תיאור תפקיד:
חברת נטלי שירותי רפואה מגייסת מנהל/ת צוות למוקד שירות הלקוחות של החברה. התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי שירות ברמה האישית והמקצועית וכן ניהול אחמ"ש. עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים. הובלת הצוות ליעדי המוקד. מתן מענה מקצועי לחברי הצוות. שיחות משוב עם נציגים. הדרכות וגיוס עובדים. ימי עבודה ראשון עד חמישי ללא ימי שישי. עבודה בסביבה משפחתית נעימה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים. סובלנות ותקשורת בינאישית גבוהה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ ועומס. זמינות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בלב תל אביב דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות הלקוחות של החברה. התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי המוקד ברמה האישית והמקצועית . עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים. הובלת הצוות ליעדי המוקד. מתן מענה מקצועי לחברי הצוות. בקרות שוטפות על עבודת הצוות הדרכות וגיוס עובדים. מיקום המשרה : תל אביב
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים. אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. עבודה בסביבה דינאמית וצעירה ימים א-ה שעות עבודה 9-18 או 8-17
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2987
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מוביל היושבת בשפלה דרוש/ה מוביל/ה טכנולוגי/ת
דרישות:
דרישות חובה • מינימום של 1 שנות ניסיון מעשי בפיתוח Mobile כמוביל טכנולוגי (Tech Lead) • מינימום של 4 שנות ניסיון מעשי בפיתוח Mobile - ריאקט נייטיב • מינימום של 4 שנות ניסיון בכתיבת קוד בכול השכבות - UI , לוגיקה ,דאטה, חיבור לשירותים ( במיוחד rest) ועבודה עם סיפריות חיצוניות • מינימום של 2 שנות ניסיון עבודה עם JIRA \ VSTS ו Git • יכולת למידה עצמית גבוהה – למידת קוד קיים והוספות במקומות • מינימום של 2 שנות ניסיון בהובלה טכנית של משימה : תכלול פתרון טכנולוגי והנחייה למפתחים יתרונות • מינימום של 1 שנת ניסיון בפיתוח בנייטיב IOS או Android
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· אחריות על ניהול צוות טכנאים, כולל חלוקת משימות, מעקב אחר ביצועים, ופתרון בעיות · פיקוח ותמיכה בצוות השירות הפרונטלי, תוך הבטחת רמות גבוהות של שביעות רצון לקוחות ומתן שירות אפקטיבי. · תיאום פעולות שוטפות עם מחסן חלקי החילוף, כולל ניהול מלאי, ביצוע הזמנות רכש, והבטחת רמות מלאי. · הובלת נציג שירות המתמחה בניהול קשרים עם לקוחות B2B, טיפול בצרכיהם והצעת פתרונות מותאמים להגברת שביעות רצון ונאמנות. · זיהוי אזורים לשיפור תהליכי עבודה במרכז השירות ויישום נהלים להעלאת היעילות ואיכות השירות. · ניהול תוכניות הכשרה לטכנאים ולצוות השירות לשיפור מיומנויות וידע בתחום טכנולוגיות תחבורה חשמלית ושירות לקוחות. · הפקת דוחות שוטפים על ביצועי השירות, משוב לקוחות, ופרודוקטיביות הטכנאים, תוך שימוש בנתונים לשם קבלת החלטות אסטרטגיות ושיפור מתמיד. · הבטחת עמידה בתקנות התעשייה וסטנדרטי בטיחות, תוך טיפוח תרבות בטיחות במרכז השירות. · סיוע בהכנה וניהול תקציב מרכז השירות, מעקב אחר הוצאות וזיהוי הזדמנויות לחיסכון בעלויות.
דרישות:
· ניסיון ניהולי בתחום הטכני או השירותי · מומחיות בתחום התחבורה החשמלית · תודעת שירות גבוהה · תקשורת בינאישית גבוהה · יכולת אנליטית ופתרון בעיות · גמישות ויכולת עבודה בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
|
תיאור תפקיד:
חברה פיננסית מובילה היושבת בפתח תקוה מחפשת מנהל/ת מוכשר/ת ומנוסה להוביל את צוות תשתיות Data. התפקיד דורש יכולות ניהול אך במקביל דורש ידע והבנה טכנולוגית מעמיקה כולל עיסוק במערכות מורכבות חוצות טכנולוגיות. הובלת צוות של 8 אנשי מקצוע מנוסים ועצמאיים. • ניהול פרויקטים- הטמעה של מתודולוגיות עבודה, חלוקת משימות, לו"זים וקשר עם צרכני Data בחברה • ארכיטקטורה- ליווי המפתחים ו-Data Engineers, תכנון, בקרה וקידום אסטרטגית Data • עבודה בסביבה עננית (Azure/GCP), בעיקר עם טכנולוגיות Microsoft וכלי Big Data (Databricks) • חקירת טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשניים בעולמות Data
דרישות:
דרישות חובה
• ניסיון ניהולי של כשנתיים כראש צוות. • הכרות מעמיקה עם תהליכי ETL וארכיטקטורת Data • הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות Microsoft רלציוני: SQL Server, תהליכי SSIS, Tabular • הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות Big Data: Databricks, Azure Datafactory, Data Lake דרישות המהוות יתרון• ניסיון עם כלי דוחות: PowerBI ו-SAP BO • הכרות עם Google Cloud – Big Query ,Google Auto ML • יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות ופרויקטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-594
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו לקחת חלק במוקד שירות לקוחות בעבור משרד ממשלתי ברחובות! משלב גם שיחות וגם בק-אופיס. * מתן מענה טלפוני / מקוון לפניות. * קליטה וטיפול בחשבוניות ובהפניות. משרה מלאה א’-ה’ 7:30-16:00 ללא שישי! בימי חול המועמד- 7:30-14:00
דרישות:
ניסיון קודם במוקד- יתרון סובלנות, שירותיות, הגדלת ראש זמינות לשעות המשרה *נדרש לעבור סיווג בטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-195
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Manage, mentor, and lead a team of CSMs, who are managing a portfolio of dozens of clients with a focus on increasing usage and expansions Guide your managers to work with their CSMs on executing the company and department strategy in the most efficient way possible Ensure execution of customer journey touchpoints, including onboarding, business reviews, retention, upsells, and other opportunities Build best practices methodologies to make sure your CSMs can be a trusted customer's consultant Work in collaborating with our Sales/bizev, Product, Development, Marketing and Sales teams Create a positive team culture and participate in team development including hiring, onboarding, career development and performance management Extract value matter data from a complex database, BI tools and reports Empower your team to better Identify upsell opportunities, leveraging and discussing them directly with the customer
דרישות:
Director of Customer Success (APAC) 3+ years experience in leading Customer Success or Account Management teams At least 5 years SaaS CSM or Account Management experience for B2B organizations Interest in sports, watching and talking sports on a daily basis People manager at heart - you love mentoring, leading and contributing to the professional development of those around you The ability to partner with customers in developing their strategic direction Ability to understand complex products and technologies, and explain them simply A desire to work in a fast-paced startup environment Willingness to frequently travel domestically and abroad
Bonus Points: Experience in the sports industry and social media Team leads management Media streaming familiarity Experience working closely with customers in Australia, Japan, China
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00543
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל.ת מכללה/מנהל/ת סניף/מוקד/כ"א מיקום גאוגרפי: חולון/פ"ת מהות התפקיד ניהול מכללה להכשרת נהגים: ניהול ואחריות להשגת היעדים העסקיים של המכללה האחריות הינה מקצה לקצה על כל שלבי התהליך : איתור המועמדים (יצירת ביקושים) ---> ליוויי המועמד בתהליך הבירוקרטי של מילויי טפסים ומבדקים ---> הכשרה עיונית ---> הכשרה מעשית ---> קבלת רישיון ושיבוץ לעבודה. תיאור התפקיד · ניהול וביצוע תהליכי עבודה לניהול מערך ההכשרה של נהגים חדשים בדגש על השונות בין האוכלוסיות השונות (עם ובלי רישיון) · ניהול ובקרה אחר שיווק המכללה במטרה לייצר ביקושים, בשיתוף הנהלת המכללות · הובלת צוותי עובדים, הנחייה מקצועית, תהליכית וניהולית, לרבות הפיתוח המקצועי והאישי של כל אחד. · ניהול ובקרה בכל הנוגע ליישום שגרות העבודה ועמידה ביעדים שהוצבו · שיתוף הנהלת המכללות בידע חדש בעולמות ההכשרה: טכנולוגיה/ מיומנות/ תהליכים
דרישות:
· בעל.ת תואר אקדמאי רלוונטי –מנהל עסקים / כלכלה – חובה · ניסיון כמנהל.ת מוקד / סניף כ"א של 5 שנים לפחות בארגון בינוני ומעלה- חובה · ידע וניסיון בניהול יחידת רווח והפסד · שליטה מלאה בתוכנות ה- office · בעל.ת אוריינטציה עסקית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01275
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|