תיאור תפקיד:
לחברת נציגויות מובילה דרוש.ה מתאמ.ת שירות טכני למשרה דינאמית הכוללת ניהול לוז טכנאים מענה לקריאות שירות - קבלת קריאה מלקוח/אחר, פתיחת קריאות במערכת, סגירת קריאות לאחר ביצוע, פתיחת קריאות המשך, תיעוד עבודת הטכנאים במערכות החברה, התנהלות מול ספקי חו"ל, אדמיניסטרציה שוטפת ועוד. משרה מלאה, 8:00-17:00.
דרישות:
יכולת עבודה מרובה מול ממשקי פנים וחוץ יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה אוריינטציה טכנית אנגלית דיבור, כתיבה וקריאה ברמה טובה ניסיון בניהול שירות ועבודה מול טכנאי/אנשי שטח/לוגיסטיקה אוריינטציה שירותית חזקה הכרות עם פריוריטי - יתרון ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3041
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות (Key Account) לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות. במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת': טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים. ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות. מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות. היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00 מיקום : ראש העין שכר מתגמל תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות. יידע ביישומי אופיס בדגש על excel יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית. יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הדיקנאט אחראי על שירותי התמך והסיוע לסטודנטים באוניברסיטה, כך שיוכלו ללמוד באופן מיטבי ובסביבה תומכת, על אף קשיים אישיים עמם הם מתמודדים. אם הנך רואה עצמך חלק מגוף זה, כל הפרטים מפורטים מטה: הגדרת התפקיד: - חלק מצוות לשכת דיקנית הסטודנטים.
- טיפול אישי בפניות וקבילות סטודנטים.
- ריכוז פרויקטים קהילתיים ומעורבות חברתית.
- ניהול עמוד הדיקנאט באתר האוניברסיטה.
- הפצה ושיווק תכני הדיקנאט בקמפוס.
- ניהול יומן ותיאום פגישות רבות ממשקים עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי וליווי אירועי הדיקנאט.
- סיוע בתפעול פרויקטים במדור מלגות מול קש"ח, קרנות ומלגאים.
- משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.
- היקף המשרה 100%, 40 שעות שבועיות, עבודה היברידית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
- ניסיון בניהול פרויקטים ועבודה בממשקים מרובים.
- גישה פרקטית, יעילות וזריזות בעבודה, יחד עם קפדנות בביצוע.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ויכולת טכנית ללימוד מהיר של תוכנות חדשות.
- ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.
- אנגלית ברמה טובה.
- תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים.
- דיסקרטיות וסבלנות רבה.
- יכולת עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
- תואר אקדמי חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בענף החקלאות מחפשת פקיד/ת ייבוא עם אנגלית טובה. במסגרת התפקיד: מעקב אחר קבלת מכולות קשר עם חברות לוגיסטיקה לפיזור הסחורה מעקב אחר קבלת סחורה אצל הלקוחות ומשקלן. טיפול בקליטת תוצרים. עבודה מול המכס. עבודה משרדית ממוחשבת ומול ספקים בחו"ל. משרה מלאה - יש גמישות:) באשדוד
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שליטה ביישומי אופיס ובפרט ב excel- חובה. יכולת עבודה בצוות אחריות ורצינות נסיון בייבוא - יתרון שליטה בשפה הספרדית - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1081
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז הזמנות של קבוצה קמעונאית במושב עולש דרוש/ה פקיד/ת עם ראש גדול. במסגרת התפקיד: בקרה ומעקב על הזמנות ומלאים, סידורי עבודה לטכנאים, עדכון ועבודה על חוזי שירות, תכנון קווי חלוקה לקראת יציאת נהגים, אחריות על תעודת משלוח, עמידה בזמני תגובה ללקוחות וכו. התנהלות מלאה על מערכת הפריוריטי ו- CRM העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 07:00-16:00 עם קפה משובח!! ותנאים מעולים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה אישיות מפולפלת וחרוצה, יכולת ליירט מספר משימות במקביל - חובה רכב חובה - אין תחבורה ציבורית נגישה. ידע על מערכות ERP זמינות מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
יצירת קשר עם לקוחות הקלדת הזמנות במערכת ממוחשבת מתן מענה לשירות לקוחות מתן תמיכה למחלקת המכירות ואנשי השטח משרה מלאה, החלפה לחל"ד ארוכה. ימים א-ה שעות 8:00-17:00
דרישות:
- ניסיון בתחום האדמנסטרטיבי
- ניסיון קודם כמתאמת הזמנות- יתרון
- שליטה מלאה ב-Office, דגש על Excel
- ידע בחשבשבת- יתרון
- יכולת עבודה בצוות
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, אנרגטיות
- דייקנות, אחריות, סדר ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
בקרה על מערך ההזמנות, ניהול מלאי וניהול מערך ההפצה ללקוחות B2C/B2B טיפול בהקלדת הזמנות של לקוחות סיטונאים של החברה הקמת פריטים במרלוג ניהול מחירוניי לקוחות מעקב אחרי משלוחים מול חברות הפצה ומרלוג של החברה עבודה שוטפת מול מחלקות פנים ארגוניות - סוכני שטח, הנה"ח,רכש, מחסנאים סגירת חשבוניות מול תעודות כניסה
דרישות:
נסיון של שנה לפחות בתפקיד לוגיסטי/דומה - חובה יכולה עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אסרטיביות, ראש גדול,ראיה הוליסטית, ניהול משימות מורכבות סדר ואירגון שליטה ביישומי OFFICE -חובה ניסיון מול מערכת COMAX - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה מתאם/ת הזמנות זמני/ת בחטיבת חינוך וקהילה. החלפה לחל"ד. ריכוז, עדכון וטיפול נושא דיווחי נוכחות של עובדי החטיבה. אישור וניהול תיקי פעילות ארצית בתוכנת ההזמנות על בסיס נתונים שוטפים. ניהול הקשר מול מחלקת כספים בחטיבת החינוך בנוגע ללקוח חייבים ותשלום + גביית חובות. הדרכה וליווי עובדי החטיבה בהטמעת שינויים בתוכנת ההזמנות. משרה מלאה.
דרישות:
השכלה: 12 שנות לימוד, בגרות מלאה ניסיון וידע בהכרת תוכנות המחשב. יכולת לימוד מהירה של תוכנות ייחודיות לתפקיד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
224087
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה ואחזקה. מה אנחנו מציעים? הזדמנות להשתלב בחברה מובילה בתחומה! עובד/ת חברה מהיום הראשון! סביבת עבודה מקצועית, דינמית ותומכת! במסגרת התפקיד: התקשרות עם ספקים וקבלת הצעות מחיר מעקב אחר ביצוע משימות וסיום טיפול בכלל הסניפים. אחראיות על הקמת הזמנות רכש בדיקה ואישור החשבונית. משרה מלאה.
דרישות:
יכולת סדר ואגון יכולת עבודה עצמאית יכולת למידה עצמית ניסיון בתפקיד דומה- יתרון .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
224225
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית דרוש/ה רכז/ת מערכות דיגיטליות ביחידת הרכש. במסגרת התפקיד: הטמעת מערכות דיגיטליות רוחביות והעברת הדרכות לקבוצות, מתן תמיכה למשתמשים, תפעול ותיעוד תקלות, ניהול נתונים, ניהול שוטף של אתר האינטרנט, עיבוד וניתוח נתונים, הפקת דוחות, תובנות ולקחים, הקמה ותחזוקה של הסכמים מרכזיים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר אקדמי רלוונטי. - ניסיון בתחום מתן תמיכה למשתמשי מערכות/ ניסיון בתפעול מערכות דיגיטליות. - ניסיון במתן שירות פנים ארגוני או חוץ ארגוני. - ניסיון בעבודה עם מערכת SAP- יתרון. - ניסיון בתחזוקת קטלוג במערכת ERP- יתרון. - אוריינטציה טכנולוגית, ייצוגיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16657
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - רמלה לוד
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול במרכז מחפש מזכיר/ת שותפים למשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30 (קיימת גמישות בשעת ההתחלה). התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית תיאום ישיבות, שיחות ועידה, נסיעות לחו"ל
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה אישי/ת או עוזר/ת אישי/ת - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ב-Outlook
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7963684
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד בפתח-תקווה מחפש מזכיר/ה למחלקת הליטיגציה. התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה טלפוני וקבלת לקוחות מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם ממשרד עו"ד - חובה שליטה ביישומי Office יציבות תעסוקתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7974976
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: מתן שירות לעובדי המשרד הדפסות, צילומים, כריכות, תיוקים חלוקת דואר וציוד משרדי משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00, שישי אחת לחודש
דרישות:
שליטה ביישומי אופיס - חובה נכונות לטווח ארוך וזמינות למשרה מלאה תודעת שירות גבוהה, אחריות, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7935489
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש מזכיר/ת בוקר דובר/ת אנגלית למשרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 9:00-17:30, שישי אחת ל-13 שבועות. התפקיד כולל: מענה טלפוני וקבלת הודעות ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל תכתובות מיילים באנגלית ובעברית ניהול פרטי לקוחות ועבודה מול הנהלת חשבונות
דרישות:
אנגלית שפת אם - חובה שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה ביישומי Office - חובה ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים - חובה ראש גדול, חריצות, מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8003241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|