תיאור תפקיד:
Responsibilities: • Provide strategic leadership and vision for the global IS function, aligning it with the company's goals and objectives. • Oversee the management and enhancement of the ERP system (Priority ERP), ensuring its optimal performance and alignment with business requirements. • Drive the development and implementation of business intelligence strategies, leveraging Power BI or similar tools to deliver actionable insights and data-driven decision-making. • Implement, integrate, manage, and optimize the Genesys Call center operations, focusing on improving customer experience and operational efficiency. • Ensure the smooth integration of acquired companies and lead the Post Merger Integration processes, harmonizing IT/IS systems and processes. • Own the Office 365 environment, including collaboration tools, communication platforms, and security measures. • Manage budgets effectively, ensuring efficient allocation of resources and cost control.
דרישות:
• Relevant academic background • English and Hebrew at a native level • Minimum 10 years of experience in IT and Information Systems leadership roles, preferably in a global software company or technology-driven organization. • Strong expertise in ERP systems, specifically Priority ERP – A must • Proven track record in driving business intelligence initiatives, leveraging Power BI or similar tools. • In-depth knowledge of call center operations and experience with Genesys or other leading call center platforms. • Experience with M&A processes and Post Merger Integration. • Proficiency in managing Office 365 environments and familiarity with collaboration tools, communication platforms, and security measures. • Excellent leadership and people management skills. • Strong strategic thinking and problem-solving abilities. • Demonstrated ability to manage budgets and deliver projects on time, on budget, and quality. • Our offices are in Rosh HaAyin – 4 days at the office.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00176
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות אנשי/נשות תמיכה טכנית /אפליקטיבית למשרה מלאה או חלקית. לא דרוש ניסיון הכשרה תינתן במקום !! מאוד מתאים ככרטיס כניסה להייטק !! למי שמתכוון להמשיך בתכנה \ סיסטם \ ניהול פרוייקטים \QA. העבודה במוקד התמיכה של משרדי החברה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע -מהבית! או משרה מלאה. התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על התוכנה שמותקנת אצל הלקוח. המשרה מתאימה לסטודנטים וסטודנטיות בעלי/ות ידע בסיסי במחשב המעוניינים /ות בעבודה במשמרות. מתאימה גם למחפשי עבודה במשרה מלאה בתמיכה בהייטק . נדרשים /ות עובדים /ות בעלי /ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות. נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע.
דרישות:
סטודנט/ית לתואר בהנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע/ לוגיסטיקה/ייעוץ ארגוני- יתרון! היכרות עם מערכת פריוריוטי- יתרון אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה, נכונות לעבודה מאומצת. משרדי החברה בראש העין המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- Define, build, and manage software features directly related to the accounting system and extended financial product offering from a regulatory/compliance and usability perspective.
- Represent end-user and stakeholder needs in defining the requirements.
- Present concepts and ideas to a variety of audiences.
- Collaborate with 3rd party partners and integrate to build holistic product solutions.
- Work with local professionals, including accounting firms, law firms, partners, and consultants to better understand product and localization needs.
- Work directly with R&D to enhance future products.
דרישות:
- Proven proficiency with financial modules/processes in Priority
- A minimum of 3 years experience in implementing financial business processes in various organizations (including VAT, withholding tax, fixed assets, cost allocation, etc.)
- Building complex customized financial solutions - Advantage
- Technical software design experience
- Familiarity with product integrations, APIs, and various data communication protocols - Advantage
- A natural multi-tasker able to see the ‘big picture’ and set priorities, down to a detailed technical spec.
- Exceptional communication skills with the ability to communicate well with remote stakeholders and teams.
- Self-starter and ability to work independently.
- Full proficiency in English – a must.
- Full-time position at Priority HQ, Rosh Ha’Ayin (4 days at the office).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Define, build, and manage software features directly related to the accounting system and extended financial product offering from a regulatory/compliance and usability perspective. Represent end-user and stakeholder needs in defining the requirements. Present concepts and ideas to a variety of audiences. Collaborate with 3rd party partners and integrate to build holistic product solutions. Work with local professionals, including accounting firms, law firms, partners, and consultants to better understand product and localization needs. Work directly with R&D to enhance future products.
דרישות:
Proven proficiency with financial modules/processes in Priority A minimum of 3 years experience in implementing financial business processes in various organizations (including VAT, withholding tax, fixed assets, cost allocation, etc.) Building complex customized financial solutions - Advantage Technical software design experience Familiarity with product integrations, APIs, and various data communication protocols - Advantage A natural multi-tasker able to see the ‘big picture’ and set priorities, down to a detailed technical spec. Exceptional communication skills with the ability to communicate well with remote stakeholders and teams. Self-starter and ability to work independently. Full proficiency in English – a must. Full-time position at Priority HQ, Rosh Ha’Ayin (4 days at the office).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00173
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.
Join Us: • Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment. • Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry. • A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits. Job Description: • Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products. • Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills. • Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines. • Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products. • Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system. • Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely. • Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English. • Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs. • Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. • Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions. • Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment. • Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-229
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים/ות מנהל/ת פרויקטים עם ניסיון מעולמות השכר והנוכחות,להצטרף לצוות עובדיםנט, חברה המובילה בתחום פתרונות נוכחות והון האנושי, כחלק מקבוצת Priority-Software. תאור התפקיד: • תמיכה ושירות לקוחות: מתן מענה לשאלות ובעיות של משתמשי המערכת, הקמת ויישום הסכמי נוכחות חדשים, והבטחת חוויית משתמש מיטבית. • הדרכה וליווי: הדרכת לקוחות חדשים וותיקים על תכונות המערכת, ליווי בתהליך ההטמעה והשימוש היומיומי. • פיתוח מקצועי: השתתפות בהכשרות מקצועיות מתקדמות על חשבון החברה, הרחבת הידע בתחום נוכחות ושכר. • עבודה מול לקוחות: בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות החברה, הבנת צרכיהם והתאמת הפתרונות באופן אישי. Requirements• ניסיון: שנה-שנתיים של ניסיון בתפקיד דומה או בתחום הקשור לנוכחות ושכר.• ידע: ידע מעמיק בתוכנת עובדיםנט (יתרון משמעותי), תוכנות שכר ונוכחות , הבנה מעמיקה בעולם השכר והנוכחות. Skills Internal Information
דרישות:
• שנה-שנתיים של ניסיון בתפקיד דומה או בתחום הקשור לנוכחות ושכר. • ידע מעמיק בתוכנת עובדיםנט (יתרון משמעותי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-233
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת פריוירטי ריטייל מקבוצת פריוירטי סופטוור מחפשים ראש צוות, בעל/ת יכולת מעולה להעברת ידע ולליווי עובדים. התפקיד כולל השתתפות פעילה בהטמעת תהליכים חדשים והדרכת צוותים על כלים טכנולוגיים חדשים. התפקיד כולל: אחריות שוטפת לניהול משמרת: כ-10 נציגי תמיכה במשמרת, תוך מתן מענה מקצועי לדילמות וסוגיות שונות אחריות לביצוע האזנות ומתן משובים הדרכה מקצועית של הנציגים והעברות ידע נכונות למתן מענה לעובדים לסרוגין במתכונת עבודה של 24/7 העבודה במשרה מלאה
דרישות:
ניסיון בהדרכה- חובה היכרות עם עולם שירות הלקוחות – חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה - חובה ניסיון של שנתיים בתמיכה טכנית - יתרון הכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון תואר ראשון במדעי המחשב/ מערכות מידע/ תעשייה וניהול – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-239
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהלי פרויקטים מנוסים במערכת פריוירטי? מחפשים את האתגר הבא בחברת המוצר? המשרה הזו בשבילכם! לחברת Priority Software דרושים מיישם/ת ומנהל/ת פרויקטים מנוסה במערכת פריוריטי להובלת פרויקטים מורכבים. בין תחומי האחריות העיקריים: עבודה מול לקוחות החברה, בין אם ליווי של הטמעת מערכת או עבודה למול לקוחות קיימים והתאמות, עבודה של כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות של פיתוחים, הדרכות וליווי משתמשים.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון ביישום פריוריטי היכרות מעמיקה עם מודולי המערכת לרבות פרויקטים,מכירות,רכש,שירות,כספים ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון ואנטגרציה בין מערכות אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-238
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process. Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP. Analyze the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis. Oversee daily operations of the finance-related activity of the company. Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP Participate in preparations for the annual audit. Work with external auditors and advisors. Create and maintain financial key policies and procedures. Develop and implement efficient processes that will scale with the company. Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff. Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.
דרישות:
CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is an advantage). Strong understanding of US - GAAP Detail-oriented with analytical skills. Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving. Ability to demonstrate excellent judgment. Ability to communicate effectively across all levels of the organization. Highly proficient in Microsoft Excel Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00168
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אנשים מבריקים להצטרף לצוות התמיכה הטכנית של Priority Software, ולהיות חלק מצוות דינאמי ובסביבת עבודה מאתגרת, למוצר מורכב עם מגוון מודולים הדורשים התמקצעות שונה. תהליך ההכשרה נמשך מספר חודשים. הצוות נדרש לשלב מיומנות טכנית גבוהה, הכרות מעמיקה עם המערכת ויחס אדיב ושירותי. המענה הוא ללקוחות ושותפי החברה, בישראל ובעולם. תנאים טובים למתאים עם אפשרויות קידום והתפתחות מיקצועית. למה כדאי להצטרף? • אין צורך בנסיון קודם – אנחנו נלמד את כל מה שצריך! • עבודה היברידית. • גמישות בשעות העבודה (שעות רשמיות: 08:30-17:30). • מתאים גם לסטודנטים. • דגש על איזון בין עבודה לחיים אישיים. • הזדמנות להתמקצע בתחום ה-ERP המובילה בישראל ולהוביל קריירה משגשגת. • משרדים במרכז ובירושלים.
דרישות:
דרישות חובה: • יכולת תקשורת בינאישית מעולה, הן בעל פה והן בכתב. • סבלנות, הקשבה פעילה, גישה חיובית ונכונות לעזור. • אנגלית ברמה גבוהה. • שליטה והבנה בעולם המחשוב. • חריצות, יכולות אוטודידקטיות ושרותיות. • יכולת פתרון בעיות מורכבות בצורה יעילה ומהירה. • יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות. • יכולת ניהול זמן יעיל ויכולת עבודה תחת לחץ. יתרון משמעותי למועמדים בעלי: • ניסיון קודם עם מוצרי Priority או מערכות ERP אחרות. • תואר או נסיון בתעשייה בניהול / מערכות מידע / לוגיסטיקה / חשבונאות. • הכרות עם מערכת פריוריטי. • ניסיון במתן שירות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00178
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
What we are looking for: We're looking for a Product Manager to design the further development of our cloud product and infrastructure. You'll be part of an established and passionate Product team who are focused on an indispensable and market-proven application.
דרישות:
Requirements: ? Proven track record in creating both short- and long-term strategies for SaaS products, based on an understanding of the organization's strategy, technology and business needs ? Proven experience in moving from on Prem program to a Saas program ? Deep understanding of the cloud environment and SaaS architecture for various applications ? In-depth knowledge of services provided by AWS, Azure & GCP and their on-premise alternatives ? Exceptional oral and written communication skills and works well in a matrix-oriented organization ? Strong technical background, including but not limited to Windows, Linux, clustering, networking, and storage ? Demonstrated ability to generate and maintain technical documentation
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אודות התפקיד: אנו מחפשים/ות מנהל/ת פרויקטים להצטרף לצוות עובדיםנט, חברה המובילה בתחום פתרונות נוכחות והון האנושי, כחלק מקבוצת פריוריטי סופטוור. תאור התפקיד: • תמיכה ושירות לקוחות: מתן מענה לשאלות ובעיות של משתמשי המערכת, הקמת ויישום הסכמי נוכחות חדשים, והבטחת חוויית משתמש מיטבית. • הדרכה וליווי: הדרכת לקוחות חדשים וותיקים על תכונות המערכת, ליווי בתהליך ההטמעה והשימוש היומיומי. • פיתוח מקצועי: השתתפות בהכשרות מקצועיות מתקדמות על חשבון החברה, הרחבת הידע בתחום נוכחות ושכר. • עבודה מול לקוחות: בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות החברה, הבנת צרכיהם והתאמת הפתרונות באופן אישי.
דרישות:
שנה-שנתיים של ניסיון בתפקיד דומה או בתחום הקשור לנוכחות ושכר. נסיון בעובדיםנט אטניקס חובה חשב שכר יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00185
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|