תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מצליחה דרוש/ה מנהל/ת צוות למחלקת שירות לקוחות. מענה מקיף ללקוחות חדשים וקיימים של החברה (פרטיים ועסקיים) ניהול של 4 אנשי צוות ובהמשך אף יותר, בניית תהליכי עבודה מול מחלקות מקבילות במטה ובשטח, שיפור מדדי השירות בצוות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות במוקדי שירות טלפוניים - חובה ניסיון ניהולי של לפחות שנה במוקדי שירות - חובה ניסיון בגיוס, הכשרה וחניכה של נציגי שירות אוריינטציה טכנית וטכנולוגית וכישורי ביטוי מצוינים בעל-פה ובכתב ניסיון ממוקדים בתחום סולארי / חשמל / תשתיות - יתרון גדול יכולות אנליטיות, רהיטות ויסודיות, חריצות, טיפול מיידי בבעיות. * עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה * אפשרות ליום עבודה מהבית * אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח למתאימים/ות המשרה בפ’ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2991
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|