תיאור תפקיד:
חברת UBTECH מגייסת תומך.ת Help Desk לסוכנות ביטוח מובילה בפתח תקווה. מתן סיוע ומענה ראשוני לתקלות Help Desk. טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי. עבודה צמודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים- התנהלות מול ספקים. מתן שירות לאנשי החברה ותיעדוף משימות תוך מתן שירות איכותי. ניהול בקרה, מעקב ויכולת סגירת טיפולים.
דרישות:
ניסיון קודם במענה ראשוני לתקלות Help Desk – יתרון ניסיון עבודה בסביבת ענן - יתרון אוריינטציה טכנולוגית – חובה היכרות וניסיון בעבודה עם כלי Office 365 אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב אנגלית ברמה גבוהה – חובה יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1869
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|