תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף.
3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות.
4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים.
5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'.
6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך.
7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך.
8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה.
9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה.
10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.