תיאור תפקיד:
1. אחריות לביצוע רישום חשבונאי תקין, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. אחריות לרישום ותיעוד של הפעילות הכספית בעירייה. 3. בדיקה ואישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של העירייה והכנת הוראות לתשלום. 4. עריכת התאמות בין רישומי הנה"ח לבין הרישומים המקבילים אצל ספקים. 5. מענה שירותי ומקצועי לספקים ונותני שירותים. 6. בקרת ביצוע תקציב שנתי של היחידות בהתאם למסגרות המאושרות. הכנה והפקת דוחות מידע כספיים. 7. הדרכה והנחייה מקצועית של מנהלי החשבונות. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גורמים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על- ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או תעודת הנהלת חשבונות מסוג 3 לפחות. או תעודת חשבונאות פיננסית (חשבונאי בכיר מדופלם). 2. ניסיון מקצועי בתחום הנהלת חשבונות: לתואר אקדמי – שנה אחת לפחות. לימודי תעודה - 3 שנים לפחות. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון מקצועי בתוכנות מוכרות בתחום הנהלת חשבונות - יתרון. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד , ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
80ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|