דרושים בתחום ראיית חשבון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 40 משרות עבודה בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

Deloitte

21/11/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף לצוות המוביל את המיסוי בעסקאות מקרקעין של יחידים, חברות הפרטיות, בינוניות וגדולות במשק.
התמקצעות בענף מיסוי הנדל"ן ,התחדשות עירונית, עסקאות קומבינציה, ליווי מס שוטף, הכנת אישורים מיוחדים, טיפול ומענה לסוגיות מס וליווי קבלת אישורים מראש מרשות המיסים.
דרישות:
    ידע במיסוי בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין.
    ניסיון של 3 שנים לפחות במיסוי עסקאות במקרקעין- חובה
    יכולת עבודה עצמאית לרבות כתיבה ברמה גבוהה
    טיפול שוטף בנושאי מס מול רשויות המס.
    ידע במיסוי חברות.
    אנגלית ברמה גבוהה קריאה וכתיבה
    עבודה בביג 4 או במשרדי עוה"ד בתחום מיסוי מקרקעין – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00416
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנג'ר לחטיבת הביקורת במגזר הייטק

מנג'ר לחטיבת הביקורת במגזר הייטק

Deloitte

21/11/2024

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנג'ר עבור חטיבת הביקורת במגזר ההייטק.
**הזדמנות להצטרף למגזר ההייטק המתפתח אצלנו ולזכות בשדרוג ופיתוח מקצועי בפירמה אשר שמה את העובד במרכז הבמה.
• ביצוע ביקורת דו''חות כספיים שנתיים וסקירת דוחות רבעוניים של חברות במגזר ההייטק, לרבות חברות סטארט-אפ, חברות צמיחה וחברות ציבוריות הנסחרות בבורסות בישראל ובארה"ב.
• ביצוע ביקורת דו''חות לצרכי מס הכנסה בישראל.
• תמיכה בליווי תהליכי הנפקה של חברות ומיזמים.
• ליווי גיוסי הון, מיזוגים ורכישות, עסקאות מכירה (אקזיט) ותהליכי בדיקות נאותות.
• עבודה והתנהלות לפי תקינה אמריקאית, תקינה בינלאומית ותקינה ישראלית.
• התנהלות למול חברות וסטרטאפים מובילים בשוק הישראלי והאמריקאי.
• עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.
* העבודה הינה במשרדי הפירמה בתל אביב וכוללת שילוב עבודה מהמשרדים בראשל"צ ורעננה עם עבודה מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכללה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות- חובה
• ניסיון קודם בתפקיד מנג'ר- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה
• זמינות לעבודה במשרה מלאה- חובה
• יכולת גבוהה לנהל צוות, יוזמה, סדר וארגון.
• יכולת ירידה לפרטים הקטנים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לאחר התמחות לתפקיד יועצ/ת לפרקטיקת ה-Controllership

רו"ח לאחר התמחות לתפקיד יועצ/ת לפרקטיקת ה-Controllership

Deloitte

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לפרקטיקת ה- Controllership בחטיבת היעוץ של Deloitte דורש רואה/ת חשבון לאחר התמחות לתפקיד מאתגר!

לחטיבת היעוץ ב-Deloitte , דרוש/ה רו"ח לתפקיד מאתגר. הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של יעול תהליכים, יעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת (2-3 שנות ניסיון כולל התמחות) – חובה
היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל ביקורות ITGC, מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI
היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה
ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון
ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון
ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון
יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים

***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00448
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לחטיבת הביקורת - מגזר הייטק

רו"ח לחטיבת הביקורת - מגזר הייטק

Deloitte

21/11/2024

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה/ת חשבון עבור חטיבת הביקורת במגזר ההייטק.
**הזדמנות להצטרף למגזר ההייטק המתפתח אצלנו ולזכות בשדרוג ופיתוח מקצועי בפירמה אשר שמה את העובד במרכז הבמה.
• ביצוע ביקורת דו''חות כספיים שנתיים וסקירת דוחות רבעוניים של חברות במגזר ההייטק.
• ביצוע ביקורת דו''חות לצרכי מס הכנסה בישראל.
• תמיכה בליווי תהליכי הנפקה של חברות ומיזמים.
• ליווי גיוסי הון, מיזוגים ורכישות, עסקאות מכירה (אקזיט) ותהליכי בדיקות נאותות
• עבודה והתנהלות לפי תקינה אמריקאית מקומית ובינלאומית.
• התנהלות למול חברות וסטרטאפים מובילים בשוק הישראלי והאמריקאי.
• עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.
* העבודה הינה במשרדי הפירמה בתל אביב וכוללת שילוב עבודה מהמשרדים בראשל"צ ורעננה עם עבודה מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכללה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות- חובה
• מעבר בחינות מועצה- חובה
• ניסיון קודם של לפחות שנתיים בביקורת חיצונית על חברות ציבוריות- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה
• זמינות לעבודה במשרה מלאה- חובה
• יכולת גבוהה לעבוד בצוות, יוזמה, סדר וארגון.
• יכולת ירידה לפרטים הקטנים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00444
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

Deloitte

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה חשבון לחטיבת המס לתפקיד ניהולי – למחלקת ה- BPS.

מחלקת ה BPS היא מחלקה ייחודית שמבצעת פרוייקטים מתקדמים וייחודים עם לקוחות בינלאומיים גדולים. במסגרת התפקיד משתמשים בכלים טכנולוגיים ומערכות חדשות. עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.

במסגרת התפקיד:
  • פיקוח על הנה"ח, אחריות על מערך הדיווחים החודשיים לרשויות המס והמע"מ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל.
  • פיקוח וידע בהכנת תלושי שכר, לרבות שכר של עובדים זרים / מומחי חוץ.
  • הכנת דוחות כספיים ודוחות מס וליווי ותמיכה של לקוחות בתהליך של הביקורת רואי החשבון המבקרים.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • רו"ח מוסמך- חובה
  • ניסיון תעסוקתי במחלקת הביקורת של 4 שנים
  • ניסון של שנתיים לפחות כחשב שניהל מנהלת חשבונות.
  • ניסיון ניהולי קודם - חובה
  • ניסיון והבנה בפיקוח על הנה"ח והכנת תלושי שכר – חובה
  • בקיאות בחוקי מס ומע"מ וביישום של הוראות ניהול ספרים
  • ידע בתקני דיווח כספי בינלאומי (IFRS) - יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה, כתיבה, קריאה ודיבור - חובה
  • יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות ומוטיבציה רבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואי חשבון/מתמחים/ות למחלקת הביקורת של Baker Tilly

רואי חשבון/מתמחים/ות למחלקת הביקורת של Baker Tilly

Bakertilly Israel

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרושים רואי חשבון / מתמחים/ות למחלקת הבקורת
המשרה כוללת:
* ביקורת דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים
* הכנת דוחות שנתיים למס הכנסה
* מעורבות בליווי העסקי של הלקוח תוך גילוי מעורבות במהלך העסקים של החברה
* עבודה ותקשורת שוטפת מול הגורמים באגף הכספים אצל הלקוח
* עבודה שוטפת מול מחלקות הייעוץ והמחלקה המקצועית בנוגע לסוגיות שונות שעלו אצל הלקוח
* ניהול העבודה השוטפת בתיקים
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רו"ח

דרוש/ה רו"ח

הבורסה לניירות ערך

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה רו"ח למדור גזברות ותקציב, מחלקת כספים ומינהל
  • סיוע בפעילות השוטפת של מדור גזברות ותקציב, לרבות:
  • סיוע בבניית התקציב השנתי, בביצוע בקרה תקציבית שוטפת, הכנת תחזיות וניתוחי נתונים.
  • סיוע בניהול היתרות הכספיות של החברה, ומעקב שוטף אחר תזרימי המזומנים.
  • סיוע בניהול חשבונות הבנק של הקבוצה ובעבודה השוטפת מול נציגי הבנקים.
  • סיוע בניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה.
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה.
  • הכנת מסדי נתונים וביצוע ניתוחי נתונים עבור הדוחות הכספיים, מצגות ודוחות המס.
  • ניתוח הסביבה הכלכלית והפעילות העסקית של הקבוצה.
  • סיוע בפיתוח מודלים עסקיים, תחזיות ודוחות באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים.
  • הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות המדור.
  • התפקיד הנו בכפיפות למנהל מדור בכיר – גזברות ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים:
  • רו"ח מוסמך בעל ניסיון של 3 שנים לפחות – חובה.
  • תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים עם עדיפות להתמחות במימון – יתרון.
  • הכרות טובה עם מערכת פריוריטי – יתרון.
  • ניסיון באפיון ופיתוח מערכות מידע – יתרון.
  • שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • יכולת ניתוח ופיתוח תהליכים, חשיבה לוגית ואנליטית.
  • יכולת עבודה עצמאית וכן יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3108
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה איש/ת מיסים שיצטרף למחלקת המיסוי.

דרוש/ה איש/ת מיסים שיצטרף למחלקת המיסוי.

חברה דיסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד בוטיק המתמחה בתחום תכנון המס, אשר מספק שירותי תכנוני מס ופתרונות מיסוי שונים לחברות וליחידים בארץ ובחו"ל, בכל תחומי הפעילות במשק. דרוש/ה כעת איש/ת מיסים שיצטרף למחלקת המיסוי.
  • המשרד דואג לליווי וייעוץ שוטף במגוון תחומי המיסים, מייצג בדיוני שומות ובהליכים שונים בפני רשות המיסים, מלווה עסקאות, מטפל בקבלת החלטות מיסוי, כתיבת חוות דעת ועוד.
  • העבודה בכפיפות למנהלים.
מיקום המשרה - פארק המדע ברחובות נס ציונה
דרישות:
  • רואה חשבון מוסמך או עורך דין מוסמך יתרון.
  • ניסיון במשרד גדול או בינוני במחלקת מסים
  • אנגלית ברמה טובה
  • היכרות טובה עם חוקי המס.
  • היכרות טובה וניסיון בתחומי המיסוי הבינלאומי, מקרקעין, מע"מ- יתרון.
  • רצון ללמוד ויכולת למידה עצמית והתמודדות עם אתגרים מקצועיים מורכבים
  • יכולת ניסוח בעל פה ובכתב ברמה גבוהה
  • יכולת מענה על שאלות במהירות
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • היקף משרה: משרה מלאה
מיקום המשרה - פארק המדע ברחובות נס ציונה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רואה חשבון מתחיל/ה למחלקת SMB

דרוש/ה רואה חשבון מתחיל/ה למחלקת SMB

BDO

21/11/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות חברות לרבות: ביקורת דוחות כספיים לחברות, הצהרות הון ודוחות אישיים.
משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00, איוש מיידי
מיקום המשרה: תל אביב
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה: חובה
- תודעת שירות גבוהה
- ניסיון בביקורת במשרד ראיית חשבון: יתרון
**רלוונטי גם עבור מתמחה עם ניסיון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: הכנס קוד משרה
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשבונאי/ת בכיר/ה

חשבונאי/ת בכיר/ה

עיריית תל אביב יפו

21/11/2024

תיאור תפקיד:
1. אחריות לביצוע רישום חשבונאי תקין, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. אחריות לרישום ותיעוד של הפעילות הכספית בעירייה.
3. בדיקה ואישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של העירייה והכנת הוראות לתשלום.
4. עריכת התאמות בין רישומי הנה"ח לבין הרישומים המקבילים אצל ספקים.
5. מענה שירותי ומקצועי לספקים ונותני שירותים.
6. בקרת ביצוע תקציב שנתי של היחידות בהתאם למסגרות המאושרות. הכנה והפקת דוחות מידע כספיים.
7. הדרכה והנחייה מקצועית של מנהלי החשבונות.
8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גורמים מחוץ לעירייה.
9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על- ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
או
תעודת הנהלת חשבונות מסוג 3 לפחות.
או
תעודת חשבונאות פיננסית (חשבונאי בכיר מדופלם).
2. ניסיון מקצועי בתחום הנהלת חשבונות:
לתואר אקדמי – שנה אחת לפחות.
לימודי תעודה - 3 שנים לפחות.
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ניסיון מקצועי בתוכנות מוכרות בתחום הנהלת חשבונות - יתרון.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד , ידיעת שפות נוספות – יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 80ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

wojo

21/11/2024

תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy
and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements.
The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses.
Various tasks performed:
1. Payments process
2. Month closing tasks
3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly
4. Ensure that receivables are collected promptly
5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement
6. Maintain the chart of accounts
7. Maintain the petty cash fund
8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher)
● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional
● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must
● 3 year Experience in payroll
● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance.
● English at an advanced level (both spoken and written)
● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage)
● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage)
● Basic skills in Microsoft Excel – must
● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations
● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload
● Diligent and methodic
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה איש/אשת מיסים

למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה איש/אשת מיסים

Bakertilly Israel

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה איש/אשת מיסים
משרד רו"ח בייקר טיילי הינו חלק מרשת בייקר טיילי העולמית. המשרד מספק שירותי ביקורת, מס וייעוץ לחברות וליחידים בארץ ובחו"ל, בכל תחומי הפעילות במשק.
בייקר טיילי מחפשת כעת איש מיסים שיצטרף למחלקת המיסוי.
המחלקה מעניקה ליווי וייעוץ שוטף במגוון תחומי המיסים, מייצגת בדיוני שומות ובהליכים שונים בפני רשות המיסים, מלווה עסקאות, מטפלת בקבלת החלטות מיסוי, כותבת חוות דעת ועוד.
העבודה בכפיפות לראש המחלקה ומול הלקוחות ושותפי הביקורת.
דרישות:
רואה חשבון מוסמך.
שנתיים ניסיון במשרד גדול או בינוני במחלקת מסים
אנגלית ברמה טובה
היכרות טובה עם חוקי המס.
היכרות טובה וניסיון בתחומי המיסוי הבינלאומי ומע"מ- יתרון.
רצון ללמוד ויכולת למידה עצמית והתמודדות עם אתגרים מקצועיים מורכבים
יכולת ניסוח בעל פה ובכתב ברמה גבוהה
יכולת מענה על שאלות במהירות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller Assistant

Corporate Controller Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
Responsibilities:
    Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process.
    Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP.
    Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis.
    Oversee daily operations of the finance-related activity of the company.
    Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP
    Participate in preparations for the annual audit.
    Work with external auditors and advisors.
    Create and maintain financial key policies and procedures.
    Develop and implement efficient processes that will scale with the company.
    Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff.
    Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.
דרישות:
Requirements:
    CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is a must).
    Strong understanding of US - GAAP
    Detail-oriented with analytical skills.
    Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving.
    Ability to demonstrate excellent judgement.
    Ability to communicate effectively across all levels of the organization.
    Highly proficient in Microsoft Excel
    Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
The job is hybrid in Rosh Ha’Ayin- 4 days a week in office, 1 day from home
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 718053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב - משרת מתמחה

עוזר/ת חשב - משרת מתמחה

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
- ניתוח ובקרה של נתוני המס בדיווחים החשבונאיים והתקנות
- השתתפות בבניית והובלת תהליכי מיסוי רחבים במטה הכספים
- ליווי, ייעוץ והובלה של כלל תהליכי המס בתחום ההשקעות בארגון
- עבודה מול גופים בארץ ובחו"ל בנושאי מיסוי
- תמיכה ביישום תקנות, חוקים ודיווח שוטף בתחום המיסוי
דרישות:
- תואר ראשון בחשבונאות
- שליטה ביישומי OFFICE
- אנגלית ברמה טובה מאוד
* הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50039719
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח מנג'ר/ית למחלקת ביקורת
אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, בסביבת עבודה מעניינת ודינאמית.
במסגרת התפקיד: ביקורת דו"חות כספיים, עבודה ישירה מול שותפי קבוצת הביקורת ומול מחלקות מקצועיות, ניהול משימות ועוד

* העבודה במשרה מלאה, במשרדנו בתל אביב
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה - חובה
- ניסיון בתחום הביקורת - חובה
- ניסיון בתפקיד ניהולי - יתרון
- שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית - חובה
- יכולת ניהולית ועבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00101
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!