דרושים בתחום פקידות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 55 משרות עבודה בתחום פקידות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת מחסן הזמנות ושירות לקוות

פקידת מחסן הזמנות ושירות לקוות

חברה דיסקרטית

08/04/2025

תיאור תפקיד:
אחראית על ההזמנות והמלאי ב wms
כפופה לסמנכ״ל לוגיסטיקה
עובדת מול לקוחות
חמישה ימים
דרישות:
אחראית על ההזמנות והמלאי ב wms
כפופה לסמנכ״ל לוגיסטיקה
עובדת מול לקוחות
חמישה ימים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5912
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה (הייטק) דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל בתנאים מצויינים

לחברת תוכנה (הייטק) דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל בתנאים מצויינים

Synel-Mll Payway

07/04/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל.
אנו חברת הייטק הקיימת מעל ל 30 שנים, המובילה בעולם בניהול המשאב האנושי בארגון.
סניפנו ממקומים ברחבי העולם (צרפת, ארה"ב, אנגליה ועוד...) כאשר המטv המרכזי נמצא בישראל, במתחם העסקים החדש והיוקרתי ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה.
החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
ניתן להגיע ברכבת הקלה שמגיעה ישירות לבניין החברה - קלי קלות.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00042
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר /ת מנהלת לשכה במשרד רו"ח מוביל

עוזר /ת מנהלת לשכה במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

07/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה עוזר /ת למנהלת לשכה
העבודה במשרה מלאה בשעות 10:00-19:00 במשרדנו בתל-אביב
במסגרת התפקיד:
- ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים
- עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה
ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל)
שליטה טובה באנגלית
שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office
אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JB-00109
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת לקליטת הזמנות לקוח והקלדת הזמנות רכש - פתח תקווה

פקיד/ת לקליטת הזמנות לקוח והקלדת הזמנות רכש - פתח תקווה

אבי זנזורי בע"מ

07/04/2025

תיאור תפקיד:
למרלו"ג סיטונאי של אלומיניום, זכוכית ופרזול בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת לקליטת הזמנות לקוח והקלדת הזמנות רכש לתפקיד הכולל קבלת הזמנות מלקוחות, ביצוע הזמנות רכש, מעקב אחר קבלת סחורה ותיאום מול ספקים ולקוחות.
התפקיד מצריך עבודה שוטפת מול מחלקות החברה ושימוש במערכות ממוחשבות לניהול תהליכי הרכש והלוגיסטיקה.
משרה מלאה בימים א'-ה', בסביבה מקצועית ויציבה עם אפשרויות קידום.
דרישות:
  • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
  • עדיפות לניסיון בעבודה עם מערכת Priority
  • שליטה ביישומי מחשב ואופיס
  • יכולת ארגון, סדר ותשומת לב לפרטים
  • יחסי אנוש מעולים ושירותיות
  • זמינות למשרה מלאה בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנהלת חשבונות לחברה מובילה – משרה חלקית בשילת (ליד מודיעין)

פקיד/ת הנהלת חשבונות לחברה מובילה – משרה חלקית בשילת (ליד מודיעין)

job space

08/04/2025

תיאור תפקיד:
מחפש/ת משרה נוחה וגמישה בסביבה יציבה ונעימה? אנחנו מחפשים אותך!
מה בתפקיד?
– עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בתחום הנהלת חשבונות
– הזנת נתונים, תיעוד מסמכים וטיפול בהפקדות
– עבודה בסביבה ממוחשבת כחלק מצוות מקצועי ותומך
מה אנחנו מציעים?
– משרה חלקית: א’-ה’, 8:00–14:00 (ללא שישי!)
– מיקום: אזור התעשייה שילת (ליד מודיעין)
– גמישות בשעות – מתאים להורים ולסטודנטים
– סביבת עבודה מסודרת בחברה משפחתית ויציבה
– תנאים סוציאליים מלאים ושכר הולם למתאימים/ות
– אין צורך בניסיון קודם – הכשרה תינתן על חשבון החברה

נשמע מעניין? שלחו קורות חיים והצטרפו אלינו!
דרישות:
– אוריינטציה למחשבים – חובה
– סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 12876
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית

מורן בכר

07/04/2025

תיאור תפקיד:

לתאגיד פיננסי גדול דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית למשרה זמנית ומלאה בבני ברק. במסגרת התפקיד: ניהול משרד ויומנים מורכבים, בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול.

שליטה גבוהה ביישומי Office.

תואר אקדמי - יתרון.

אנגלית- יתרון.

משרה זו נכתבה בלשון זכר לנוחות הקורא אך מתייחסת לכל המינים שווה בתיאוריה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת לחברת ליסינג

דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת לחברת ליסינג

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

07/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ליסינג ותיקה ומשפחתית דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת
במסגרת התפקיד:
טיפול ניהול אדמיניסטרציה דוחות שמאי הצעות מחיר מוסכים , סריקה וקליטה חשבוניות ואישורי תקינות מהמוסכים
מענה טלפוני לנציגי חברה ומחוץ לה , תמיכה במנהל מחלקה ועובדי המחלקה.
הפקת דוח מוסכים ודוח רכבים במגרש על בסיס יומי
שעות וימי עבודה: א’-ה’ 08:00-17:00
ימי שישי לסירוגין 08:00-11:00
*תנאים מצוינים*
דרישות:
יכולת עבודה על מחשב- אופיס חובה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
ניסיון באדמיניסטרציה.
פתיחת הזמנות
בדיקת הצעות מחיר מול מוסכים וספקים
נדרשת זמינות מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 547219
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

Synel-Mll Payway

07/04/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה פקיד/ת קבלה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח.
סביבת עבודה צעירה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת הוצל"פ/תביעות

דרוש/ה פקיד/ת הוצל"פ/תביעות

חברה דיסקרטית

07/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בתל-אביב העוסק בין השאר בבנקאות והוצל"פ, דרוש/ה פקיד/ת הוצל"פ/תביעות בעל/ת ניסיון בתפקידים דומים
  • משרה מלאה 5 ימים בשבוע.
דרישות:
  • הכרת תכנת עו"דכנית – יתרון.
  • עבודה מול בנקים – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ת בית ספר -עובדי עירייה מהיום הראשון

מזכיר.ת בית ספר -עובדי עירייה מהיום הראשון

עיריית תל אביב יפו

08/04/2025

תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות
בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי
ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב
וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה.
3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות,
השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר
יישום ההחלטות.
4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים.
5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם
ואיתורם לפי הצורך.
6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה
במערכת לניהול בתי הספר.
7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת
בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי.
8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר.
9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות.
10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית
הספר.
11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר.
12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.

דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה.
2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי
OFFICE .
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות –
יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה .
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 79ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט.ית מחלקת רכב - ראש העין

רפרנט.ית מחלקת רכב - ראש העין

דרך חדשה בתנועה

07/04/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט.ית למחלקת רכב
  • עבודת שטח משולבת משרד
  • משרה מלאה 8:00-17:00 א-ה
  • עבודה דינמית ויצירתיות מחשבתית
דרישות:
  • בעל.ת רישיון נהיגה בתוקף
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00149
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרד עו"ד בתחום הנזיקין

דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרד עו"ד בתחום הנזיקין

דותן כדורי חברת עורכי דין

07/04/2025

תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מחפש מנהל/ת משרד אחראי/ת ומסודר/ת לתפקיד הכולל עבודה שיטתית ומובנית בסביבה מקצועית ויציבה.
תיאור התפקיד:
הקלדות, הדפסות והזנת נתונים לממשק נט המשפט
טיפול במיילים 
סריקות והגשות לבתי המשפט
חלוקת מכתבים לעורכי הדין במשרד
ניהול יומן ותזכורות למשימות
מענה לטלפונים
תנאי המשרה:
מיקום: בני ברק, מגדלי ב.ס.ר
היקף: משרה מלאה, ימים א’-ה’, שעות 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון קודם – יתרון משמעותי
שליטה בעבודה עם קומיט ונט המשפט – יתרון גדול
סדר, דיוק ושימת לב לפרטים
יכולת עבודה עקבית ומסודרת
אחריות אישית ומחויבות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1405
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לחברה מהממת בקדימה צורן

פקיד/ת קבלה לחברה מהממת בקדימה צורן

MUZA-HR

07/04/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים פקיד/ת קבלה אינטליגנט/ית, נעים/ת הליכות, עם יחסי אנוש מעולים ואהבה לעבודה עם אנשים. מישהו/י עם ראש גדול, לב פתוח ויד על הדופק – שיידע/תדע להחזיק את כל מה שקורה במשרד, וגם להיות חלק משמעותי בחוויית העובדים.

התפקיד משלב תחומי אחריות אדמיניסטרטיביים לצד עזרה שוטפת בעולמות הרווחה והגיוס, והוא מושלם גם לסטודנט/ית ללימודי ערב שרוצה לצבור ניסיון בארגון איכותי.

מה תעשו ביומיום:
  • מענה מקצועי לטלפונים ומיילים מלקוחות
  • ניהול יומנים של הנהלה בכירה ניהול מערך נוכחות העובדים
  • אחריות על תחום רווחת העובדים – תן ביס, גיפט קארד, מתנות, ימי כיף, הרמות כוסית ואירועים
  • התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים: ניקיון, ליסינג, רכש וכו'
  • עזרה שוטפת בעולמות הרווחה והגיוס – תיאומים, תיעוד, תיאום ראיונות, גיוס וחווית עובד ועוד
  • טיפול בגביית חובות
  • אחריות על נראות המשרד – אירוח, סידור, הזמנות
  • תיאום טיסות ובתי מלון לעובדי החברה
דרישות:
  • ניסיון קודם כפקיד/ת קבלה – יתרון משמעותי 
  • ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - יתרון משמעותי
  • שליטה גבוהה באקסל – חובה אנגלית ברמה טובה (בעיקר כתיבה וקריאה) 
  • היכרות עם פריוריטי – יתרון 
  • סדר, ארגון, אחריות ויכולת לבצע מספר משימות במקביל 
  • אינטליגנטיות, נעימות, יחסי אנוש מצוינים, חיבור טוב לאנשים 
  • ריכוז וטיפול בגביית חובות 
  • אחריות על נראות המשרד – אירוח, סידור, הזמנות תיאום טיסות ובתי מלון לעובדי החברה
מיקום: קדימה-צורן שעות עבודה: א’-ה’, 08:00–16:00 מתאים גם לסטודנט/ית ללימודי ערב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 528685
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד /ה איכותי /ת- סביבת עבודה צעירה ודינאמית

דרוש/ה פקיד /ה איכותי /ת- סביבת עבודה צעירה ודינאמית

חברה לאיסוף מידע רפואי בתל אביב

07/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה לאיסוף מידע רפואי בתל אביב דרוש /ה פקיד /ה איכותי /ת.
  • העבודה במשרה מלאה/חלקית לטווח ארוך!
  • סביבת עבודה צעירה ודינמית
  • תנאים טובים למתאימים
  • המשרה מתקיימת במשרדי החברה בתל אביב.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

* מתאים גם לבעלי /ות תואר ראשון.

דרישות:
  • ניסיון בעבודה משרדית.
  • שליטה מלאה באופיס.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
  • נכונות לעבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד.ת למשרה חלקית בקיסריה

פקיד.ת למשרה חלקית בקיסריה

מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

07/04/2025

תיאור תפקיד:
אנשים שלנו עושים את ההבדל, הצטרפו אלינו!
אנחנו מגייסים פקיד.ת למשרה חלקית למחלקת עגורנים בקיסריה

התפקיד כולל:
עבודת אדמיניסטרציה
מעקב קליטה והנפקה אחר רישיונות, חשבוניות, דרישות רכש ומלאי
פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה, מעקב וטיפל בגביה מול לקוחות
דרישות:
שליטה באופיס
אנגלית – מענה למיילים
ניסיון בסביבה ממוחשבת
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 891
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!