תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באיזור חיפה, דרוש/ה Help desk. במסגרת התפקיד:תמיכה טלפונית במוקד השירות והתמיכה בנושאי מחשוב. מתן מענה וטיפול בתקלות משתמשי קצה ותמיכה אפליקטיבית.
דרישות:
נדרש ניסיון במוקד טכני של שנה לפחות. ידע במערכות הפעלה windows. תמיכה באפליקציות בארגון. לינוקס והבנה בתקשורת - יתרון. ניסיון Tier2 - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה בסביבות הלקוחות תוך התמקדות בפתרונות החברה (לא תחזוקת סביבת הלקוח) - מוכנות למעבר לענן בדגש על ממשקי ענן – מערכות חיצוניות - תחזוקת מערכות מחשוב ורשת של החברה. - ניהול שרתי Windows - ניהול אבטחת מידע בארגון - טיפול בתחנות קצה – התקנת מוצרי מיקרוסופט/אופיס - תמיכה טכנית במשתמשי קצה - ניהול ויישום מדיניות ונהלי IT ארגוניים
דרישות:
- 3+ שנות ניסיון - מומח/ית בPC ורשתות – חובה - הסמכת MCSE - ידע בהגדרת, ניהול ויישום מדיניות ונהלי IT ארגוניים – חובה - ניסיון עם AS400 - יתרון - ניסיון עם fortigate – יתרון - אנגלית טכנית ברמה טובה - ניסיון בתמיכה בתחנות קצה - שירותיות - תקשורת בינאישית גבוהה - יכולת עבודה עצמאית וכן בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
667644
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה לתשתיות הנדסהבמסגרת התפקיד: ניהול ואדמיניסטרציה של מערכות לצורך התאמת צרכיי הלקוחות. עדכונים והתאמות של מערכות להטמעת מתודולוגיה הנדרשת. כתיבת סקריפטים בשפות תכנות כגון GROOVY, PYTHON ו-JAVA SCRIPT (יתרון). בניית תיעוד לידע לטובת משתמשים ואדמיניסטרטורים אחרים. מתן הדרכות, תמיכה מתמשכת וסיוע למשתמשים.
דרישות:
השכלה הנדסית רלוונטית בתחומי; מדעי המחשב, מערכות מידע, תעשייה וניהול וכיו' ניסיון באדמיניסטרציה של כלים הנדסיים בארגונים גדולים. ידע או ניסיון במידול תוכנה או מערכת (יתרון). ניסיון בפיתוח סקריפטים. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15636
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בין לאומית דרוש /ה תומך/ת טכני/ת במוצרי החברהחברת COPERATO הינה חברת תוכנה בין לאומית הממוקמת בחיפה ומפתחת מערכות בתחום התקשורת עבור לקוחות עסקיים, מחפשת תומך/ת טכני/ת. התפקיד כולל:
- מענה לבעיות טכניות ותיעודן. (מענה עיקרי בצ'ט)
- הדרכה על מערכות החברה ללקוחות חדשים וקיימים.
- מענה מקצועי בנוגע לסל השירותים של הלקוח והתאמת המערכת לצרכי הלקוח.
- איסוף כל המידע הנדרש עבור מתן פתרון ואסקלציה לגורמים רלוונטיים.
- המשרה הינה במשמרות לפי סידור עבודה.
- תנאים מעולים למתאים/ה!
- אופציות קידום
- סיבוס, Happy Hour
דרישות:
- ניסיון/רקע קודם בתחום המחשבים (יוצאי /ות יחידות ממוחשבות, בוגרי /ות מגמות מחשבים, קורס וכו’) - חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות השתלטות - חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה ודיבור - חובה.
- היכרות עם מערכות VoIP, Mass SMS - יתרון.
- יכולת התבטאות בכתב ובעל פה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
- יכולת לפתור בעיות באופן עצמאי מתוך ראייה מערכתית.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מחפשים לעבוד בחברה בינלאומית בתחום התקשורת? מחפשים מקום לרכוש ידע נוסף בתחום התמיכה? אם כן, זה המשרה עבורך ואנחנו רק מחכים לך! מי אנחנו? חברה בין לאומית גדולה שמתעסקת בתחום התקשורת וממוקמת בתל אביב. מחפשים את הכוכב/ת הבא/ה בתחום התמיכה להיצטרף לצוות התותחים שלנו למשרה מלאה! מה התפקיד כולל? - עבודה בעולמות התקשורת ותמסורת כולל LAN ו WAN - קונפיגורציה וניהול SDH / DWDM - עבודה עם ONT , EMS ואפליקציות NMS.
דרישות:
מה תביאו איתכם? - ניסיון בעומות התמיכת של שנתיים ומעלה - ניסיון בעבודה בעולמות התקשורת / התמסורת של שנה ומעלה - אנגלית רמה גבוהה מאוד - סיווג ביטחוני - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531423
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תומכ.ת טכני עבור ארגון מוביל בתחומו באזור המרכז תפקיד טכני מגוון ודינאמי, עבודה היברידית ושלל תנאים מעולים נוספים במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למערכות MAC + IOS של Apple + Windows תמיכה לגורמי VIP במוצרי MAC OS תמיכה במערכות Jamf והתממשקות ל-Azure ומערכות INTUNE של Microsoft אחראיות לניהול כל תחנות ומוצרי Mac בארגון קו שני ל-Helpdesk בתקלות עם רמת מורכבות גבוהה . ליווי והדרכת משתמשים ולקוחות VIP במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה
דרישות:
תומך טכני בכיר של מוצרי מערכות Apple + Windows עם ניסיון של מעל 5 שנים . הסמכה של קורסים של Apple + MCSA– יתרון. יכולת קריאה הבנה וניתוח של לוגים//script/xml וכו' - יתרון. יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות ומול ממשקים בחברה ובחו"ל יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס משימות רב. יכולת הפעלת שיקול דעת עצמאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16521
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת Helpdesk ותמיכה למשתמשים להצטרפות לצוות ה-IT בארגון פיננסי. התפקיד דורש יכולת לספק תמיכה טכנית מקיפה למשתשמים בארגון בסביבת המחשב הארגונית, תוך התמקדות בשירות מעולה, יעילות ומקצועיות. התפקיד כולל עבודה פרונטלית וטלפונית עם המשתמשים. העבודה באזור ירושלים ותל-אביב.
דרישות:
דרישות התפקיד: - ניסיון קודם בתפקידי Helpdesk או תמיכה טכנית - חובה.
- הכרות עם מערכות הפעלה שונות (Windows, MacOS).
- הכרות מעולה עם סביבת Outlook ו MS-Office.
- ידע בסיסי ברשתות ובתחזוקת חומרה.
- יכולת פתרון בעיות טכניות באופן עצמאי ובצוות.
- מיומנויות תקשורת חזקות ויכולת לתת שירות ברמה גבוהה.
- יכולת לעבוד תחת לחץ ובסביבה משתנה.
- שליטה מלאה בעברית ואנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור.
תיאור התפקיד: - מתן תמיכה טכנית ופתרון בעיות בסביבת המחשב הארגונית, לרבות תוכנה וחומרה.
- עבודה פרונטלית וטלפונית עם המשתמשים, כולל ניהול תקלות, הדרכות ותמיכה בשימוש במערכות.
- שמירה על תקשורת פתוחה ומקצועית עם המשתמשים והצוות הטכני.
- ניהול ועדכון מעקב אחר פניות ותקלות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-S14032024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה – עובדים מרצים וסטודנטים • תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט • תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: • משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 • כ 4-6 פעמים בחודש נדרשת המשמרת "מאוחרת" (עד 18:00 או 12:00 עד 20:00) • כפעם בחודש יום שישי • יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית • נכונות לשעות נוספות
דרישות:
• ניסיון של שנתיים ומעלה כאיש HELP DESK או תומך אפליקטיבי • יכולה למידה עצמית גבוהה • יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובעל פה • אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה) • ידע ביישומי אופיס : WORD, EXCEL, OUTLOOK • יתרון להכרות עם Active Directory, יכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: • תודעת שירות גבוהה • יכולת למידה עצמית • יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-400
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים תומך/ת Help Desk ללא ניסיון להשתלבות בארגון גדול ביקום. במסגרת התפקיד תמיכה פנים ארגונית במשתמשים, ניהול הרשאות ב- Active Directory ו- Exchange, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows, בתקלות רשת ועוד. מדובר במשרה מלאה משמרות של 08:00-17:00 / 09:00-18:00 / 10:00-19:00 ועבודה בימי שישי פעם בחודש.
דרישות:
ניסיון בתפקיד של תמיכה טכנית - יתרון משמעותי הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה - חובה נכונות לעבודה לטווח ארוך שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531422
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת Help Desk למשרה התחלתית בתחום המחשוב לארגון ממשלתי בירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות בסביבתDOMAIN , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, ניהול משתמשים ב – Active Directory, Exchange, בתקלות חומרה, בציוד קצה ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א' – ה' , ללא עבודה בימי שישי !
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, ניהול רשתות, סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- ידע בניהול משתמשים עם Active Directory, בשרתי Exchange, במערכות הפעלה של Windows, בחבילת office365, ברשתות.
- ניסיון של כחצי שנה ומעלה בתפקיד דומה של תמיכה טכנית/ שירות לקוחות (אפשר ניסיון צבאי) – יתרון משמעותי
- נכונות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531070
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובלית מצליחה ומפנקת ברמת החייל, דרוש/ה איש/אשת Help Desk! חברה טכנולוגית עם אפיקי התפתחות והתקדמות רבים. העבודה במשרה מלאה במשמרות.
דרישות:
- שנת ניסיון אחת לפחות בתפקיד של תמיכה טכנית או תפקיד אחר דומה (אפשרות לניסיון צבאי) – חובה.
- שליטה ברמה טובה מאוד בדיבור, קריאה בשפה האנגלית – חובה.
- ניסיון עם Microsoft Active Directory, 365 – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
14869
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים ועסקיים. התפקיד כולל פתרון תקלות ותמיכה מקצועית ללקוחות החברה. תפקיד מקצועי מאתגר ודינמי, המאפשר מסלול התקדמות מקצועי לרבות תגמולים כספיים.
דרישות:
היכרות עם עולמות האינטרנט (תקשורת) , חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אנו מאפשרים מסלול התקדמות בהתאם להסמכות מקצועיות שלצידו תגמול כספי . • אפשרויות קידום פנימי לתפקידים במחלקת התמיכה וההנדסה • העשרות מקצועיות ותמיכה בהסמכות טכנולוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חיילים\ות משוחררים? בואו לעבוד איתנו לחברה מובילה בתחומה דרוש\ה תומך\ת טכני
דרישות:
- רקע טכני מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים הכולל ליווי ומתן מענה מקצועי.
- פתרון תקלות טכניות.
- מתן הרשאות.
- ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00572
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו בMertens MalamTeam מחפשים help desk לחברת הייטק גלובלית הממוקמת ברחובות. התפקיד כולל מתן תמיכת IT לעובדי החברה בארץ ובחול.
דרישות:
תמיכת IT פרונטלית וטלפונית מעל 200 משתמשים – ניסיון לפחות שנתיים ( חובה) תודעת שירות גבוהה רצינות ואחריות אישית יכולת למידה עצמית רצון ללמוד טכנולוגיות חדשות ולהתפתח בתחום ה IT יוצאי צבא בתחום המחשוב – יתרון תעודת הסמכה בתחום MCSA – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32177
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|