תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית הממוקמת בראש העין דרוש/ה מנהל/ת גבייה. התפקיד כולל ניהול מערך הגבייה מלקוחות חו"ל, ביצוע גבייה, חידוש חוזים ועוד ודורש אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום הגבייה בחברה גלובלית תעודת הנה"ח - יתרון ניסיון בעבודה מול לקוחות חו"ל אנגלית ברמה גבוהה כולל קרוא, כתוב ודיבור אקסל ברמה גבוהה ניסיון עבודה על מערכות CRM כישורים אנליטיים ויכולת ירידת לפרטים * תינתן אפשרות של יומיים עבודה מן הבית ו-3 ימים מן המשרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
בואי לקחת חלק ברשת צומחת!! לרשת סופרמרקטים (5 סניפים) דרוש.ה מנהל.ת חשבונות ראשי.ת עד מאזן וחשב.ת שכר, עצמאי.ת פונקציה יחידה. העבודה במשרה מלאה בהרצליה
דרישות:
ניסיון בבנית מאזן - חובה ניסיון בעריכת בקרות תקציב, ניהול דוח תקציב מול ביצוע- חובה התאמות בנקים בנייה ובקרת תזרים מזומנים, מעקב שוטף מול בנקים תשלומים לספקים בארץ רכוש קבוע הגשת דוחות מקוונים לרשויות המסים ליווי ביקורות מול מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי חשבוניות ספקים פגישות ברשויות המס בהתאם לצורך (מע"מ, מס הכנסה וכו') ביקורת ומעקב כרטיסי אשראי הכנת הפקדות ובקרה הכנת שכר לכ- 50 עובדים מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן- חובה חשב/ת שכר מטעם לשכת רו"ח- יתרון ניסיון בתחום הקמעונאות - חובה! ניסיון בהכנת שכר לעובדים גלובליים/חודשי/שעתי- יתרון חשבשבת/ריווחית - חובה פריוריטי - יתרון אקסל ברמה גבוהה ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
524258
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אשטרום נכסים מגייסת אחראי.ת גבייה. החברה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל העבודה במטה הקבוצה במגדלי LYFE, בני ברק (תנאים מצוינים לעובדים וחדר כושר לעובדי הבניין) מה התפקיד כולל? -ריכוז וניהול תחום הגבייה: הוצאת דרישות תשלום , חיובים רגילים, חיובים חריגים ו/ או דינאמיים. -הפקת דוחות גבייה חודשיים להנהלה: דוחות חייבים, דוחות פידיון. -מעקב וטיפול אחר פערי גבייה ובקרת פדיונות שנתיים. -תיאום ומעקב אחר ישיבות גבייה חודשיות. - העבודה כוללת ניהול תחום הגבייה באופן עצמאי ובממשק שוטף מול סמנכ"ל כספים.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך? - ניסיון בנדל"ן -חובה. - 3 שנות ניסיון לפחות בתחום הגבייה -שליטה באקסל - חובה - ניסיון בפריוריטי- חובה -רקע בהנהלת חשבונות- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3682
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
- מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
- חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
- שעות עבודה בין 07:45-16:00 בימים א'-ה' ללא סופי שבוע!
ממוצע שכר 60+ לשעה!בוא.י להיות עובד.ת חברה מהיום הראשון! וליהנות מתנאים סוציאליים מורחבים, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש חברה, מסיבות, מתנות, אירועים, ארוחות מסובסדות, חדר כושר, בונוסים ללא תקרה, שעות עבודה נוחות ועוד!
דרישות:
- ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
- הכרות עם יישומי האופיס
- יכולת ניהול מו"מ
- יכולת ביטוי טובה
- משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
- יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10008
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בירושלים דרוש/ה פקיד/ת גבייה ליצירת קשר יזום עם חייבים וגביית כספים קבלת פניות בנושאי גבייה באמצעים שונים מתן מענה לשאלות, בירורים ובעיות בנושאי גבייה ללקוחות הארגון המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי גבייה- חובה! ניסיון וזיקה לעולמות הנהלת החשבונות/כספים- יתרון! עברית ברמת שפת אם- חובה, אנגלית טובה- חובה, שפות נוספות- יתרון! ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה טובה באופיס אסרטיביות ויכולת להתמודד עם התנגדויות שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש טובים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-GVI
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת רפרנט/ית תפעול, כספים ולקוחות בקבוצת חברות למשרה מלאה בכפר סבא! תיאור התפקיד:- אחריות על קליטה, בקרה והעברה לחיוב של שעות עובדים בסגירת כל חודש - קבלה, קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, חיובי לקוח ושליחת חשבוניות - גביה מלקוחות - הוצאת דוחות בקרה שוטפים בנושאים לעיל. - עבודה מרובת ממשקים מול מחלקת הנהלת חשבונות, מנהלי אגפים וחטיבות, מנהלי מכירות, מנהלי פרויקטים, עובדים בחברה, לקוחות, קבלנים וספקים של הקבוצה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הכספים – יתרון - אקסל – ברמה טובה - יתרון - הכרת נטסוויט - יתרון - יכולת עבודה בלחץ, בכפוף ללוחות זמנים - נכונות לעבודה במשרה מלאה ושעות נוספות - יכולת בינאישית גבוהה, אסרטיביות, ראיה רחבה, דיוק ותשומת לב לפרטים, ארגון וסדר, שירותיות, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה פקיד/ת גבייה והנה"ח - החלפה לחל"ד עם אופציה במסגרת התפקיד: ביצוע שיחות גבייה ללקוחות, קליטת הנתונים ותיעודם במערכת, סיוע למחלקת הנה"ח, עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. המשרה ממוקמת בפתח תקווה. שעות גמישות!
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה ניסיון מתחום הגביה והנה"ח - יתרון משמעותי סדר ארגון ודייקנות אחריות , רצינות שימת לב לפרטים שליטה טובה ב excel
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1238
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לגטר גרופ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גבייה תיאור התפקיד גביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות, משרה מלאה, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2753
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש\ה מנהל\ת חשבונות עד מאזן תאור המשרה: מנהל/ת חשבונות מנוסה, ברמה גבוהה, לעבודה בצוות התאמות בנק התאמות כרטיסי אשראי התאמות ספקים/ לקוחות רישום חשבוניות תשלומים ודיווחים למוסדות (856, מע"מ, מס נכנסה , בט"ל ). הזנת תשלומים בבנקים בקרה על תהליכים היקף המשרה: למשרה מלאה, ימים א-ה 8-17.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנהלת חשבונות סוג 1,2,3 ידע מוכח בעבודה עם מערכת הפריוריטי \SAP ידע מוכח בעבודה עם תוכנות האופיס בדגש על אקסל ניסיון של שנתיים לפחות - יתרון משמעותי זמינות מידית - יתרון משמעותי. ; תכונות אישיות: מוסר עבודה, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות, יכולת ביצוע ריבוי משימות במקביל, מתן מענה מקצועי שירותי ואדיב לספקים ועובדי החברה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14052
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ביצוע תהליכי גביה מול לקוחות וביצוע התאמות. טיפול שותף במערך לקוחות החברה. השתלבות בצוות הנהלת חשבונות. משרה מלאה, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה – חובה! תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה שליטה טובה ביישומי מחשב אסרטיביות, רצינות וזריזות נכונות לעבוד בתנאי לחץ ויכולת עבודה עצמאית תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2674
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה. משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל · אנגלית ברמה גבוהה - חובה · אוריינטציה טכנולוגית · ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי · ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון · יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה · יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות · סדר וארגון · תודעת שירות גבוהה · תואר ראשון – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת דיפלומט דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מתחילה , הזדמנות להיכנס לחברה גדולה ויציבה, לצבור ידע ניסיון ולהתקדם. מזמינים אותך להצטרף לצוות הכספים שלנו ולגדול ביחד איתנו :) במסגרת התפקיד: - טיפול בהנה"ח מול לקוחות החברה, הפקת חשבוניות, ניתוח כרטסות וביצוע התאמות.
- ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה.
- מתן מענה שוטף ללקוחות החברה ומערך המכירות .
- מעקב ובקרה על תשלומי הלקוחות.
- ניתוח כרטיסים והפקת דוחות נדרשים.
- אחריות משותפת לגבייה יחד עם אנשי המכירות הרלוונטיים.
- הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמת כרטסות.
- ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
- טיפול בתקבולים.
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
- שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
- ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות - חובה!
- ניסיון קודם של שנה לפחות בהנהלת חשבונות לקוחות/ גביה - יתרון.
- אסרטיביות לצד תקשורת בין אישית חיובית כחוזקה בולטת.
- אתיקה גבוהה - זוהי משרת אמון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
173692
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
- מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
- חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
- שעות עבודה בין 07:45-16:00 בימים א'-ה' ללא סופי שבוע!
ממוצע שכר 60+ לשעה!וגם- קליטה כעובד.ת חברה מהיום הראשון! החזרי נסיעות מוגדלים ארוחות מסובסדות נופש חברה, מסיבות, מתנות, אירועים, חדר כושר, בונוסים ללא תקרה ועוד!
דרישות:
- ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
- הכרות עם יישומי האופיס
- יכולת ניהול מו"מ
- יכולת ביטוי טובה
- משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
- יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10008
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי גביה הכולל שיחות עם חייבים ואחריות על משמרת של פקידות גביה. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי הגביה או שירות לקוחות במוקדי שירות - חובה! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, יחסי אנוש מעולים ! בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. יכולת לניהול עצמי וצוות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD12
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|