תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד מהמובילים בארץ דרוש/ה תומך/ת טכני/ת - תל אביב, צמוד לרכבת.
התפקיד כולל: Help Desk Tier 1, מתן תמיכה ושירות טכני לעובדי המשרד באמצעות שיחות טלפון, הודעות דוא"ל או מערכות תמיכה מרחוק. תחזוקה ומתן ציוד טכני, הדרכה ומתן הסבר של תפעול ושימוש המערכות הקיימות של המשרד. תנאים: משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (קו רכבת) נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
ידע טכני מעמיק במחשוב וטכנולוגיות מרובות (רשתות, מערכות הפעלה, תוכנה, חומרה ועוד) יכולת ניתוח ופתרון בעיות טכניות מורכבות שליטה מלאה בכתיבה, קריאה ודיבור בשפה העברית אנגלית - רמה טובה מאוד יחס אנושי, מקצועי, שירותי ובלתי מתפשר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50952
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מה שאנחנו מציעים: עבודה מאתגרת בחברת טכנולוגיה מובילה שכר: 11,000 ₪ שעות עבודה: 7:45-16:45 משרד באזור שוהם במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית מרחוק וסיוע לפתרון תקלות תכנה ביצוע הדרכות מקוונות ניהול מערך התקנות סיוע בתפעול מערך ההתקנות של החברה - תאום התקנות, לווי טכני מרחוק ניהול מלאי החברה - קבלה וארגון סחורה, מסירת סחורה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות כנציג/ת תמיכה טכנית בתחום מחשוב ומולטימדיה - חובה - ניסיון בעבודת שטח עם מערכות מחשוב ומולטימדיה – חובה - סדר, ארגון ודיוק - חובה - שליטה ביישומי מחשב ו- Web - חובה - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים - יכולת תפקוד גבוהה בסביבה מרובת משימות - ניסיון בהדרכה ועבודה במוסדות חינוך - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1416
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש/אשת אבטחת מידע ג'וניור/ית לארגון גדול וגלובלי הממוקם באיירפורטסיטי. תיאור התפקיד: - אחריות על הטמעה, תחזוקה ועדכון של מערכות אבטחת מידע בארגון תוך דגש על הגנה ושדרוג מערכות קיימות. - עבודה בשיתוף פעולה עם צוותים נוספים בארגון כדי לוודא שמערכות האבטחה תומכות בצרכים העסקיים והטכנולוגיים של הארגון - מתן פתרונות לאירועי אבטחה בזמן אמת.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בהטמעה ותחזוקה של מערכות אבטחת מידע. - ידע בסיסי בניהול ותחזוקה של מערכות אבטחת מידע. - ניסיון בעבודה עם טכנולוגיות Cisco ו-F5 – יתרון משמעותי. - יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ. - חשיבה אנליטית ופתרון בעיות טכנולוגיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22850
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are a highly profitable, fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe. You are As a technical-oriented individual and an experienced manager, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems at all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things, and teach what you know, and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
842897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are looking for Help desk position
דרישות:
· Provide first-line IT support to employees, ensuring timely resolution of technical issues. · Support a predominantly Mac-based environment (99% Mac, a few Windows users). · Manage and troubleshoot devices using MDM solutions (Jamf & Workspace ONE). · Administered and supported Google Workspace and Azure Entra & Microsoft 365 environments. · Handle identity and access management using Okta (IDP). · Work with firewalls (Palo Alto) and network infrastructure (Meraki). · Collaborate with employees across the organization to ensure smooth IT operations.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת ניסיון בתחום המחשוב? מחפש/ת את ההזדמנות להיכנס לתחום ה- IT בארגון גדול? ההזדמנות הבאה עבורך! חברת Mertens - MalamTeam מחפשת תומך/ת מחשוב IT להשתלבות בצוות מקצועי הנותן תמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים וניהול סביבת DOMAIN, עבודה עם Active Directory ו- Exchange טיפול בתקלות Windows ו- Office , תקלות רשת ועוד. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה!
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk או ניהול רשת (גם ניסיון צבאי מתקבל!) שליטה טובה ב-Windows & Active Directory ידע בטיפול בתקלות רשת, הגדרת כוננים וציוד קצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32727
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים תומך/ת Help Desk למשרה מעניינת ומאתגרת, הכוללת מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים-ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת! מה כוללת העבודה? מתן תמיכה וסיוע לעובדי החברה בתקלות טכניות עבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל מתן מענה מהיר ויעיל תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
דרישות:
דרישות התפקיד: הסמכה רלוונטית בתחום – חובה לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה בארגון בינוני ומעלה ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל יכולת עבודה תחת לחץ וגמישות למצבים משתנים תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
משרה מלאה בימים א'-ה' נדרשת זמינות לכוננות ערב וכוננות בימי שישי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12426
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרכז השירות הטכנולוגי דרושים עובדים בעלי רקע טכני. תפקיד כולל מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים, ליווי ומתן מענה מקצועי, פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה ורצון להתקדם ולהתפתח.
דרישות:
דרישות: ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני יהווה יתרון משמעותי היכרות בסיסית עם תוכנות אופיס / זיקה טכנית תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה ורסטיליות יכולת עבודה בצוות ראש גדול
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB12102
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל סקירה של הרשאות המשתמשים, טיפול בבקשות הרשאות, זיהוי חריגות ממדיניות אבטחת המידע. תחומי אחריות עיקריים – ניהול ובקרה של הרשאות גישה למערכות מידע רגישות, כולל מעקב אחר הקצאת הרשאות חדשות, שינויים בהרשאות קיימות ובניית פרופילים מותאמים לצורכי התפקיד ביצוע סקרי הרשאות תקופתיים זיהוי חריגות וטיפול בהם תיעוד בקרות והפקת דוחות SOX תיעוד ותחזוקה של נהלי הרשאות
דרישות:
רקע טכנולוגי בעבודה עם Excel ו- Active Directory. יכולת ניהול מטרציונית ניסיון של שנה לפחות בתחום יכולת לעבודה עצמאית לצד עבודת צוות הבנה טובה של תהליכים ארגוניים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12422
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרכז בקרת הרשת (NOC) של בזק בינלאומי דרוש טכנאי/ת NOC. תפקיד טכנולוגי מאתגר, המהווה שער כניסה משמעותי לעולמות ההנדסה ומקנה אופק מקצועי ורחב בעולם הטכנולוגי. במסגרת התפקיד טכנאי/ת הבקרה מבצע/ת ניטור ובקרה של כלל שירותי הארגון: רשת ה- IT הפנימית, חוות השרתים, רשת האינטרנט בארץ ובעולם ורשת ה- Voice הבינלאומית. במסגרת התפקיד מתבצע ניטור ובקרה של תקלות ואירועים ללקוחות אסטרטגיים עסקיים. ניתוח התראות ממערכות הבקרה ואחריות על גילוי תקלות 24/7 טיפול בתקלות מערכתיות בארגון ברמת First level Support ניהול תקלות ועבודה שוטפת מול גורמים טכנולוגיים שונים בארגון וספקים חיצוניים עבודה מול מפעילים בינלאומיים ברחבי העולם - נדרש לעבור תהליך לקבלת סיווג בטחוני מתאים לאחר הגיוס –
דרישות:
אוריינטציה טכנולוגית- חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה בוגר/ת קורס טכנלוגי- חובה ניסיון במתן שירות טכני טלפוני ללקוחות - יתרון נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופ"ש) הסמכת CCNA - יתרון יכולת למידה עצמית גבוהה וסקרנות לידע טכנולוגי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטלות ותחומי אחריות: אחראי.ת על תמיכה וסיוע ללקוחות חילן במוצר תיקים (ארכיון אופטי) ניתוב וטיפול בתקלות ומעקב ביצוע מול ממשקים פנים ארגוניים הקמת לקוחות חדשים במערכת, ליווי בתהליכי הטמעה, הגדרת הרשאות ליווי פרויקטלי, טיפול ובדיקת תהליכי הסבות מסמכים פתיחת דרישות חדשות לפיתוחי תוכנה למוצר תיקים במערכת CRM ניהול בקרה, מעקב לפניות וטיפולי תוכנה
דרישות:
דרישות התפקיד: תודעת שירות מצוינת יכולת תחת ריבוי משימות אפקטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ אוריינטציה טכנולוגית – חובה כושר ביטוי בכתב ובע"פ ניסיון קודם בתמיכה טכנית/עבודה עם מערכת מידע/שירות לקוחות – חובה היקף משרה – 60% כפיפות – ראש צוות יישום HRIS
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB1268
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני/ת HELP DESK לתפקיד זמני- החלפה לחופשת לידה. התפקיד כולל תמיכה פנים אירגונית בעובדים וטיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד היקפי ורשתות.
דרישות:
ניסיון של שנה בתמיכה טכנית- אפשרי מהצבא ניסיון בטיפול בתקלות תוכנה ידע בתוכנות OFFICE ומערכות הפעלה WIN ידע ב- AD ו- Exchange ידע ברשתות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
MP 26328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
אם אתם אוהבים טכנולוגיה, נהנים לעזור לאחרים ויודעים לפתור תקלות לפני שהן בכלל קורות – אנחנו רוצים אתכם איתנו! מה מחכה לכם אצלנו?
תמיכה טכנית פנים-ארגונית לעובדים – מחשבים (ניידים/נייחים), ציוד קצה, תקשורת, Office, מערכות הפעלה, טלפוניה ועוד. עבודה בסביבה חדשנית, דינמית ומשפחתית. משרה מלאה עם אפשרות לשעות נוספות.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - הסמכה כטכנאי PC.- יתרון! - ניסיון של שנה ומעלה בתפקיד דומה בארגון בינוני/גדול (מעל 500 עובדים) - ניסיון מארגון פיננסי – יתרון שווה במיוחד! - שליטה במחשוב אישי, Office, מערכות הפעלה, תקשורת, טלפוניה ואבטחת מידע. - אנגלית טכנית! -תודעת שירות גבוהה – כי השירות הוא מעל הכל!
- ראש גדול ויכולת לפתור בעיות על הדרך. - יכולת לעבוד בצוות וליצור חיבורים טובים עם אנשים. - התמודדות עם לחץ וריבוי משימות אם כל זה מדבר אליכם – אנחנו מחכים לכם!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12404
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ארגון ביטחוני גדול בירושלים מחפש מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית. אחריות על כלל היבטי השירות ב-IT, ניהול צוות תומכים וטכנאים, עמידה ביעדי SLA כולל בניית מדדי תפוקת ביצועים ובקרה, אחריות על תהליכי שיפור והתייעלות לצד הטמעה של תהליכי עבודה, עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
דרישות:
- בעל/ת תואר אקדמי מוכר בארץ באחד מהתחומים הבאים: מדעי המחשב או הנדסת מחשבים או הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל - חובה - בעל/ת ניסיון מצטבר של 3 שנים לפחות בתפקיד מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית (Help Desk) עבור חברות מיקור חוץ. - בעל/ת ניסיון ניהולי בארגון מבוזר עם 5 אתרים לפחות ו-500 משתמשים. - בעל/ת ניסיון בעבודה בסביבה טכנולוגית מרכזית מבוססת Microsoft ותוכנות מדף בתחומים שונים. - בעל/ת ניסיון בניהול עובדים - בעל/ת ניסיון בעמידה ביעדי SLA
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531825
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרטנס Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית בארגון רפואי בירושלים. התפקיד כולל מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, שימוש בתוכנות השתלטות מרחוק, וטיפול בתקלות רשת, תוכנה, חומרה, הגדרות ציוד קצה ועוד. התפקיד במשמרות 24/7.
דרישות:
ניסיון בתור Help Desk של שנה לפחות ניסיון בעבודה מול תוכנות Office ו- Win מתאים לסטודנטים / סטודנטיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32654
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|