תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר, תגמול והטבות
התפקיד כולל
פיתוח ויישום אסטרטגיית תגמול והטבות
בניית תכניות ותמרוץ לעובדים
ניהול תכניות אופציות ואפיקי תגמול משתנים לנושאי משרה ובכירים
ניהול התהליכים הקשורים לתשלום השכר וההטבות, כולל בניית מבנה שכר
מתן פתרונות תפעוליים יעילים להטבות ארגוניות כגון ביטוחים, פנסיה, מענקים, רווחה ועוד.
ניהול מערכות ומאגרי נתונים לצורך תכנון ותחזוקת מבני שכר ותגמול
ביצוע ניתוחים שוטפים של נתוני תגמול והטבות והתאמתם למדדי ביצוע ארגוניים.
חקר שוק וביצוע סקרים תעשייתיים על מנת להבטיח שהמדיניות תואמת את השוק וכוללת את מיטב הכלים והאפשרויות לעובדים.
ליווי והכוונה למנהלי משאבי אנוש והנהלה בנוגע להיבטי תגמול ושכר, וייעוץ בנוגע לתכניות שכר והטבות עבור עובדים בכירים.
עיצוב מדיניות תגמול מותאמת לצרכים והיעדים האסטרטגיים של הארגון, תוך הבנה עמוקה של מגמות שוק ורגולציות.
עדכון ושמירה על תאימות לחוקים ורגולציות מקומיים וגלובליים בתחום השכר והתגמול.
ניהול תהליכים ועריכת בדיקות תכופות לשמירה על עמידה בדרישות החוק
ניהול, תכנון ובקרה של תקציב השכר בחברות על כל מרכיביו
ניהול ובקרת תהליך קידומי שכר חודשים
בניית מדרגי שכר
בקרת שכר חודשים
בקרה על מימוש הסכמים קיבוציים
דרישות:
· לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד דומה, בחברות גלובליות המונות אלפי עובדים
· ניסיון בניהול מדיניות שכר ותגמול עבור נושאי משרה בכירים, כולל אופציות ותכניות תגמול משתנים
· יכולת גבוהה בניתוח נתונים וביצוע מחקרים שוק
· תואר ראשון בתחומים רלוונטיים
· יכולת עבודה עצמאית ויכולת לנהל פרויקטים בצורה אסטרטגית ותפעולית
· ידע ונסיון בתכנון ויישום תכניות הטבות שוטפות ובניית פתרונות מותאמים אישית
· אנגלית ברמה גבוהה
כישורים נוספים
· חשיבה אסטרטגית ויכולת לנהל שינויים ושיפורים בתהליכים ארגוניים