תיאור תפקיד:
· יישום ועדכון נתוני מדידות במערכת האוטומציה
· הפקת שומות ארנונה על בסיס מדידות
· טיפול בפניות בנושא פטורים מארנונה ומתן מענה בכתב
· ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש על- פי הוראת מנהלת המחלקה
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות
כישורים ודרישות נוספות: · שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office
· הכרות עם מערכת האוטומציה - יתרון
· הבנה וניתוח של תשריטי מדידה - יתרון
· ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
· יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
· תודעת שירות גבוהה
· יכולת עבודה תחת לחץ
יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.