תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה מנהל/ת מקצועי/ת לניהול מערך התשתיות, הרשת הארגונית ומוקד התמיכה הטכנית. ניהול צוותים האחראיים על הקמה, תפעול ותחזוקת שירותי הרשת הארגונית, כולל גלישה, דוא"ל, חיבור מרחוק ועוד. הקמה וניהול מוקד תמיכה טכנית HelpDesk הגדרת סטנדרטי שירות, קביעת SLA, ומעקב אחר טיפול בתקלות שוטפות.
דרישות:
ניסיון וידע בניהול צוותי טכנאים, סיסטם ומוקדי שירות הבנה וניסיון במערכות הפעלה מבוססות Microsoft (AD, DNS, DHCP) התמחות במערכות דוא"ל Exchange יכולת פתרון תקלות חומרה ותוכנה (חדרי תקשורת, מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות) ניסיון במתן תמיכה טכנית למשתמשי קצה ולעובדי הארגון היכרות עם סביבות וירטואליזציה במוצרי VMware לארגוני Enterprise עבודה עם מערכות לינוקס כ-Linux Admin ידע בסיסי בתקשורת ניסיון עם מערכות ניטור ובקרה לשרתים ידע מעשי בכלי הפצת תוכנה ועדכוני אבטחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AK 26601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|