תיאור תפקיד:
- לחב' גדולה, מצליחה ויציבה בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה (ערב)
• ניהול מספר יומנים למנהלים בכירים במקביל • קבלת אורחים לפגישות וניהול חדר הישיבות- הגשת כיבוד פתיחת תקלות למח' אחזקה, סידורי אישורי כניסה וחניות לאורחים • שעות עבודה 11-20
דרישות:
ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בפרט בניהול יומן עד לפרטים הקטנים • שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT • אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- לחב' תעשייתית קטנה (22 עובדים) בנתניה דרוש/ה פקידת יבוא+הנה"ח
• יבוא - אחריות מלאה על תהליך היבוא ושרשרת האספקה (משלב הזמנת המוצר מול הספק ועד ההגעה לארץ), עבודה מול ספקים מחו"ל , חברות שילוח ועמילי מכס. • הנה"ח – ריכוז כל החשבוניות, תקבולים ושאר פעילות בנקאיות בצורה מסודרת והעברתם לגורמים הרלוונטיים. • בקרה תקציבית – מעקב אחרי התקדמות פרויקטים מבחינה כלכלית, בניית תקציב לפרויקט, ניתוח נתונים, הסבר סטיות במידה ויש, קריאה והבנה דוחות רווח והפסד ומאזנים שנתיים. • גיוס עובדים חדשים, טיפול ברווחת העובדים והעברת נתוני שכר. משרה מלאה 5 ימים בשבוע 08:00-17:00 ללא היברידיות
דרישות:
שליטה מלאה וניסיון בתוכנות אופיס בעיקר אקסלניסיון עבודה בתפעול משלוחי יבוא (יתרון) אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00259
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
1. ריכוז וטיפול בפניות ותלונות הציבור ובבקשות מידע המתקבלות ביחידה באמצעי הקשר השונים (כתב, טלפון, פרונטלי, רשתות חברתיות) לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונה. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר הטיפול בפניה עד לסגירתה מול הלקוחות הכולל: תיעוד תהליך הטיפול במערכת ממוחשבת ייעודית, הפקת דוחות בקרה, קבלת התייחסויות וניסוח תשובות על בסיס מידע המתקבל מיחידות העירייה ומדיניות העירייה בנושא. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות למנהל, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. ריכוז וטיפול בפניות מגורמי חוץ ופנים המחייבות התערבות של מנהל, איסוף, עיבוד וריכוז נתונים למענה לפניות. 5. ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם. 6. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים לאגף, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות. יתרון לתואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. 2. ניסיון מקצועי בתחום אדמיניסטרציה וניהול משרד: לתעודת בגרות 2 שנים לפחות, לתואר אקדמי -לא נדרש. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 4. מיומנויות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
147ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' למימוש זכויות דרוש/ה דובר/ת גרמנית כשפת אם. אפשרי גם ללא עברית אך עם אנגלית בסיסית ע"מ שיהיה ניתן לתקשר עימו /ה. התפקיד כולל עבודה משרדית, טיפול בדואר נכנס, ניהול תיקי לקוחות, עבודה מול גרמניה וישראל. עבודה מאוד מספקת. אוירה משפחתית, נעימה ומתחשבת ימים א'-ה' - 7 שעות יומיות גמישות. יש גמישות גם בימים. שכר: 7500 - 8500.
דרישות:
גרמנית ברמה גבוהה - חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-2741
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: קבלת קהל במרפאה, ניתוב והכוונת קהל הפונים ליעדו, תיווך בין המטופל לרופא, התאמות לו"ז לרופאים, פתיחת תיקים למטופלים חדשים, איתור תיקים עפ"י דרישת אחות/רופא, גביית תשלומים ממטופלים, מכירות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון קודם בשירות לקוחות. - אנגלית ברמה טובה מאוד. - שליטה טובה ביישומי Office ו-Excel בפרט. -תעודת מזכירות רפואית- יתרון. -בעל/ת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16772
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה עוסקת במתן ייעוץ רפואי ביטוחי/משפטי דרוש/ה עובד/ת בק אופיס עבודת אדמיניסטרציה דינמית שבעיקרה תמיכה לעבודת הרפרנט/ית, הורדת תיקים ממערכות של חברות ביטוח, תיוק מסמכים ועריכת חוות דעת, שליחת חומר לרופאים וכ"ו א-ה 08:00-17:00 (יום בשבוע עד 16:00) סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמינסטרטיבית שליטה ביישומי אופיס ייתרון משמעותי לניסיון בתחום הביטוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3203
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
אשטרום קבלנות מקבוצת אשטרום מגייסת פקיד/ה למחלקת רכש תחומי האחריות: - הקלדת חשבוניות ספקים למערכת - תקשורת מול הספקים ומול האתרים - עבודה על תוכנת פריוריטי מיקום המשרה- מגדלי LYFE בני-ברק, מול קניון איילון.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך? - ניסיון קודם מתחום הרכש- יתרון- נכונות לעבודת צוות- חובה - יחסי אנוש טובים- מתן מענה ושירותיות- חובה - ירידה לפרטים, יסודיות, דיוק- חובה המשרה פתוחה לכל המגדרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3894
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: קבלת הזמנות במייל, טלפון והעברתם למערכת חשבשבת מענה טלפוני טיפול ומעקב אחרי הזמנות הפקת דוחות רכש פנים ימים א-ה שכר - 8,000 - 9,000 ש"ח לאחר שנת ותק אחת -משכורת 13 הפסקה בתשלום ארוחת צהריים בסבסוד
דרישות:
ידע במחשבים, יתרון להיכרות עם חשבשבת. תודעת שירות דיוק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3178
אזור:
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתל אביב מתחום הקמעונאות והסחר דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה. התפקיד כולל: - ניהול עמדת הקבלה במשרד - קבלת קהל הלקוחות של החברה - ניהול יומנים - מענה טלפוני - טיפול בנושאי רווחה - התנהלות מול ספקים וממשקים פנים וחוץ ארגוניים - עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת סביבת עבודה צעירה ודינאמית, ותנאים טובים למתאים/ה! עבודה בהיקף של משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב- קו הרכבת. .
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה בתפקיד דומה- יתרון משמעותי - שליטה ביישומי Office - חובה - יחסי אנוש מעולים - תודעת שירות גבוהה - ייצוגיות - אחריות - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
699309
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) ממשק עבודה שוטף עם היחידות השונות בפירמה מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות ניהול מספר יומנים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון אוריינטציה טכנולוגית – חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון תודעת שירות גבוהה חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד אנו ב -Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה פקיד\ת קבלה לפירמת BDO התפקיד כולל קבלת קהל, אירוח, מענה טלפוני, ניהול יומן, ניתוב שיחות, טיפול בדואר עוד המשרה הינה מלאה ימים א' עד ה' במשרדי הפירמה בתל אביב
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה- חובה ימי א'- ה' שעות 9:00-18:00 אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה של רכבי יוקרה ברמת גן דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה! התפקיד כולל: קבלת לקוחות פרונטלי, תיאומי פגישות ללקוחות, טיפול בטפסים ואדמיניסטרציה שוטפת. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:30-18:30, ו' לסירוגין. שכר בסיס גבוה + שעות נוספות + פרמיות.
דרישות:
שליטה ביישומי הoffice - חובה שירותיות, יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום מערכות מיזוג אויר באזור תלפיות , ירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד. התפקיד כולל:- ניהול אדמינסטרטיבי של המשרד
- מענה לטלפונים
- מענה למיילים
- הפקת מסמכי רכש
- הפקת מסמכי הנהלת חשבונות
תנאים טובים למתאימים פעילויות חברה וערבי גיבוש
דרישות:
- ידע וניסיון עבודה בתוכנות אופיס
- ראש גדול ומוטיבציה
- ידע בחשבשבת – יתרון
- ניסיון קודם בתחום – יתרון משמעותי
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
בואו להיות הפנים של Lynk & Co - מותג רכב חדש בישראל! אנחנו מגייסים פקיד/ת קבלה לאולם התצוגה ברעננה! התפקיד כוללניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה מתן מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות החברה תיאום לנסיעות מבחן ופגישות מכירה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה / תפקיד אדמיניסטרטיבי יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בתוכנות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
776
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|