תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: ממלא/ת מקום מנהלת תחום תכנון במינהלת התחדשות עירונית מינהל הנדסה, אגף תכנון עיר – מינהלת התחדשות עירונית
כפיפות: מנהלת המינהלת להתחדשות עירונית
היקף משרה: 100%
אופן העסקה: חוזה בכירים
החלפה בגין יציאה לחופשת לידה תיאור התפקיד: · קידום מדיניות התכנון של הרשות המקומית בתחום ההתחדשות העירונית
· קידום הליכי התכנון בפרויקטים של התחדשות עירונית, לרבות תכניות פינוי בינוי, תכניות מתאר, תכניות מפורטות, תכניות בנין עיר, תכניות בינוי ועיצוב אדריכלי, מסמכי מדיניות, תיקי מידע ועוד
· ליווי מקצועי בתחום התכנון לתושבים ובעלי מקצוע
· מיפוי וייזום פרויקטים במתחמים פוטנציאליים להתחדשות עירונית והובלת התהליך התכנוני הכולל
· ביצוע בדיקות היתכנות לפרויקטים
· עבודה שוטפת מול יזמים, יועצים מקצועיים, אדריכלים ותושבים
· התעדכנות שוטפת בכל הנוגע לחוקי התכנון והבניה, תקנות וטכנולוגיות בניה הרלוונטיות להליכי
התחדשות עירונית והטמעה בתהליכי העבודה
· ייצוג ועבודה מול הועדה המקומית, מוסדות תכנון ומשרדי ממשלה
· ייצוג המינהלת בהליכי שיתוף ציבור לתושבים ולקהלים רלוונטיים
· השתתפות בכנסי תושבים (לרוב בשעות הערב)
· קיום קשר מקצועי שוטף עם כלל אגפי הרשות המקומית הרלוונטיים (רווחה, אסטרטגיה, חינוך וכו')
· קבלת קהל ומתן מידע לבעלי זכויות, דיירים ויזמים בנושאי תכנון ופעילות המינהלת
· ניהול ובקרה של בודקי תכניות בהתחדשות עירונית
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: תכנון ערים, אדריכלות או גיאוגרפיה
או הנדסאי אדריכלות רשום (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012
ניסיון מקצועי: · עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל - ניסיון מקצועי של שלוש שנים בתחום התכנון והבנייה
· עבור הנדסאי רשום - ארבע שנות ניסיון בתחומי העיסוק של המשרה
· ידע וניסיון בקידום הליכים סטטוטוריים
כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בתחום ההתחדשות העירונית - יתרון
· ניסיון ניהולי- יתרון
· ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים
· יכולת עמידה מול קהל
· הקשבה וסובלנות
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
· שליטה בתוכנות Office
· יכולת עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
· יכולת עבודה מול בעלי עניין מגוונים )עובדי הרשות המקומית, יזמים, בעלי נכסים, תושבים(
· נכונות ויכולת עבודה בשעות לא שגרתיות (כנסי תושבים וכו')
יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש. ניתן להעביר אישורי העסקה רלוונטיים ממס' מקומות עבודה.
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
− הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
− תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
− תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
− מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
− מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך