תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת אדמין אינטליגנט/ית, נעים/ת הליכות, עם יחסי אנוש מעולים ואהבה לעבודה עם אנשים. מישהו/י עם ראש גדול, לב פתוח ויד על הדופק – שיידע/תדע להחזיק את כל מה שקורה במשרד, וגם להיות חלק משמעותי בחוויית העובדים. התפקיד משלב תחומי אחריות אדמיניסטרטיביים לצד עזרה שוטפת בעולמות הרווחה והגיוס, והוא מושלם גם לסטודנט/ית ללימודי ערב שרוצה לצבור ניסיון בארגון איכותי. מה תעשו ביומיום: - מענה מקצועי לטלפונים ומיילים מלקוחות
- ניהול יומנים של הנהלה בכירה ניהול מערך נוכחות העובדים
- אחריות על תחום רווחת העובדים – תן ביס, גיפט קארד, מתנות, ימי כיף, הרמות כוסית ואירועים
- התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים: ניקיון, ליסינג, רכש וכו'
- עזרה שוטפת בעולמות הרווחה והגיוס – תיאומים, תיעוד, תיאום ראיונות, גיוס וחווית עובד ועוד
- טיפול בגביית חובות
- אחריות על נראות המשרד – אירוח, סידור, הזמנות
- תיאום טיסות ובתי מלון לעובדי החברה
דרישות:
- ניסיון קודם באדמינסטרציה – יתרון משמעותי
- שליטה גבוהה באקסל – חובה אנגלית ברמה טובה (בעיקר כתיבה וקריאה)
- היכרות עם פריוריטי – יתרון
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת לבצע מספר משימות במקביל
- אינטליגנטיות, נעימות, יחסי אנוש מצוינים, חיבור טוב לאנשים
- ריכוז וטיפול בגביית חובות
- אחריות על נראות המשרד – אירוח, סידור, הזמנות תיאום טיסות ובתי מלון לעובדי החברה
מיקום: קדימה-צורן שעות עבודה: א’-ה’, 08:00–16:00 מתאים גם לסטודנט/ית ללימודי ערב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
528685
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|