תיאור תפקיד:
• עבודה בניתוב שיחות במרכז שליטה ובקרה של הארגון: • מענה טלפוני לגורמי פנים וחוץ המקבלים מענה מחשובי מאגף הטכולוגיות של הארגון • ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר מגוון בקשות / קריאות המגיעות ממשתמשי הארגון אל אגף הטכנולוגיות • ביצוע אסקלציה מול מנהלת שירות לקוחות בתקלות רוחביות • הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות מנהלת שירות לקוחות • תיאום מול גורמי פנים וחוץ בנושאים הנוגעים לפעילות החטיבה וניהול יומן הממונה. • ביצוע בקרה לעמידה ביעדי השירות ותוכניות העבודה של החטיבה. • סיוע למשתמשים בתקלות תפעול פשוטות וכאלו שמתקיימות בתדירות גבוהה. • ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
• ניסיון בתפעול בתקלות ובבקרה של מערכות מול לקוחות. • ניסיון בעבודה מול מנהלים וצוותים של מערכות מחשוב. • יכולת עבודה עם לקוחות ובצוות תוך יחסי אנוש מעולים. • ידע בעבודה במוקד שירות/ עבודה עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 24288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|