דרושים למשרת מנהל/ת צוותי תשתיות ומוקד תמיכה טכנית (HelpDesk)

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, משרת מנהל/ת צוותי תשתיות ומוקד תמיכה טכנית (HelpDesk)

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוותי תשתיות ומוקד תמיכה טכנית (HelpDesk)

מנהל/ת צוותי תשתיות ומוקד תמיכה טכנית (HelpDesk)

גב מערכות מרכז

26/12/2024

תיאור תפקיד:

לארגון מוביל דרוש/ה מנהל/ת מקצועי/ת לניהול מערך התשתיות, הרשת הארגונית ומוקד התמיכה הטכנית.
ניהול צוותים האחראיים על הקמה, תפעול ותחזוקת שירותי הרשת הארגונית, כולל גלישה, דוא"ל, חיבור מרחוק ועוד.
הקמה וניהול מוקד תמיכה טכנית HelpDesk
הגדרת סטנדרטי שירות, קביעת SLA, ומעקב אחר טיפול בתקלות שוטפות.

דרישות:
    ניסיון וידע בניהול צוותי טכנאים, סיסטם ומוקדי שירות
    הבנה וניסיון במערכות הפעלה מבוססות Microsoft (AD, DNS, DHCP)
    התמחות במערכות דוא"ל Exchange
    יכולת פתרון תקלות חומרה ותוכנה (חדרי תקשורת, מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות)
    ניסיון במתן תמיכה טכנית למשתמשי קצה ולעובדי הארגון
    היכרות עם סביבות וירטואליזציה במוצרי VMware לארגוני Enterprise
    עבודה עם מערכות לינוקס כ-Linux Admin
    ידע בסיסי בתקשורת
    ניסיון עם מערכות ניטור ובקרה לשרתים
    ידע מעשי בכלי הפצת תוכנה ועדכוני אבטחה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: AK 26601
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!