תיאור תפקיד:
טיפול בקליטת עובדים, ביצוע סיומי העסקה, הפסקות עבודה, גמ"ח ומסמכי עזיבה בקרות ודו"חות שוטפים, נוכחות, משימות הקשורות בשכר כגון : מילואים, עיקולים, הלוואות , תאונות עבודה, מענה לעובדים ומנהלים. העבודה הינה על מע’ חילן. משרה מלאה + ש"נ לפי דרישה קליטה ישירה לקליטה
דרישות:
ידע וניסיון על תוכנת חילן – חובה! תעודת חשב שכר, מלשכת רו"ח חובה ניסיון מעל שנה חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-0014
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפרקטיקת ה- Controllership בחטיבת היעוץ של Deloitte דורש רואה/ת חשבון לאחר התמחות לתפקיד מאתגר! לחטיבת היעוץ ב-Deloitte , דרוש/ה רו"ח לתפקיד מאתגר. הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של יעול תהליכים, יעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת (2-3 שנות ניסיון כולל התמחות) – חובה היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל ביקורות ITGC, מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה - חובה ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים ***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00448
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ומבוססת בתחום האופנה חשב.ת חברה. תפקיד מדווח - סמנכ"ל כספים במסגרת התפקיד: הכנת תקציב לחברה ומעקב אחר ביצועו. עריכה והכנה של דוחות כספיים. עריכה והכנה של דוחות המס. הכנת דיווחים חודשיים לרשות רגולטורים (דוחות מע"מ, דויווחים למס הכנסה). עבודה מול ספקים ונותני שירותים. עבודה מול בנקים
דרישות:
תואר אקדמי אוניברסיטה /מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה בראיית חשבון רואה /ת חשבון מוסמך /ת ניסיון של 2-4 שנים - חובה התמחות ב- Big4 - יתרון היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Priority- חובה. ניסיון בענף הקמעונאות, אופנה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00330
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה רו"ח למדור גזברות ותקציב, מחלקת כספים ומינהל
- סיוע בפעילות השוטפת של מדור גזברות ותקציב, לרבות:
- סיוע בבניית התקציב השנתי, בביצוע בקרה תקציבית שוטפת, הכנת תחזיות וניתוחי נתונים.
- סיוע בניהול היתרות הכספיות של החברה, ומעקב שוטף אחר תזרימי המזומנים.
- סיוע בניהול חשבונות הבנק של הקבוצה ובעבודה השוטפת מול נציגי הבנקים.
- סיוע בניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה.
- ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה.
- הכנת מסדי נתונים וביצוע ניתוחי נתונים עבור הדוחות הכספיים, מצגות ודוחות המס.
- ניתוח הסביבה הכלכלית והפעילות העסקית של הקבוצה.
- סיוע בפיתוח מודלים עסקיים, תחזיות ודוחות באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים.
- הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות המדור.
- התפקיד הנו בכפיפות למנהל מדור בכיר – גזברות ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים: - רו"ח מוסמך בעל ניסיון של 3 שנים לפחות – חובה.
- תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים עם עדיפות להתמחות במימון – יתרון.
- הכרות טובה עם מערכת פריוריטי – יתרון.
- ניסיון באפיון ופיתוח מערכות מידע – יתרון.
- שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- יכולת ניתוח ופיתוח תהליכים, חשיבה לוגית ואנליטית.
- יכולת עבודה עצמאית וכן יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
- שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית דואלית בצפון קרוליינה דרוש/ה חשב/ת למשרה זמנית של חצי שנה עם אופציה לקביעות משרת רילוקיישן מלא
דרישות:
ניסיון בביקורת חברות תעשיתיות מביג 4- חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א דרוש /ה חשב/ת בעל/ת ניסיון קודם מוכח באחד ממשרדי ה BIG 4.
דרישות:
בעל ניסיון של שנה לאחר סיום התמחות בתפקיד של עוזר/ת חשב ניסיון בעבודה עם מלאים -חובה ניסיון קודם מוכח בעבודה מול חברות הייטק ציבוריות היכרות מעמיקה עם תקני IFRS
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00898
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה באור עקיבא דרוש/ה חשב/ת. כפיפות למנכ"ל,יעוץ עסקי וניהול התחום הכספי כולל צוות הנהלת חשבונות ושכר. נדרש ניסיון רב בעריכת דו"חות כלכליים בתחומי ניתוח עסקי, תחזיות,תקציבים ניהול סיכונים ובקרות. התפקיד כולל ניהול כלל היבטי החשבונאות: תקציבים, תזרים,דו"חות כספיים שוטפים עבודה מול לקוחות וגבייה,,שוטפת עם ההנהלה. דו"חות ואנליזות.
דרישות:
ניסיון קודם ככלכלן/נית בכיר/ה חשב/ת (אין חובה לתואר בראיית חשבון). ניסיון בניהול עובדים נכונות לעבודה מרובת שעות יכולות התמודדות עם ריבוי משימות. יכולות אנליזה גבוהות. ראייה עסקית רחבה יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18791
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת משאבי אנוש שתצטרף למחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי באוניברסיטת רייכמן, המחלקה מטפלת בסגל האקדמי הקבוע, הסגל האקדמי החיצוני בהתקשרויות חוזיות, תשלומי שכר וטיפול בנושאי מש"א השונים. הגדרת התפקיד: • טיפול בתשלומי השכר מתקציבים מיוחדים. • הכנת והפקת חוזי עבודה וכתבי מינוי. • הפקת דוחות, אישורים שונים לסגל אקדמי חיצוני. • ניהול צבירה וניצול של שבתונים לסגל האקדמי. • סיוע כללי במחלקה בתקופות של לחץ. • כפיפות למנהלת מחלקת משאבי אנוש סגל אקדמי. • משרה חלקית, 20 שעות שבועיות, איוש מיידי.
דרישות:
• נסיון בחשבות שכר • היכרות וניסיון עם תכנת חילן – חובה • ידע נרחב באקסל – חובה. • שליטה בשפה אנגלית - יתרון. • שליטה מלאה בתוכנות office,Excel ויכולת למידה של טכנולוגיות ותוכנות חדשות. • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות. אופי המשרה: • היקף המשרה: חצי משרה • מיקום המשרה: אוניברסיטת רייכמן • תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה חשב/ת לאחר התמחות המשרה כוללת: הכנת דוחות כספיים ודוחות מס. ביצוע דיווחים למוסדיים ולבנקים. תמיכה במנה"ח. טיפול שוטף בסוגיות חשבונאיות, מימון ומיסוי.
דרישות:
רו"ח מוסמך /ת - חובה. התמחות מלאה מאחד ממשרדי ה-BIG 4-חובה. ניסיון באשכול הנדל''ן ותשתיות בדגש על חברות פרויקטליות - יתרון משמעותי. ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי. אוריינטאציה טכנולוגית יתרון. ראייה מערכתית ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
· אחריות על מערך הכספים בחברת ביטוח. ובכלל זה: עריכה ואישור דוחות כספיים, ביקורת סוקס, הכנת תקציב ובקרה תקציבית, דיווחים לרשות ההון, הנהלת חשבונות, בקרת תשלומים, התחשבנות עם חברות ביטוח ועוד. · עמידה ביעדים מקצועיים וניהוליים · ייזום וקידום תכניות עבודה שנתית · עבודה מול גורמי חוץ
דרישות:
· רו"ח · מקצועיות וניסיון בתחום הכספים · ניסיון מקצועי לפחות 3 שנים. · יחסי אנוש מצויינים · יכולת מנהיגות ויכולת להוביל שינוי · ניסיון ניהולי וניסיון בתחום הביטוח- יתרון · ניסיון בקידום תהליכים רוחביים ותכניות עבודה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-16
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Responsibilities: Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process. Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP. Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis. Oversee daily operations of the finance-related activity of the company. Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP Participate in preparations for the annual audit. Work with external auditors and advisors. Create and maintain financial key policies and procedures. Develop and implement efficient processes that will scale with the company. Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff. Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.
דרישות:
Requirements: CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is a must). Strong understanding of US - GAAP Detail-oriented with analytical skills. Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving. Ability to demonstrate excellent judgement. Ability to communicate effectively across all levels of the organization. Highly proficient in Microsoft Excel Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
The job is hybrid in Rosh Ha’Ayin- 4 days a week in office, 1 day from home
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
718053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה עוזר חשב/ת - רו"ח תחומי אחריות : הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, מאוחדים לחברה ציבורית מדווחת. פיקוח ובקרה חשבונאית על רישומים חשבונאיים שוטפים. עבודה בכפיפות לסמנכ"ל כספים של החברה וסיוע בתחומים האחרים בהם מטפלת המחלקה. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת- חובה שנתיים ניסיון (לאחר התמחות) - חובה ניסיון בהכנת דוחות כספיים מבוקרים של חברה ציבורית מדווחת ודוחות מאוחדים - חובה יוצא/ת ה- big 4 יתרון משמעותי שליטה בכל יישומי אופיס בעל/ת יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ורצון עבודה לטווח ארוך **המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00047
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסניף ירושלים של משרד רואי חשבון דרוש/ה מרכז ביקורת
דרישות:
- ניסיון משמעותי בביקורת ועריכת דוחות כספיים
- ניסיון מוכח בניהול והובלת צוות עובדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה היושבת בהר חוצבים בירושלים מחפשים מנהל/ת כספים במשרה מלאה לקבוצת עסקים שבתוכה שתי חברות ושני עוסקי מורשה. תחומי אחריות:
- ניהול תזרים מזומנים
- דוחות למוסדות, ללקוחות, ולבעלים
- בניה ובקרה על תקציבים. תקציב חברה, תקציבי מחלקות, תקציב פרויקטים
- עבודה מול בנקים כולל אשראים, ניהול מט"ח,
- משכורות
דרישות:
- יכולת בניית תשתית יציבה של כל מערך הפיננסים של העסקים. כולל בניית נהלים הטמעה של הנהלים ובעיקר כלים לבקרה עד רמת השקל בחברה.
- ניסיון של 3 שנים לפחות של הנהלת חשבונות בכירה
- השכלה בתחום החשבונאות או הנדסה תעשיה וניהול עם התמחות בתחום הפיננסי
- יכולת ניהול צוות קטן
- ניסיון רב במערכות טכנולוגיות. תדרשו לימוד מערכת פנימית של המשרד בניהול תקציבים ותזרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
הכנס קוד משרה
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית משגשגת בירושלים דרוש/ה חשב/ת. לעבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים, לתפקיד מגוון ומקצועי. אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות, ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות ניהול צוות הנהלת חשבונות דיווחים להנהלת החברה עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות המשרה בירושלים
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים תנאים מעולים למתאימים/ות משרה של 8 שעות, יום עבודה אחד בשבוע מהבית מיומנויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2951
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|