תיאור תפקיד:
תומכ.ת טכני עבור ארגון מוביל בתחומו באזור המרכז תפקיד טכני מגוון ודינאמי, עבודה היברידית ושלל תנאים מעולים נוספים במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למערכות MAC + IOS של Apple + Windows תמיכה לגורמי VIP במוצרי MAC OS תמיכה במערכות Jamf והתממשקות ל-Azure ומערכות INTUNE של Microsoft אחראיות לניהול כל תחנות ומוצרי Mac בארגון קו שני ל-Helpdesk בתקלות עם רמת מורכבות גבוהה . ליווי והדרכת משתמשים ולקוחות VIP במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה
דרישות:
תומך טכני בכיר של מוצרי מערכות Apple + Windows עם ניסיון של מעל 5 שנים . הסמכה של קורסים של Apple + MCSA– יתרון. יכולת קריאה הבנה וניתוח של לוגים//script/xml וכו' - יתרון. יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות ומול ממשקים בחברה ובחו"ל יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס משימות רב. יכולת הפעלת שיקול דעת עצמאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16521
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|