תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברת EPR מקבוצת TSG! חברת EPR מתמחה בפיתוח מערכות בתחומי הרווחה, גבייה והנהלת חשבונות עבור לקוחות מוסדיים ורשויות מוניציפליות.מה כולל התפקיד?
- ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה.
- הובלת צוות מקצועי המונה מעל 20 תומכים.
- גיוס, קליטה והכשרת עובדים/ות חדשים/ות תוך שמירה על איכות ומקצועיות.
- עבודה שוטפת מול לקוחות עסקיים, כולל טיפול בתקלות ושיפור התקשרויות.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית בן צוות של לפחות 10 עובדים/ות – חובה.
- יחסי אנוש מצוינים, כישורים תקשורתיים גבוהים ויכולת פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה.
- נכונות למשרה מלאה במטה החברה הממוקם בעלי.
מתאים לך? שלח/י קורות חיים ונשמח להכיר! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|