תיאור תפקיד:
כחלק מהמשרה: מתן מענה לשיחות של לקוחות במגון ערוצים (טלפון, וואטסאפ ומייל) שליחת הצעות מחיר, פירוט והסבר על חיובי תחזוקה , לווי והדרכה לשימוש בערוצים הדיגיטליים בארגון . ניתוב ואבחנה של סוגי הפניות מלקוחות ושיבוץ לגורם המתאים בארגון .
דרישות:
דרישות: תודעת שירות גבוהה שירותיות ,אדיבות ,כושר ביטוי ומסירות. מוטיבציה גבוהה עבודה תחת ריבוי משימות יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות . נסיון באדמיניסטרציה/שירות לקוחות – יתרון נסיון עבודה עם פריורטי - יתרון משרה מלאה א -ה 08:30-17:30 )אופציה לגמישות(
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
764200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|