תיאור תפקיד:
אחריות על מוקדי השירות הטלפוני, מתן מענה מקצועי, אחריות על מהלך המשמרת (יציאה להפסקות, זמני שיחה וכו') ומתן שירות ללקוחות.
דרישות:
אחריות, אסרטיביות, וורבליות ויחסי אנוש טובים משרה מלאה, 6 ימים בשבוע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|