תיאור תפקיד:
· אחריות על מערך הכספים בחברת ביטוח. ובכלל זה: עריכה ואישור דוחות כספיים, ביקורת סוקס, הכנת תקציב ובקרה תקציבית, דיווחים לרשות ההון, הנהלת חשבונות, בקרת תשלומים, התחשבנות עם חברות ביטוח ועוד. · עמידה ביעדים מקצועיים וניהוליים · ייזום וקידום תכניות עבודה שנתית · עבודה מול גורמי חוץ
דרישות:
· רו"ח · מקצועיות וניסיון בתחום הכספים · ניסיון מקצועי לפחות 3 שנים. · יחסי אנוש מצויינים · יכולת מנהיגות ויכולת להוביל שינוי · ניסיון ניהולי וניסיון בתחום הביטוח- יתרון · ניסיון בקידום תהליכים רוחביים ותכניות עבודה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-16
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|