תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברה מובילה בתחום מערכות תוכנה! מה כולל התפקיד? ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה. הובלת צוות מקצועי הכולל מעל 20 תומכים. גיוס, קליטה והכשרה של עובדים/ות חדשים/ות תוך שימור סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות. עבודה יומיומית מול לקוחות עסקיים, כולל פתרון תקלות ושיפור תהליכים ושירותים.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון קודם בניהול מוקד טלפוני המונה לפחות 10 עובדים/ות – חובה. יתרון לניסיון בעבודה במוקדי שירות ותמיכה בתחום התוכנה. יכולות תקשורת ויחסי אנוש מעולים, לצד כישורי פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה. נכונות לעבודה במשרה מלאה במיקום החברה בעלי.
למה כדאי להצטרף אלינו? הזדמנות לנהל מערך שירות ותמיכה בחברה טכנולוגית מובילה. סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ומתגמלת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5235
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|