דרושים למשרת מנהל/ת מחלקת ספקים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, משרת מנהל/ת מחלקת ספקים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת ספקים

מנהל/ת מחלקת ספקים

עיריית הרצליה

22/12/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 188/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת ספקים
מינהל כספי – אגף חשבות העירייה
כפיפות: מנהלת אגף חשבות העירייה ו/או מי מטעמה
היקף משרה: 100%
מתח דרגות: 40-42 בדירוג המח"ר, תיתכן העסקה בחוזה מיוחד

תיאור התפקיד:
· הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום אחריות המחלקה
· ניהול צוות עובדים במחלקה ופיקוח על העבודה השוטפת
· ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים
· אחריות לבדיקת חשבונות קבלנים, ספקים ונותני שירותים ולאישורם
· אחריות לתשלום לספקים, נותני שירותים וזכאים שונים
· מתן מענה לספקי העירייה בנושא תשלומים
· רישום ותשלום חשבוניות ספקים
· הכנת חומר לסגירת הדוח הכספי
· הכנת תשלומים בפקודות יומן
· אחריות על רישום ודיווח למוסדות המס השונים
· ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש עפ"י הוראות הממונה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר על ידי המל"ג, או שקיבל הכרה מאגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה
או
תעודת רואה חשבון בתוקף
· ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי מתוכן שנת ניסיון אחת לפחות בהנהלת חשבונות (אין הכרח בתעודת הנהלת חשבונות) ו/או בביקורת דוחות כספיים

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון
· קורס הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון
· ייצוגיות, אחריות אישית ואמינות
· קפדנות, דייקנות, אמינות ואחריות
· יכולת ארגון, תכנון וסדר
· שליטה ביישומי office בדגש על Excel, יכולת עבודה ושימוש במערכות ממוחשבות מגוונות
· יכולת תעדוף וטיפול במספר נושאים במקביל
· יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בלוחות זמנים
· אדיבות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
· יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי
העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 02/01/2025.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש,
ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 188/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!