תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומשמעותי בחולון דרוש/ה מנהל/ת מוקד שרות
8:00-18:00 ימים ראשון עד חמישי
ערבי חג 8:00-12:30
ישנם פרויקטים משתנים בהם שעות הפעילות יהיו 11:00-20:00
אחראי על ניהול כולל של המוקד בשני האתרים- המנהל מוקד ישב באתר הראשי.
ניהול ההון האנושי: ראשי צוותים, בכירים, מדריך, מידען, אנליסט, נציגים וגורמים תפעוליים.
אחריותו של מנהל המוקד תהיה לניהול שני אתרי המוקד למול ראש צוות שיוגדר כבכיר לניהול מוקד באתר המשני
הובלת המוקד לעמידה ביעדי השירות, זמינות וגבייה.
שיפור תהליכים וביצועים מתמיד של המוקד
אחריות על שביעות רצון הלקוחות והעובדים
ניהול הממשק השוטף עם גורמים רלוונטיים ברשות ומנהל פרויקט מטעם הספק.
אחריות על הטמעת תהליכי עבודה במוקד.
הכנה והפצת מצגות תקופתיות
הובלת פגישות סטטוס חודשיות
בקרה על נתוני ביצוע ואחריות על הפצת דוחות תקופתיים (יומיים/ חודשים/ רבעוניים/ פרויקטים(
דרישות:
בעל ניסיון מוכח בניהול מוקד בגודל של 150 נציגים לפחות במשך 3 שנים לפחות ובמהלך ה5 שנים האחרונות- חובה
תעודת בגרות מלאה או תואר ראשון מוכר ע"י המל"ג- חובה
ידע ושליטה בתכנות OFFICE ובפרט ידע באקסל לניתוח דו"חות- יתרון