויעיל ובקרה על היישום. 6. ייזום פעולות מניעה והסברה, ייעוץ בנושא מיצוי זכויות והפצת מידע מקצועי והסברתי בשיתוף ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים. 7. ייזום וקידום מערך תמיכה עבור אוכלוסיית היעד ושותפויות מקצועיות וקהילתיות עם גורמים עירוניים, משרדי ממשלה, ארגונים ועמותות. 8. אחריות להכנת תוכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, לעמידה בתקציב וביעדי התוכנית ולבקרה על היישום. 9. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בעבודה סוציאלית (רישום בפנקס העובדים הסוציאליים), שקיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. קורסים, הכשרות והשתלמויות בתחום האלימות במשפחה – יתרון. 3. ניסיון מקצועי של 1 שנה לפחות בעבודה סוציאלית בתחום אזרחים ותיקים. יתרון לניסיון מקצועי בתחום האלימות במשפחה. 4. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 5. ידע והיכרות עם חוקים ותקנות הנוגעות לתחום הטיפול בנפגעי אלימות במשפחה –יתרון. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 9. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 10. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
145ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לביצוע רישום חשבונאי תקין, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. אחריות לרישום ותיעוד של הפעילות הכספית בעירייה. 3. בדיקה ואישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של העירייה והכנת הוראות לתשלום. 4. עריכת התאמות בין רישומי הנה"ח לבין הרישומים המקבילים אצל ספקים. 5. מענה שירותי ומקצועי לספקים ונותני שירותים. 6. בקרת ביצוע תקציב שנתי של היחידות בהתאם למסגרות המאושרות. הכנה והפקת דוחות מידע כספיים. 7. הדרכה והנחייה מקצועית של מנהלי החשבונות. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גורמים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על- ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או תעודת הנהלת חשבונות מסוג 3 לפחות. או תעודת חשבונאות פיננסית (חשבונאי בכיר מדופלם). 2. ניסיון מקצועי בתחום הנהלת חשבונות: לתואר אקדמי – שנה אחת לפחות. לימודי תעודה - 3 שנים לפחות. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון מקצועי בתוכנות מוכרות בתחום הנהלת חשבונות - יתרון. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד , ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
80ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות למתן מענה להשגות ועררים של היטל השבחה ותביעות פיצויים ללקוחות העירייה בתחום העיסוק לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה לתביעות פיצויים לפי סעיף 197. 3. בחינת חבות וחובות בהיטלי השבחה כחלק מתהליכי קידום היתרי בניה ואישורים לטאבו. 4. הפעלת שמאי מקרקעין חיצוניים המועסקים ע"י העירייה וביקורת על טיב עבודתם. 5. ניהול צוות בוחני היטל ההשבחה לרבות הנחייה מקצועית, הדרכה ובקרה איכות עבודתם. 6. הטמעת חידושים שבדין בהליכי עבודה. 7. אחריות לעריכת שומות מקרקעין. 8. ייצוג העירייה בהליכי שמאי מכריע, ועדות ערר וועדות מקומיות. 9. מענה לפניות הציבור בכתב ובע"פ, כולל קבלת קהל. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. * תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. יתרון לתואר בכלכלה/ משפטים/ הנדסה אזרחית/בניין/תעשייה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) או הנדסאי/ טכנאי בתחום בניין /הנדסה אזרחית/ תעשייה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים /והטכנאים). ותעודת שמאי מקרקעין מוסמך בעל תעודת רישום בפנקס שמאי המקרקעין. 2. ניסיון מקצועי בתחום שמאות מקרקעין: לטכנאים- 4 שנים. להנדסאים – 3 שנים. לתואר אקדמי – 2 שנים. 3. הכרת חוק התכנון והבניה וחוקי מקרקעין. 4. כושר ניהול מו"מ עם יזמים, מוסדות ועורכי דין לרבות ייצוג בבתי משפט. 5. ידע והתמצאות בתוכניות בניה ובתוכניות בניין עיר. 6. כושר ניתוח והתעמקות בסוגיות כלכליות. 7. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE. 8. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 9. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 10. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת השפה האנגלית - יתרון. 11. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
141ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז נושא החירום ברשות המקומית לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים. 2. בקרה, עדכון שוטף של מאגרי המידע העירוניים הממוחשבים והכנת תיקי מידע מעודכנים בתחום החירום. 3. סיוע למנהל בהכנה וביישום תכנית עבודה יומית ושבועית. 4. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה 5. סיוע בקיום ימי הדרכה, השתלמויות ותרגילים במכלולים ובמטות החירום. 6. סיוע בביצוע ביקורות מל"ח תקופתיות ביחידות העירייה והכנתם לביקורת חיצונית 7. אחריות לתקינות מערכות החמ"ל ולתחזוקה תקינה ומבצעית של החמ"ל העירוני ושלוחותיו. 8. עדכון שוטף של נוהלי החירום העירוניים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 9. סיוע בתכנון, ארגון והכנת מערך החירום העירוני. 10. ביצוע פרוייקטים בתחום האחריות. 11. סיוע ותמיכה בפעילות המשמר האזרחי.
דרישות:
1. הנדסאי/טכנאי תעשיה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע- יתרון. 3. ניסיון מקצועי בתחום החירום והביטחון: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות, לטכנאי 4 שנים לפחות. 4. בעל דרגת קצונה וניסיון פיקודי וניהולי באחת מזרועות גופי הביטחון, החרום וההצלה. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office. 6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד ידיעת שפות נוספות - יתרון. 10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|