תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK משרה זמנית וחלקית- מתאים לסטודנטים/ות משרה חלקית בהיקף 30% מתן מענה טכני וטיפול בתקלות בגוף ממשלתי עבודה באזור תעשייה מעלה אדומים גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית / HELP DESK נכונות לממשרה זמנית וחלקית בהיקף 30%
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
RR 24405
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת לצוות ההלפדסק שלנו! מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה טכנולוגית מתקדמת ולעשות שינוי אמיתי בחוויית המשתמש? הצטרפו אלינו! מיקום העבודה: משרדי החברה באזור הבורסה, רמת גן (צמוד לרכבת). יום עבודה אחד בשבוע מהבית. תיאור המשרה: אנחנו מגייסים חבר/ת צוות לצוות ההלפדסק, שאחראי על תמיכה טכנית בעובדי השטח שלנו – רופאים וטכנאים המשתמשים בטאבלטים ובטלפונים חכמים בעבודתם היומיומית. תפקיד זה משלב מענה טכני, ניהול מלאי, והטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. מה תעשו ביום-יום? תמיכה טכנית בזמן אמת: מתן מענה מקצועי ומהיר לתקלות ושאלות של עובדי השטח בנוגע לטאבלטים, טלפונים ואפליקציות. ניהול מלאי טכנולוגי: אחריות על ציוד טכני – טאבלטים, טלפונים, כבלים, מטענים ואביזרים נלווים, כולל תחזוקה שוטפת וניהול תקינות. הכנת ציוד והדרכה: התקנה והכנה של ציוד טכנולוגי לעובדים חדשים, הדרכת משתמשים ושיפור תהליכי עבודה. שיפור חוויית המשתמש: זיהוי יוזמות טכנולוגיות חדשות לשיפור יעילות ותפקוד עובדי השטח, כולל שיתוף פעולה עם צוותי IT.
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית, במיוחד עם טאבלטים וטלפונים ניידים. הכרות עם מערכות ניהול מלאי. שירותיות, תקשורת מעולה, ויכולת הדרכה טכנולוגית. כישורי ארגון וניהול משימות מרובות.
מעוניינים? שלחו קורות חיים עכשיו והפכו לחלק מהצוות הטכנולוגי שלנו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16561
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת פריוירטי ריטייל מקבוצת פריוירטי סופטוור מחפשים ראש צוות, בעל/ת יכולת מעולה להעברת ידע ולליווי עובדים. התפקיד כולל השתתפות פעילה בהטמעת תהליכים חדשים והדרכת צוותים על כלים טכנולוגיים חדשים. התפקיד כולל: אחריות שוטפת לניהול משמרת: כ-10 נציגי תמיכה במשמרת, תוך מתן מענה מקצועי לדילמות וסוגיות שונות אחריות לביצוע האזנות ומתן משובים הדרכה מקצועית של הנציגים והעברות ידע נכונות למתן מענה לעובדים לסרוגין במתכונת עבודה של 24/7 העבודה במשרה מלאה
דרישות:
ניסיון בהדרכה- חובה היכרות עם עולם שירות הלקוחות – חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה - חובה ניסיון של שנתיים בתמיכה טכנית - יתרון הכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון תואר ראשון במדעי המחשב/ מערכות מידע/ תעשייה וניהול – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-239
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· תמיכה אפליקטיבית במערכות מידע קליניות. · ניהול ותחזוקה של מערכות המחשוב. · מתן מענה לשאלות, פתרון תקלות במחשבים ותוכנות, הדרכת משתמשים חדשים. · שליטה במערכות הפעלה (Windows, Linux), רשתות מחשבים, חומרת מחשבים, תוכנות משרדיות ותוכנות ייעודיות. · יכולת לאבחן ולפתור תקלות בצורה יעילה.
דרישות:
· ניסיון של שנה לפחות בתחום- חובה · השכלה טכנולוגית- חובה · הכרות עם מערכות מחשוב רפואיות קליניות EMR – יתרון משמעותי *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NV 24272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אנשים מבריקים להצטרף לצוות התמיכה הטכנית של Priority Software, ולהיות חלק מצוות דינאמי ובסביבת עבודה מאתגרת, למוצר מורכב עם מגוון מודולים הדורשים התמקצעות שונה. תהליך ההכשרה נמשך מספר חודשים. הצוות נדרש לשלב מיומנות טכנית גבוהה, הכרות מעמיקה עם המערכת ויחס אדיב ושירותי. המענה הוא ללקוחות ושותפי החברה, בישראל ובעולם. תנאים טובים למתאים עם אפשרויות קידום והתפתחות מיקצועית. למה כדאי להצטרף? • אין צורך בנסיון קודם – אנחנו נלמד את כל מה שצריך! • עבודה היברידית. • גמישות בשעות העבודה (שעות רשמיות: 08:30-17:30). • מתאים גם לסטודנטים. • דגש על איזון בין עבודה לחיים אישיים. • הזדמנות להתמקצע בתחום ה-ERP המובילה בישראל ולהוביל קריירה משגשגת. • משרדים במרכז ובירושלים.
דרישות:
דרישות חובה: • יכולת תקשורת בינאישית מעולה, הן בעל פה והן בכתב. • סבלנות, הקשבה פעילה, גישה חיובית ונכונות לעזור. • אנגלית ברמה גבוהה. • שליטה והבנה בעולם המחשוב. • חריצות, יכולות אוטודידקטיות ושרותיות. • יכולת פתרון בעיות מורכבות בצורה יעילה ומהירה. • יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות. • יכולת ניהול זמן יעיל ויכולת עבודה תחת לחץ. יתרון משמעותי למועמדים בעלי: • ניסיון קודם עם מוצרי Priority או מערכות ERP אחרות. • תואר או נסיון בתעשייה בניהול / מערכות מידע / לוגיסטיקה / חשבונאות. • הכרות עם מערכת פריוריטי. • ניסיון במתן שירות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00178
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית מובילה ביקנעם, העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, דרוש/ה Polarion ALM Application Developer. במסגרת התפקיד- פיתוח, יישום ותחזוקת מערכת Polarion ALM. מתן תמיכה שוטפת למשתמשי המערכת ושיפור תהליכים עסקיים. עבודה על פי נהלי החברה.
דרישות:
הכשרה בניהול ופיתוח מערכת Polarion ALM. 3 שנות ניסיון בפיתוח Polarion ALM. רקע טכני ב- Velocity, Lucene.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01205
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת בפיתוח ויישום אוטומציות B2B, מגייסת תומך/ת טכני/ת לצוות מטאור (עבודה היברידית). מטאור מתמחה ביישום אוטומציה להעברת נתונים מגופיים פיננסיים שונים בארץ ובעולם כגון בנק ישראל, בנקים מסחריים, חברות אשראי וכו’, לבין המערכות הפיננסיות של לקוחותיה. הצטרפו לנבחרת התמיכה של מטאור והיכנסו לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים פיננסים. מה תעשה/י? מתן מענה טכני לפניות של לקוחות החברה תפעול, ניטור ובקרה של המערכות עבודה עם כלים טכנולוגיים, כגון – Salesforce, Secure SFTP, CyberArk תהליכי תקשורת מול מקורות פיננסים תחזוקה שוטפת של מערכות החברה
דרישות:
ידע באקסל אנגלית ברמה טובה ניסיון במתן שירות לקוחות ניסיון קודם בתמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפרויקט פנימי במרכז הפיתוח במטריקס דרוש/ה אחראי/ת פיילוטים טכנולוגיים. התפקיד דורש בניית וניהול גאנט, עמידה והוצאה לפועל של דרישות תוכנית העבודה, ניהול הקשר בין חברות מוצר היושבות בחו"ל למשתמשים השונים, כולל תמיכה טכנית והדרכה לפי צורך. מתאים מאוד למנהלי פרויקטים / PMO ג'וניורים בעלי אוריינטציה טכנולוגית. משרה מלאה והיברידית בכפ"ס.
דרישות:
מיומנויות תקשורת בינאישית גבוהות (מתן שירות וסבלנות חובה) אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) ניהול אופרציה ורסטילית ומגוונת מול גורמים רבים משרה מלאה אך נדרשת גמישות בשעות העבודה - שירות ניתן לפעמים בשעות הערברקע וניסיון בתפעול ורסטילי ואוריינטציה טכנית (ניתנת תמיכה טכנית בסיסית לגורמים שונים כולל משתמשים וחברת מוצר)דוברי שפות נוספות - יתרון מיומנות גבוהה בתוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
72088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה בודק/ת ידני למשרה מעניינת המשלבת תמיכה אפליקטיבית , יתאים למועמדים/ות בעלי רקע פנסיוני. - ביצוע בדיקות תוכנה ידניות על מערכות ליבה כגון CRM לאיתור באגים ודיווחם בהתאם. - כתיבת תסריטי בדיקות. - תפעול תקלות הקשורות למערכות ותהליכים. - תחקור מעמיק של תקלות וירידה לפרטים. - עבודה מול ממשקים מרובים הכוללים: סוכני ביטוח, מנתחי/ות מערכות, מפתחים/ות ומנהלים/ות. - ניטור תקלות חוזרות, הצפתן לגורמים הרלוונטיים ומתן פתרונות מהיר למשתמשים. - עבודה שוטפת עם מסמכי אפיון טכניים.
דרישות:
- ניסיון בבדיקות QA ידניות ותמיכה אפליקטיבית לפחות שנתיים - חובה. - יכולת וידע בקריאת מסמכים אפיון טכניים או ניסיון בקריאת מסמכי אפיון טכניים - חובה. - ניסיון עבודה בחברת ביטוח– חובה - ניסיון בעבודה עם SQL- יתרון משמעותי. - ידע בSQL - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2608
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comtec מבית Malam Team מחפשת לצרף לצוות שלה רכז/ת תמיכה ללקוחות עסקיים למשרה ראשונית בתחום הביטוח **התפקיד כולל** קבלת פניות מלקוחות עסקיים , טיפול בתקלות ,הדרכות למשתמשי המערכת,עבודה מול הצוותים השונים בחברה,תקשורת שותפת אל מול הלקוחות בירורים, ופיתוחים שונים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה/בעולמות השירות-יתרון -ניסיון בתחום הביטוח אלמנטרי-יתרון משמעותי - ניסיון עבודה עם כלי אופיס 365 בדגש על עבודה עםExcel ו-Outlook - הכרות עם מערכות ניהול פניות/CRM-יתרון - רקע טכני בתחום השירותים העסקיים המשרה הינה משרה מלאה בפתח תקווה בימי א-ה 8:00-17:00 הצטרפו אלינו לעבודה דינמית ומאתגרת בחברה משפחתית ותהיו חלק מסביבה עבודה תומכת ומקצועית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us! We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games. We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups ● Building customer relations processes ● Assisting players with their needs and issues ● Processing financial requests ● Task management ● Resolving issues ● Assessing basic risk ● Analyzing player behavio
דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue • Previous experience in a CS role or similar • Basic excel skills • SQL basic understanding • A strong interest in learning about business and gaming • “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence • Proactive • Self-motivated with a deep will to continuously learn • Good communication skills • Monday or similar task management tools experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בין לאומית דרוש /ה תומך/ת טכני/ת במוצרי החברהחברת COPERATO הינה חברת תוכנה בין לאומית הממוקמת בחיפה ומפתחת מערכות בתחום התקשורת עבור לקוחות עסקיים, מחפשת תומך/ת טכני/ת. התפקיד כולל:
- מענה לבעיות טכניות ותיעודן. (מענה עיקרי בצ'ט)
- הדרכה על מערכות החברה ללקוחות חדשים וקיימים.
- מענה מקצועי בנוגע לסל השירותים של הלקוח והתאמת המערכת לצרכי הלקוח.
- איסוף כל המידע הנדרש עבור מתן פתרון ואסקלציה לגורמים רלוונטיים.
- המשרה הינה במשמרות לפי סידור עבודה.
- תנאים מעולים למתאים/ה!
- אופציות קידום
- סיבוס, Happy Hour
דרישות:
- ניסיון/רקע קודם בתחום המחשבים (יוצאי /ות יחידות ממוחשבות, בוגרי /ות מגמות מחשבים, קורס וכו’) - חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות השתלטות - חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה ודיבור - חובה.
- היכרות עם מערכות VoIP, Mass SMS - יתרון.
- יכולת התבטאות בכתב ובעל פה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
- יכולת לפתור בעיות באופן עצמאי מתוך ראייה מערכתית.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות אנשי/נשות תמיכה טכנית /אפליקטיבית למשרה מלאה או חלקית. לא דרוש ניסיון הכשרה תינתן במקום !! מאוד מתאים ככרטיס כניסה להייטק !! למי שמתכוון להמשיך בתכנה \ סיסטם \ ניהול פרוייקטים \QA. העבודה במוקד התמיכה של משרדי החברה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע -מהבית! או משרה מלאה. התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על התוכנה שמותקנת אצל הלקוח. המשרה מתאימה לסטודנטים וסטודנטיות בעלי/ות ידע בסיסי במחשב המעוניינים /ות בעבודה במשמרות. מתאימה גם למחפשי עבודה במשרה מלאה בתמיכה בהייטק . נדרשים /ות עובדים /ות בעלי /ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות. נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וסופי שבוע.
דרישות:
סטודנט/ית לתואר בהנדסת תעשייה וניהול / ניהול מערכות מידע/ לוגיסטיקה/ייעוץ ארגוני- יתרון! היכרות עם מערכת פריוריוטי- יתרון אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה, נכונות לעבודה מאומצת. משרדי החברה בראש העין המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם מגוון רחב של מערכות מידע סיוע טכני למערכות ליבה למשתמשים חיצוניים ופנימיים.
דרישות:
ניסיון שנה בתמיכה טכנית - חובה השכלה רלוונטית - חובה ניסיון בתוכנות GIS ו AutoCad - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|