תיאור תפקיד:
כללי : ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה. הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות : · ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות. · תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה. · תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות. · מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי. · קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה. · שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ). · השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות. · סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום. · תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה ! · ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון · היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון · אנגלית ברמה טובה. · רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה · יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה · יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.
Join Us: • Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment. • Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry. • A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits. Job Description: • Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products. • Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills. • Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines. • Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products. • Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system. • Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely. • Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English. • Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs. • Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. • Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions. • Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment. • Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-229
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מחפשים עבודה בשעות נוחות? מקומכם איתנו! דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות מתן מידע ללקוחות החברה בניית מעקב יומי אחר סטטוס התקדמות באמצעות מערכת ממוחשבת *שיחות נכנסות וללא מכירות ויעדים מוקד משפחתי וHAPPY HOUR כל יום חמישי! המשרה ממוקמת בפ"ת בימים: א'-ה' משעה 8:00 עד 16:00
דרישות:
דרישות:ניסיון קודם במוקד שירות-יתרון כושר ביטוי גבוה מיומנויות ניהול שיחה אחריות ויחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-99
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us! We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games. We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups ● Building customer relations processes ● Assisting players with their needs and issues ● Processing financial requests ● Task management ● Resolving issues ● Assessing basic risk ● Analyzing player behavio
דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue • Previous experience in a CS role or similar • Basic excel skills • SQL basic understanding • A strong interest in learning about business and gaming • “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence • Proactive • Self-motivated with a deep will to continuously learn • Good communication skills • Monday or similar task management tools experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ובק אופיס למחלקת גמל ופנסיה. התפקיד כולל: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * פתיחת חשבון במערכת הבנקאית * טיפול שוטף מול הבנקים השונים ומול מחלקות השונות בבית ההשקעות. * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק ורגולציה. משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-17:00
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת ריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נפתחה הזדמנות להצטרף למרכז השירות של מינהל החינוך בעיריית תל אביב יפו. אנחנו מחפשים אנשי ונשות שירות, לטובת מתן מענה להורי העיר. מסגרת העבודה: ימים א' עד ה' 7:30-15:00 עם אפשרות לשעות נוספות כשצריך . העבודה בבניין העירייה בתל אביב. קליטה כעובד/ת עירייה מהיום הראשון. תחילת עבודה מיידית
דרישות:
12 שנות לימוד לפחות, מיומנות רבה בעבודה עם תוכנות מחשב – חובה יכולת קליטה מהירה, סבלנות אין קץ, יכולת הסברה ואהבה גדולה לאנשים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ
דרוש /ה: אחראי/ת תמיכה טכנית, תפעול ואינטגרציה של תוכנות ומערכות מידע לתפקיד מגוון המערב מס' תחומים: - ניהול ושליטה על חשבונות ומשתמשי המערכות השונות כולל הקמה ותפעול שוטף. - אחריות על ממשקי התוכנות מול בתי התוכנה, מנהלי המערכת, העובדים והלקוחות (תמיכה, עדכוני גרסה, שירות, הדרכה) - ניהול תהליך onboarding ללקוח, כולל הדרכות, ייבוא וייצוא גיבויים, פתיחת חשבונות במערכות וכד' - ניהול מערכת ה CRM האירגונית, כולל פונקציונאליות וטיוב נתוני המערכת - מתן שירות ותמיכה לתקלות בסיסיות, עבודה מול חברת תמיכה חיצונית - ניהול וריכוז נושאי אבטחת מידע והגנת הפרטיות מיקום: פתח תקווה, משרה מלאה נכונות לשעות לש"נ , עבודה היברידית
דרישות:
ניסיון עבודה קודם בתפקידי תמיכה ושירות/הדרכה טכנית/אינטגרציה מערכות מידע אוריינטציה שירותית גבוהה רקע טכני –יתרון משמעותי שליטה ביישומי office ידע בהתקנות מקומיות, ענן ורשתות יכולת ניהול תהליכים חוצי ארגון יסודי/ת ומאורגן/ת אנגלית ברמה גבוהה, קריאה, כתיבה, דיבור ידע בתפעול תוכנת פריוריטי- יתרון מיקום: פתח תקווה, עבודה היברידית, משרה מלאה נכונות לשעות לש"נ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-96
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הבנייה והנדל"ן ברעננה, דרושים עובדים מחויבים לתפקיד Back Office וטיוב נתונים ** הפרויקט הינו זמני לתקופה של כחצי שנה ** התפקיד כולל עדכון מסמכים במערכת ה-CRM של החברה. למה כדאי לך להצטרף? סביבת עבודה צעירה ודינאמית עבודה עם צוות מקצועי ומסייע התפקיד לא דורש ניסיון קודם בתחום – אם את/ה עם רצון ללמוד ולהתקדם, זה המקום בשבילך!
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה ניסיון עם מערכת CRM/ ERP- יתרון יכולת עבודה בסביבה דינאמית, יכולה עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית יחסי אנוש מעולים ושירותיות סדר ותשומת לב לפרטים קטנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
EC 26610
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוקד הנותן שירות במגוון תחומים עבור משרד החינוך דרוש/ה נציג/ת שירות שירות לקוחות בלבד ללא מכירות! הכשרה מלאה על חשבוננו אפשרויות קידום סביבה צעירה! העבודה הנה בימים א'-ה'
דרישות:
ניסיון קודם מעולמות השירות- חובה סובלנות, שירותיות והגדלת ראש זמינות מידית! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-166
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת תפעול - משרה חלקית • מענה שוטף (שירות ותפעול) ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי. • אחריות על לקוחות אסטרטגיים. • העבודה בפתח תקווה - שעות גמישות!
דרישות:
• עבודת צוות טובה • ייצוגיות • אנרגטיות • מולטי-טאסקינג • יכולת התנסחות במיילים ובע"פ • יחסי אנוש מעולים • יסודיות • יעילות • יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
1230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי שירות לקוחות?בעלי ניסיון בעבודה במוקדים טלפונים? מעוניינים להכנס גדול ומוביל ? Mertens-MalamTeam מחפשים לנציג/ת בקרה ושירות עבור ארגון מוביל בשפלה בסמוך לקו רכבת. המשרה הנה משרה במשמרות 24/7 וכוללת תיעוד פניות של עובדי הארגון.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה במוקד טלפוני יכולת עבודה בצוות תקשורת בין-אישית מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
32396
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ה למחלקת קשרי לקוחות. מטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי - סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית. התפקיד כולל: מתן מענה ללקוחות הארגון כחלק ממערך השירות של מט"ח – מענה למיילים, שיחות טלפון וצ'אט תמיכה במערך המכירות וההדרכות עבודה עם מערכת CRM ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים עמידה ביעדי הצוות – יעדים חיצוניים (מכירות, שירות, שביעות רצון וכו') ופנימיים (בניית ידע, שיפור תהליכים וכו')
דרישות:
נסיון בשירות לקוחות - יתרון תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה יכולת עבודה בצוות עצמאות ויוזמה אישית, גישה פרואקטיבית יכולת לאתר/להבין/לפתור בעיות ולהבין את צרכי הלקוח אוריינטציה טכנית (crm – SALESFORCE) יתרון לבעלי/ות השכלה אקדמית עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה, ערבית - יתרון היקף המשרה - 100% - במשרדנו ברמת אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1544
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל - מענה ללקוחות על שאלות לגבי הזמנות, מוצרים, מלאי, אספקה. להקליד ולאשר הצעות והזמנות. להפיק תעודות משלוח. עבודה יום יומית מול הסוכנים הרלוונטיים. שיתוף פעולה בעבודה במשרד עם הצוות הקיים. ימים א-ה, בין השעות 11:00-19:00
דרישות:
שליטה ב- office (אקסל, וורד) קבלה ושליחת מיילים בזמן עדיפות לניסיון בעבודה עם מערכת SAP ראש גדול ורצון ללמוד ולהתפתח בחברה יחסי אנוש ויכולות בינאישיות גבוהות עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3141
|
תיאור תפקיד:
ליווי מטופלים.ות בתהליך זכאות למכשירים שיקומיים וניידות עבודה אדמיניסטרטיבית עם מערכת ניהול מסמכים משרה מלאה בימים א’-ה’, בשעות 8:00-16:00, במטה באור יהודה • קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון,כרטיס סיבוס לארוחות,קרן השתלמות לאחר שנה • תשלום ימי מחלה מהיום הראשון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
555קופח
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|