דרושים למשרת מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, משרת מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית

מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית

בזק בינלאומי

21/11/2024

תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית - הזדמנות ייחודית לעצב את העתיד הדיגיטלי של בזק בינלאומי TECH, להוביל את הקמת המרקטפלייס ואת המעבר לחווית לקוח דיגיטלית.
במוקד הפעילות, הקמת מרקטפלייס חדשני ללקוחותינו העסקיים - פלטפורמת מסחר דיגיטלית B2B שתאגד את מוצרי ושירותי החברה בעולמות הIT השונים.
התפקיד כולל עיצוב מחדש של חווית הלקוח, יצירת ערוצי מכירה חדשים והובלת שינוי מהותי לעבר עתיד דיגיטלי, הן ברמת המכר, הן ברמת השירות הטכני, והן ברמת התפעול.
במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מרובה מול ממשקים מתוך ומחוץ לחברה, רתימתם לתהליך החדשני, הטמעה, יצירת הדרכות וליווי השינוי בשטח תוך יכולת להתמודד עם התנגדויות וחסמים ארגוניים.
*התפקיד הינו בדרג מנהל/ת מחלקה, חבר/ת הנהלה ובכפיפות למנכ"ל.
תחומי אחריות מרכזיים:
הקמת וניהול המרקטפלייס:
• תכנון, אפיון והקמת אתר סחר דיגיטלי B2B מתקדם.
• אחריות על נראות האתר ועל חווית המשתמש, ואופטימיזציה מתמדת שלהם.
• הגדרת המוצרים הרלוונטיים, מדיניות תמחור, מבצעים וקידום מכירות במרקטפלייס.
• פיתוח אסטרטגיית תוכן ומיתוג למרקטפלייס, בחינת מגמות שוק ומתחרים והפקת תובנות עסקיות.
• ניהול ותחזוקה שוטפים, לרבות ניהול התקציב, בקרות על ביצועים וניתוח נתונים ותוצאות.
הובלת חווית לקוח דיגיטלית:
• מיפוי המצב הקיים, וזיהוי הזדמנויות לדיגיטציה של תהליכים בחווית הלקוח ברמת המכר, השירות הטכני והתפעול.
• בניית אסטרטגיה ומדיניות, ותכנון סדור של תהליכי המעבר לדיגיטל, תוך בניית KPI ובחינת העמידה בהם.
• הובלת פרויקטים מקצה לקצה לשיפור חווית הלקוח הדיגיטלית, תוך שיתוף פעולה עם ממשקים רבים.
דרישות:
• ניסיון מוכח בניהול פעילות דיגיטלית רחבת היקף, בניית אסטרטגיה שיווקית והטמעתה – חובה
• הבנה מעמיקה בתהליכי מכירה B2B בשוק תחרותי, שיווק או ניהול מוצר- חובה
• ניסיון בניתוח נתונים ובעבודה עם כלי אנליטיקה דיגיטלית (כגון Google Analytics, SEMrush, וכו') לשם קבלת החלטות מבוססות מידע – חובה
• ניסיון בעבודה עם מערכות CMS, CRM, ו-eCommerce , ועם טכנולוגיות פרסום דיגיטליות כגון Google Ads, Facebook Ads וכו' – חובה
• אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה
• ניסיון מוכח בהקמה או ניהול של פלטפורמות מסחר דיגיטליות/מרקטפלייס- יתרון משמעותי
• היכרות עמוקה עם טכנולוגיות, מוצרי ושירותי IT בארץ ובעולם, ועם בעלי תפקידים רלוונטיים בתחומים אלה – יתרון משמעותי
• היכרות עם פלטפורמת Twilio - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12124
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!