הגר בן פרץ מצאה את עבודתה ב חברת מרלין באמצעות אתר ג'ובנט.
הגר בת 30 נשואה + 1, בעלת דיפלומה בנטורופתיה וסטודנטית לתואר ראשון נוסף בכימיה, החלה לעבוד בתמיכה הטכנית של חברת מרלין לפני כחצי שנה.
הגר מספרת:
"למדתי נטורופתיה במשך 4 שנים, במכללה למנהל בת"א. במהלך הלימודים עבדתי בחברת
אל על במחלקת 'שירות שלום' (מחלקת ה- vip של אל על). כשסיימתי את הלימודים, נכנסתי להריון ומטעמי נוחות נשארתי באל על. לאחר חופשת הלידה, חזרתי לאל על, ובמקביל התחלתי ללמוד לימודי כימיה לתואר ראשון. בתום חוזה בן 5 שנים בחברת אל על, ועל אף שהוצע לי להמשיך בחברה, החלטתי לחפש עבודה בתחום שלי".
על תהליך החיפוש:
"תהליך החיפוש התנהל בעצלתיים, בעודי עובדת באל על, וארך כ-5 חודשים. לא יכולתי להקדיש לזה שעות רבות, כיוון שגם עבדתי באל על, גם הייתי אמא לתינוק קטן וגם למדתי, הכל במקביל. מנוע החיפוש היחיד של מודעות דרושים בו השתמשתי באותה תקופה היה ג'ובנט. לא חיפשתי בשום מקום אחר, למעט עיתוני סופשבוע מדי פעם. על אתר ג'ובנט שמעתי מחברים שהמליצו לי עליו בחום. את החיפוש ערכתי בתחום של כימיה, חברות תרופות, תועמלנות וכל הקשור לעולם הזה ואז באורח פלא, נתקלתי במודעה של מרלין בג'ובנט, והחלטתי לשלוח קו"ח. זו היתה המודעה היחידה שלא היתה בתחום שלי בכלל".
הגר בן פרץ במשרדי חברת מרלין
אז למה בכל זאת שלחת קו"ח למרלין?
"ראיתי את המודעה של מרלין בג'ובנט ומשהו במודעה הזו קרא לי לשלוח את קוה"ח שלי. למעשה, פניתי למשרה שהיתה בתחום מאוד רחוק מתחומי העיסוק שלי, לא היה לי שום נסיון במחשבים או באינטרנט, ובאופן פלאי, היא משכה אותי יותר מכל".
מה קרה בהמשך?
"התקשרו אלי ממרלין וזומנתי לראיון, בהתחלה עם מנהל שירות הלקוחות ובהמשך עם המנכ"ל, יוני. היתה כימיה מיידית בינינו. יוני המנכ"ל לקח הימור עצום ביחס אלי, כי לא היה לי שום נסיון ולחלוטין לא הייתי קשורה לתחום הזה. הם קיבלו רזומה שאין לו שום קשר לתחומי העיסוק של החברה ולמה שהם מחפשים. יכול להיות שמשהו בנסיון שלי באל על, כן היה רלוונטי, בגלל הקירבה בין תחום השירות לתמיכה הטכנית, אך מעבר לזה, הייתי צריכה ללמוד הכל מ-א' ועד ת', את המערכת, את עולם האינטרנט, עולם הפרסום, ועולם הפרסום באינטרנט".
על החברה:
חברת מרלין תקשורת בע"מ הוקמה בשנת 2004 ומתמחה בפרסום וקידום מכירות באינטרנט, בשיטת ה- pay per click. החברה הוקמה על מנת לספק פתרון מתקדם לצורך הפרסומי בתחום תוצאות החיפוש, כזה שיספק אפשרות פרסום גם ללקוח הקטן ביותר. המערכת שפיתחה מרלין משרתת את כל פלחי הלקוחות, עסקים זעירים ומוסדיים גם יחד. לצד עסקים זעירים, מפרסמות במרלין החברות הגדולות במשק- אורנג', סלקום, בנק המזרחי, ביטוח ישיר, aig, איסתא, ישראייר, מיצובישי ועוד רבות. הקונספט המוביל את מרלין הוא הקלות בה מתבטאת הוצאת הפרסום לאור והאפקטיביות הגבוהה של הפרסום.
איך היתה הקליטה שלך במרלין?
"כשהגעתי לכאן לפני כחצי שנה, היינו 6 אנשים, כולל יוני המנכ"ל. היום אנחנו 9. נכון להיום זו חברה מאוד קטנה וצעירה, ומבחינתי זה היה מאוד אטרקטיבי. האווירה פה קסמה לי מהרגע הראשון, מאוד נעימה. מעבר לזה, ראיתי ועודני רואה את הפוטנציאל של החברה להתפתח ולהצליח. יש כאן רעיון שהוא שונה וייחודי בתחום הפרסום באינטרנט וחברה ייחודית בעל חזון מרחיק לכת, לא רק בתחום עיסוקה הספציפי אלא בגישה העסקית בכלל".
על תפקידה בחברה:
"אני עובדת במחלקת שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית ובמקביל, אני עוסקת גם בפרוייקטים נוספים. כשהגעתי למרלין, מלבד הנושא של תמיכה טכנית ושירות לקוחות, הוטל עלי פרוייקט שעניינו ניהול הפרסום שלנו בגוגל. הפרוייקט הזה מאוד מעניין ולימד אותי רבות על כל הקשור לפרסום, אינטרנט, גוגל ועוד. מעבר לזה התחלתי לעסוק בפרוייקטים נוספים בתוך החברה הקשורים להתפתחות המוצר".
על האווירה במרלין:
"האווירה פה מדהימה. אווירה צעירה, דינאמית וכיפית. יש כאן אינטראקציה טובה וחיובית בין האנשים, ממש יחסי חברות. האנשים פה הם ברמה גבוהה מאוד. יוני, המנכ"ל נותן הרבה מאוד הזדמנויות וקרדיט לאנשים שלו, תמיד פתוח לרעיונות חדשים, חשוב לו לשמוע את האנשים.
יש כאן הערכה ופירגון שלא פגשתי במקומות אחרים. מה שעומד לנגד עיניו של המנכ"ל, בראש ובראשונה, זו טובת העובדים- שביעות הרצון שלהם, סיפוק מהעבודה והתפתחותם האישית והמקצועית. הדבר הזה מאוד ניכר.
מה שמשאיר אותי כאן, עם כל הקושי שיש בשילוב של העבודה, הלימודים, היותי אמא לילד והעובדה שזה לא ממש התחום שלי, זה הרצון להתפתח עם החברה. מעבר לפוטנציאל האדיר שיש לחברה ולרצון שלי להיות חלק ממנה דווקא בשלביה הראשוניים, מה שמניע אותי זה הכיף לעבוד כאן. יש לי כימיה מאוד טובה עם כולם. אנחנו קטנים ואינטימיים מחד, מין קומונה כזאת, אך מתפתחים במהירות הבזק מאידך. זו הייחודיות של החברה הזו. יש בי המון מוטיבציה ואמביציה להישאר לטווח ארוך בחברה, לתרום, להיתרם ולגדול ביחד".
יוני ספיר, מנכ"ל מרלין מוסיף: "אנו שבעי רצון משירות סינון קורות החיים ואיכות המועמדים שמספקת ג'ובנט. זאת, לאחר שעבדנו עם פתרונות אחרים בעבר, יעילים פחות לטעמנו. לאורך השנה האחרונה בה אנו עובדים עם ג'ובנט הצלחנו לגייס כ"א איכותי מאד, דוגמת הגר, וכן לפשט ולקצר מאד את תהליך הגיוס".
לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על כתבות תעסוקה
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:
> מחפשים עבודה?
> מחפשים עובדים?
> כתיבת קורות חיים
הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.
לכתבה באנגלית